6. Suçlu sevgilim~🔪🚫🥀

558 19 14
                                    

Suçlu = Bakugou Katsuki
Suçlunun Ex Boyfriendi = İzuku midoriya
________

izuku ile todoroki sahil kenarında oturuyorlardı, izuku kafasındaki kargaşadan uzaklaşmak için buraya gelmişti, todoroki ise buraya uzun zamandır aşık olduğu izuku'ya aşkını itiraf etmek için burdaydı.

Todoroki bir anda izuku'nun elini tuttu, izuku şaşkınlıkla todoroki'ye bakıyordu.

T: İzuku sana bunu uzun zaman önce söylemeliydim ama cesaret edemedim. Ben izuku... B-ben.... BEN SENDEN HOŞLA-

Ve bir anda bir el silah sesi duyuldu, izuku korkuda kulaklarını ve gözlerini kapatmıştı, bu silah sesi kendisine eski anıları canlandırıyordu.

_____

İ: KACCHAN YAPMA ONLAR MASUM HİÇ BİTŞEY YAPMADILAR NE OLURSUN YAPMA!

K: Kapa çeneni ve odana git! HEMEN!

İzuku korku içinde o karanlık odadan çıktı ve odasına koştu, yatağına gidip yorganı üstüne attı ve ardı ardısı kesilmeyen silah seslerini duymaya başladı. O insanların çağresiz biçimde yalvarışları izuku'yu kötü etkiliyordu...
_______

İzuku gözü açtığında yerde kanlar içinde yatan bir adet todoroki görmüştü, izuku gördüğü şeyle dehşete kapılmıştı.

İzuku şaşkınlıkla orda dururken biri yanına geldi ve izuku'yu bayılttı...
_______

İzuku gözünü açtığında kendisini bir yatakta bağlı olarak bulmuştu, elleri yatağın iki tarafına bağlıydı ama ayakları bağlı değildi üstelik üstündeki kiyafetler yoktu.

İzuku bir şekilde burdan kurtulma planları yaparken odanın kapısı açıldı ve tanıdık bir yüz göründü.

K: Sonunda uyanmışsın~

İ: K-kacchan?!

K: beni unutmadığına sevindim, en son ne zaman karşılaşmıştık? Hatırladım~ sen en son 2 yıl önce bu evden kaçmıştın!

İ: K-kacchan l-lütfen b-b-bırak beni! Özür dilerim l-lütfen bırakda gideyim!

K: Özür dilemen benim o günlerimi geri getirmiyor deku, sen kaçtıktan sonra neler olduğunu biliyormusun? Annem ve babam öldü! sana en çok ihtiyacım olduğu zamanda sen yoktun! Sinir krizleri geçirip etrafı mahvettiğimde sen yoktun! Sinirden kendi adamlarımı öldürürken beni durdurmak için yanımda yoktun! Ama sen bunca zaman o piçin yanındaymışsın! GÖRDÜM O PİÇ SENİN ELİNİ TUTUYORDU!! BENİM DOKUNMAYA KIYAMADIĞIM O ELLERE O PIÇ İZİNSİZCE, HATSİZCE O ELLERE DOKUNUYORDU!! BANA BİRKEZ OLSUN DOĞRU DÜZGÜN O ELLERİ TUTMAMA ASLA İZİN VERMEZKEN NEDEN ONUN ELİNİ TUTUYORDUN?!! İZUKU BEN SENİ SEVMEKDEN BAŞKA BİRŞEY YAPMADIM SANA! SADECE SENİ ÇOK SEVDİM! Ama artık bunun bir önemi yok, o piçi geberttim o artık yok! Ve beni sevip sevmemen umrumda değil artık çünkü beni sevmeni beklemek istemiyorum artık! Her ne olacaksa şimdi olacak~

Katsuki pisçe gülerek izuku'ya yaklaşmaya başlamışttı, izuku ise aklında düşünceleri toplamaya başlamıştı.

Katsuki'nin ailesi kendisi gittikten sonra bir şekilde ölmüşlerdi, katsuki bu acıya dayanamayarak öfke nöbetleri geçirmeye başlamıştı. Kendiside burda olmayınca katsuki'yi dizginleyecek biri kalmamıştı bu yüzden katsuki kendi adamlarının çoğunu öldürmüştü, sebebi ise şuydu adamları işlerini düzgün yapmıyorlardı. İzuku'nun kaçmasını engelleyememişlerdi, annesini ve babasını koruyamamışlardı. Katsuki için bu kadar neden bile onların ölmesi için yeterde artardı.

İzuku bunları düşünürken katsuki çoktan izuku'nun üstüne çıkmıştı, "belliki bundan kaçışım yok" dedi içinden izuku. Korkmuş bakışları ile katsuki'ye bakarken katsuki sırıtıyordu.

Katsuki elini izuku'nun vücudunda gezdirdikden sonra izuku'nun şortunu ve boxerını tuttu ve çıkardı.

İ: A-AH!! K-KACCHAN N-NE YAPIYORSUN?!!

K: Uzun zamandır yapamadığımız şeyi~

Katsuki izuku'nun bacaklarını iki yana ayırdı, dudaklarını izuku'nun bacaklarında gezdirirken bir yandanda yalayıp,ıssırıyordu. İzuku ise yatakta kıvranmaktan ve inlemekten başka birşey yapamıyordu.

K: Ahh~ şu şahesere bak.

İ: k-ka-kacchan k-kes şunu!

K: bana emir vermeyi kes, burda emirleri ben veririm!

Katsuki bir elini izuku'nun bacağından çekti, hemen yanda duran kutudan kayganlaştırıcı aldı ve parmaklarına sıktı. İki parmağını izuku'nun deliğinde gezdirirken bir anda iki parmağınıda içine köklemişti.
Katsuki deliği genişletirken izuku bu sexse alışmaya başlamıştı hatta zevk bile alıyordu şuan.

Delik iyice genişleyince katsuki büyün üstündeki kıyafet pqrçalarını çıkarıl bir kenarlara attı, izuku katsuki'nin karın kaslarını görünce hayrete düşmüştü. Aradan uzun zaman geçmesine rağmen hala karın kasları vardı sanki öncekinden daha sert ve daha fazlalardı.

İzuku katsuki'nin vücudunu süzerken katsuki kalan kayganlaştırıcıyı almıştı ve izuku'nun deliğine getirerek bütün kayganlaştırıcıyı izuku'nun içine boşaltmıştı.
İzuku içindeki soğukluk ve doluluk hissi ile inlemişti.

İ: K-kacchan ç-çok s-so-soğuk~ Ahh~ Mhhmn~

K: Merak etme deku birazdan için cayır cayır yanacak~

Katsuki sertleşmiş aletini alıp izuku'nun deliğine konumlandırdı ve bir anda bütün hepsini içine köklemişti.
İzuku bu durum karşısında dili tutulmuştu, hiç birşey söyleyemiyordu.

Katsuki hareket etmeden önce pisçe sırıttı, izuku ile biraz oynasa kimin zararı olurduki~?

Katsuki kutudan bu sefer (ismini unuttum, hani şu şey varya delik gibi birşey alete takılıyor sonra çalışıp titreşim yapıyorya o inşallah güzel anlatmışımdır) titreşimli şeyi aldı ve izuku'nun aletine geçirip çalıştırmaya başlamıştı, aynı şekilde kendiside izuku'nun içinde hareket etmeye başlamıştı.

İzuku aldığı bu haz karşısında inlemelerini tutamıyor ağzından kaçıyordu.

İ: K-ka-kacchan-AHH~ Ohh~ Mhhm~ A-ah~ d-daha h-hı-hızlan~ Ihh Ahh~

K: Büyük bir zevkle~

Katsuki izuku'nun dediğini yerine getirerek ilk önce titreşim ayarını maximum yaptı sonra kendiside aşırı hızlanarak izuku'yu sikmeye başladı.

İzuku bir anda gelen bu hız karşısında zevk alsada canıda acımaya başlamıştı, deliği aşırı sızlıyor aleti ise boşalmak için çırpınıyordu. Ama İzuku yinede bunlara aldırış etmedi çünkü içinin sıcaklığı paha biçilemezdi onun için.
_______

Aradan uzun bir zaman sonra katsuki artık son noktasına gelmişti, son bir vuruş yaparak izuku'nun içine boşalmış ve titreşimli şeyi izuku'nun aletinden çıkarmıştı, izuku gelen rahatlıkla boşalmıştı.

Katsuki izuku'nun ellerini yataktan kurtardı ve yatağa uzanıp izuku'nun belinden tutarak sarılıyordu.
Katsuki izuku'nun yeşil kıvırcık saçlarından öptü.

K: bugün çok iyiydin sevgilim~

İ: sadece uyumak istiyorum~

K: Hıhı Tamam, belliki çok yoruldun bugün ama başka bir sefere bu kadar naif olmayacağım sana haberin olsun~ Hadi iyi geceler sevgilim.

İ: i-iyi geceler..... Tatlım.
________

Ohh be sonunda bitirdim şunu neyse umarım bunuda beğenmişsinizdir. Uzun zamandır bölüm atamadığım için gomennesai~ ama aklıma fikir gelmediği için yazamıyorum.

Kelime sayısı: 904

One Love~ BKDK~||ONESHOT||Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin