ön izleme tadında ilk bölüm

184 16 2
                                    

Arden den

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Arden den

hani derler ya doğduğun yer kaderindir , onu kabullenmelisin , bunu değiştiremezsin işte orda tam orda  bir dur bunu kabul etmiyorum etmiyoruz .

kendi hayatımızın ipleri kendi elimizde neden bize dayatılan şeyleri kabul etek zorundayız ki biz ikimiz kabul etmedik ve şu anda tam istediğimiz yerdeyiz ah biz kim miyiz ? ben ve ikizim ben arden ve ikizim arman biz bize dayatılan hayatı kabul etmedik ve kendi hayatımızı kendimiz yarattık .

galiba en başından başlamalıyım ha peki o zaman başlıyoruz .

  ben ve ikizimin en dipten zirveye yükselişi 

.

.

.

.

kalabalıktan tezahüratlar yükseliyor ve şarkıya eşlik ediyorlar tempo artıyor , ritimler hızlanıyor ve kalbim deli gibi atıyor yaşadığımı hissediyorum arkama dönüp ikizime dönüp bakıyorum o da kendini vermiş bateri çalıyor  sanki hissetmiş gibi başını kaldırıp bana bakıyor ve göz kırpıyor gülümsüyorum ve şarkıya devam ediyorum bu böyle devam ediyor kalabalığa bakıp son bir gitara vuruşla  şarkıyı bitiriyorum ve hayranlara veda ediyorum ediyoruz 

ikizim yanıma gelip beni kolunun altına aldı ve emin adımlarla sahne arkasına geçtik patron orda bekliyordu yine gülümsüyordu bu gülümsenin sebebi tabikide biziz sevdiği için değildi yine iyi para kazandırmıştık  .

sahte gülümsememi  takındım arman sert ve dominant sesiyle konuştu. ikizim diye demiyorum ama aşırı karizmatik yani siyah saçları mavi gözleri ve 1.85 boyuyla ve fit vücuduyla mankenlere taş çıkarır tabi benimde ondan geri kalan bir yanı yoktu ikiz olamamıza rağmen onun aksine benim saçların platin sarıydı ve mavi gözlerim vardı 1.85 boyundaydın ve fit vücudum vardı tabi ki bunu ikizime borçluydum beni zorla spor salonuna götürüyordu  .

neyse ikizim parayı teslim almış ve ilerlemeye başlamıştık motorlarımıza binip o iğrenç gece konduya gittik tabı bir üst mahalleye motorlarımızı koyduk  ve yürüyerek o pis mahalleye gittik bu gece artık sondu kendimize biriktirdiğimiz parayla güzel tatlı bir mahallede ev almıştık .

evimize girip üstümüzü değiştirip uyuduk yarın yorucu bir gün olacaktı .

.

..

.

sadece ikimizHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin