3.kişi ağzından:
İzuku ile katsuki sabah kavga etmişlerdi yine herzaman yaptıkları gibi sebebi ise izuku'nun bir barda çalışmasıydı. Katsuki onun orada çalışmasını istemiyordu, kendi kazandığı para onlara gayet yeterliydi.
İzuku bu kavgadan sonra evden hızla çıkıp çalıştığı bara geldi ve yanına en yakın dostu olan todoroki'yi çağırdı. Todoroki'ye bütün olanları anlatırken bir yandanda ağır şekilde içki içiyordu.
İ: YaaAAhğ NiyEĞ hEPmm BÖylEppğ YapIYorPğğ?!!!
T: İzuku çok sarhoş olmuşsun gel seni artık evine bırakayım.
Todoroki arkadaşını aldı ve arabası ile eve sürdü. Eve geldiğinde kapıyı çaldı,biraz bekledikten sonra kapıyı katsuki açtı.
K: Burada ne yapıyorsun ıcy-hot?! Ve deku niye böyle?!!
T: Artık sabah nasıl kavga ettiyseniz bütün gün içti!
İ: HaYIrğğ Beğğn~
Katsuki izuku'yu kucakladı ve bir tşk etmeden kapıyı kapattı.
İzuku'yu yukarı yataklarına çıkardı.K: Şimdi uyuyacaksın deku!!
İ: Amaaağ benğ istemiyomğ!!
K: NE İSTİYON LANET OLASI NE?!! ZATEN MAL GİBİ İÇMİŞSİN YA YANINDA TODOROKİ OLMASAYDI NE OLURDU SANA KİM BİLİR?!!
İ: Seni istiyorum~ ve merak etme kacchan~ ben senden başka biriyle yatmam~
K: Deku saçmalamayı kes ve uyu!!
İ: Hayır kacchan~ ben seni istiyorum~
İzuku ani bir hareket sayesinde katsuki'nin üstüne çıkmıştı. Sanırım içki izuku'yu fena bozmuştu ama bilmediği tek birşey vardı, katsuki'nin ondan daha sinsi olduğuydu. Katsuki altta olmayı sevmemiş ve hemen üste çıkmayı başarmıştır.
K: Kim üstte şimdi deku~
İ: Ahh~ kacchan~ nerde olup olmadığın umrumda değil~ ben sadece sevişmek istiyorum~
Katsuki bir anda şaşırır bu isteğe karşı çünkü katsuki ne zaman yapmak istese izuku onu reddediyordu ama şimdi o teklif ediyor kendisine. Katsuki hemen kabul edecekti fakat aklına birşey geldi sanırım şimdi izuku katsuki'ye yalvarması gerek.
K: Hayır olmaz!! Şimdi uyu!!
İ: Amaa~ lütfen kacchan~ seninde istediğini biliyorum~ lütfen~ çok ihtiyacım var~ içim deli gibi seni arzuluyor~ bedenim yalvarıyor sana öp beni,iz çıkar üstümde diye~ dudaklarım yala beni,ıssır,kanat beni diyor~ lütfen kacchan yalvarıyorum sana bütün benliğimle lütfen~~
(Hay maşallah ne yazdım ben amk- 🤤)
Katsuki bu yalvarma karşısında hayret olur bir o kadarda hoşuna gider, izuku'nun bu nedenle yalvarması, katsuki kendini zor tutuyordu eğer bir şey daha olursa bütün akşam izuku'yu sikecekti.
K: U-uyu!! (O kadar çok zorlanıyorki kekelemeye başladı yavrum)
İzuku suratını katsuki'ye daha çok yaklaştırır ve sıcak nefesini verir. İşte burası katsuki'nin son noktasıdır. Artık kendini tutamıyan sevgili, sevgilisini öpmeye başlar~
Aşkla öpüşen çiftimiz ikiside birbirine hayran şekilde bakarken katsuki, ilk önce kendi üstündekilerş sonra izuku'nun kıyafetlerini çıkardı. Boxer ile beraber çıkardı .
Katsuki uzun kemikli parmaklarını izuku'nun süt beyazı narin teninde gezdiriyordu. Katsuki kendine yemin etti bu tenin her tarafını kendi izleriyle kaplayacaktı.
Katsuki izuku'nun boynuna eğilir ve öpmeye başlar, bir yandanda izuku'nun erkekliğini çekmeye başlar.
İ: Ahh~ Kacchan~ mmhhmn~
Katsuki elini ve dudağını dahada hızlandırır ve en sonunda izuku eline boşalırken boynuna izini bırakmıştı. İzuku katsuki'nin bu yaptıklarıyla başı dönüyordu ama bir o kadarda zevk veriyordu.
İ: k-kacchan b-ben-
K: Sssssh! Kapa çeneni deku~ ben seni rahatlattım şimdide sen beni rahatlatacaksın~
Katsuki izuku yüz üstü yatağa yatırdı ve erkekliğini izuku'nun kalçasına koydu.
İ: K-kacchan b-bu ç-çok b-büyük!!
K: Ne oldu yoksa korktun mu?!
İ: H-hayır, devam et~
K: Nasıl istersen~
Katsuki erkekliğini izuku'nun deliğine yerleştirdi ve bir anda içine girdi.
İ: Ahhhğ~~ k-kacchan!!
Katsuki sadist bir şekilde gülerken bütün hepsini içine sokmuştu.
İ: K-KACCHAN~~!!
Katsuki hiç bir cevap vermeden gir çık yapıyordu izuku ise yaşadığı zevk karşısında hayrete düşmüştü.
Katsuki en sonunda geleceğini anladığında daha çok hızlandı ve izuku'nun kendinden geçmesini sağladı.
İ: AHHĞ~ K-KACCHAN- AHHHĞ~~!!
ve izuku bir kez daha boşaldı. Bunu gören katsuki ise izuku'nun içine boşaldı ve içinden çıkıp kendini yanına attı.
İzuku'yu kucağına çekti ,anlından öptü.
K: seni seviyorum deku~
İzuku'nun cevap vereceği hali olmadığı için sadece katsuki'ye sarıldı ve uyudu. Katsuki'de izuku'ya sarılarak uykuya daldı.
______İlk smut bitti ehe-😅
Neyse by byKelime sayısı: 626
ŞİMDİ OKUDUĞUN
One Love~ BKDK~||ONESHOT||
Historia Corta•Kitap bkdk smut kitabıdır🤧 •Her yeni bir bölümde farklı bir hikaye işlenecek😊❤️💓💝 •Eğer smut fikirleriniz varsa bana özelden yazabilirsiniz 😁😚💋 O zaman hadi başlayalım😄🖤💙💜💚 (Not: Rahatsız olanlar olacaksa veya yorumlara saçma sapan şey...