4. Kurt ve Tavşan 🐺❤️🐰

623 24 4
                                    

Kurt: Katsuki
Tavşan: İzuku
_________

Küçük tavşan korku içinde ormanda koşuyordu, arkasından ise aç ve vahşi bir kurt onu kovalıyordu.

Tavşan artık çok yorulmuştu, büyük bir ağacın arkasına yaslandı ve soluklanmaya başladı ama kurtun sesini duyunca tekrardan içini bir korku sardı.

K: Neden kaçıyorsun tavşan? Merak etme sana zarar vermeyeceğim sadece braz tadına bakacağım~ hadi çık ortaya~ Beni sinirlendirmek istemezsin!

Küçük tavşan korkudan minik minik ağlamaya başladı. Kaçmıştı ondan fakat bu sefer gerçekten öleceğini hissetti, izuku o kurdun yanında 2 aydır duruyordu, kurt onu param parça ediyor sonra yaralarını temizliyordu ama artık bundan bıkan izuku ondan kaçmıştı ama sanırım büyük bir hata yapmıştı.

Küçük tavşan bunları düşünürken kurt çoktan onun yanına gelmişti, izuku'nun boynuna yaklaşıp sıcak nefesini verdi. Bunu hisseden izuku kaçmaya çalıştı ama katsuki onu çoktan yakalayıp altına almıştı bile.

K: Neden kaçtın benden tavşan? Beni çok endişelendirdin~

İ: B-bırak beni! Yalvarıyorum sana! Yetmedimi bana çektirdiğin acılar?! Yetmedimi bana ilk önce zarar verip sonra çok önemliymişim gibi beni iyileştirmelerin?! Yetmedimi artık beni o mağrada tutsak tutman?!

K: Sen benim için önemlisin izuku~ ve sana zarar verdiğim için özür dilerim ama ne yapabilirimki bazen iç güdülerime sahip çıkamıyorum~ çok güzelsin izuku~ ancak şimdi sana ceza vermek zorundayım~ benden kaçmamalıydın~

Kurt tavşanın büyük ve yara bere içinde olan bacaklarını ayırdı, suratını tavşanın deliğine yaklaştırdı ve deliği yalamaya başladı.

(Not: bunlar yarı hayvan yarı insanlar ama çıplaklar yani kıyafetleri yok çünkü hayvanlar)

İzuku deliğinde hissettiği ıslaklık nedeniyle inledi, bunu duyan katsuki deliği daha çok yalamaya başladı.

İ: Y-yapma! K-kirli orası- Mmmh~

K: Umrumda değil her yerini yalamak istiyorum kirli olsalar bile~

Kurt uzun dilini delikten içeri soktu ve varı yoğu yokmuşçasını yalamaya ve dişlemeye başladı.
Küçük tavşan hem acı ile hemde zevk karışımı çığlıklar atıyordu karanlık ve soğuk ormana.

Katsuki dilini delikten çıkardı ve deliğin etrafındaki kanları yaladı, gerçekten bu tavşanın tadına doyamıyordu. Kurt bu sefer tavşanın vücuduna saldırdı ve vücudun her yerini yalamaya,ıssırmaya başladı.
Küçük tavşan ne kadar direnmeye çalışsada yapamıyordu kurt çok güçlüydü.

Kurt tavşana baktı ve pisçe sırıttı, her yerinde onun izleri vardı.

K: İşte şimdi mükemmelsin. Kimse seni benden alamıyacak! Herkez senin benim olduğunu bilecek~

İ: L-lütfen b-bırak beni...

Tavşan ağlamaya başladı, bunu gören kurt elleri ile tavşanın göz yaşlarını sildi.

K: Sen benimsin izuku üzgünüm seni bırakamam. Ya seni bıraktığım zaman başka biri gelip seni kendisinin yapmaya çalışırsa?! Aahh~ izuku bu düşünceler bile BENİ ÇOK SİNİRLENDİRİYOR!!

Kurt bir anda tavşanın içine köklemişti penisini, sürekli hızlı bir şekilde git gel yapıyor ve tavşanın içini param parça ederek eziyordu.

Tavşan hiç bilmediği bir sebepten dolayı bundan zevk alıyordu, katsuki daha çok içini parçalasın,öpsün,yalasın istiyordu. Başı dönmüştü zevkten.

Katsuki daha fazla hızlandı ve bir yandanda izuku'nun penisini çekmeye başladı. İzuku sürekli katsuki'nin adını inlemeye başladı.

İ: A-AH~ K-KATSU-Kİ~~ A-A-AHHH~

K: işte böyle küçük tavşan devam et~

İ: B-BO-BOŞA-AHH~~

katsuki pisçe sırıttı ve daha fazla hızlandı hem eli hem penisi, izuku bir anda kendini tutamadı ve katsuki'nin eline boşalmıştı ardından ise katsuki'de izuku'nun içine boşalmıştı.

Katsuki izuku'nun içinden çıktı ve izuku'yu taşıyarak yine o karanlık mağraya götürdü...
_______

Bunu böyle bitirmek istiyorum. Belki çok beğenilirse devamını yazarım. Şimdilik görüşürüz.

Kelime sayısı: 527

One Love~ BKDK~||ONESHOT||Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin