yorulmuştum , yorulmuştuk sabahın erken saatlerinde kalmış ve yeni evimize gelip dip köşe temizlik yapmıştık ve şuanda ise saat 11:30 ve yeni kahvaltı ediyorduk arman a baktığımda kıtlıktan çıkmış gibi yiyordu yarım ağız sırıttım ''pişt kıtlıktan mı çıktın la yavaş ol arman '' dedim
bana ters ters baktı ve ağzındaki lokmayı yutup ''öylemi arden bey saat kaç bak bir bakalım '' dedi telefonuma baktığımda ''11:40 ne alaka ikiz '' dedim çayından bir yudum aldı'' 20 dakika için sarfiyat gelecek ve biz onları yerleştircez ve hepsinin bugün bitmesi lazım karnını doyurmazsan akşama kadar aç kalcan yanisi şimdi canım ikizim tıkınmaya başla '' dedi ben ise kocaman açtığım gözlerle bakıyordum .
hızla yemeye başladım onun icabına daha sonra bakacaktım hain ikiz ,ikiz dedik bağrımıza bastık yaptığı şeye bak içimden sövmeye devam ederken bir yandan tıkınıyordum .
yemeği bitirince etrafı topladık zaten bu sırada hafriyat geldi ve yoğun bir şekilde eşyaları indirip içeri taşımaya başladılar arman onlara yardım ediyordu bende çalışanları yönlendiriyordum ....
.
.
.
.
bitmişti ama bizde bitmiştik ve hala yemek yememiştik arada mahalledeki insanlar yanımıza gelmiş azar azar yardım etmiş ve tanışmıştık arana bakarak ''ikizzzz acıktım dışardan söyleyelim hiç yemek yapamam valla bittim bittim '' dedim
''al benden de o kadar canım çıktı ne istersin '' dedi
o sırada kapı çaldı birbirimize baktık bu kimdiki şimdi ikimizde ayağa kalktık ve kapıya ilerledik kapıyı açtığımızda 170 li boylarda platin sarı saçları ve yeşil gözleri olan bir kadınla göz göze geldik beni görünce gülümsedi bakışları armana kayınca gülümsemesi yüzünde dondu .
ben '' buyrun ne için gelmiştiniz acaba '' dedim kadın '' ahh ben kardelen komşunuzum da yemek getirmiştim taşınmaktan fırsatınız olmamıştır diye '' dedi
hafif bir tebessümle elindeki kabı aldım '' teşekkürler efendim ben arden buda ikizim arman tanıştığımıza memnun oldum '' dedim
kadın gülümsedi '' teyze yada abla diye bilirsin neyse afiyet olsun size iyi geceler dilerim ''dedi ve arkasını dönüp gitti bizde içeri girdik .
ben'' iyi birie benziyor ama biraz garip davrandı '' dedim
arman '' katılıyorum altından bir şeyler çıkmasında neyse ne söyleyeyim o bizi doyurmaz '' dedi
ben ''karışık pizza istiyorum ben büyük boy '' dedim kafasını salladı ve telefonunu çıkartıp sipariş verdi .
.
.
.
ertesi gün arman dan
alarmın çalmasıyla uyandım ilk önce rütin işlerimi hallettim ikizimin odasına girdim hala uyuyordu şebek yeminle iç çektim ve onu uyandırmaya çalıştım çalıştım diyorum çünkü yastığına yapışmış bırakmıyordu en sonunda dayanamayıp gidip bir bardak su doldurup yüzüne yavaşça döktüm .
anında sıçrayarak uyandı '' kalk haydi bugün çekimlerin var ayrıca sahnede alıcaz barda bugün yoğunuz şimdi marş marş bende sen hazır olan kadar kahvaltı hazırlıyorum sonra beraber çekim yerine gideceğiz '' dedim ve odadan çıktım .
kahvaltı hazırlamaya başladım kahvaltı hazır olunca çayları doldurdum ve hazırlanmak için odama gittim siyah bir gömlek ve pantolon giydim saatimi taktım ve anahtarımı alıp aşağıya indim .
arden hala ayılamamış bir şekilde oturmuş bir şekilde beni bekliyordu elimle saçını karıştırıp karşısına oturdum ve sohbet ederek yemek yemeğe başladık .
bugün yorucu olacağını hissediyordum .
yeni bölüm ile karşınızdayım bu kitabı çerezlik yapmayı planlıyorum bu yüzden bölümler kısa olucak .
yorum yapıp oy vermeyi unutmayın
iyi bir gün diliyorum
ŞİMDİ OKUDUĞUN
sadece ikimiz
Teen Fictiondoğumda ailesinden koparılıp bir gece konduya satılan ikizler , o gece kondudan bağımsız bir şekilde oraya ait olmadıklarını belli edermişçesine parliyor lar oradan bağımsız bir şekilde kendi yollarını çiziyorlar bir gün bir arama ile bir şeyler...