BÖLÜM 1

75 5 1
                                    

Adım Öykü.'YGS MAĞDURLARI DERNEĞİ' üyesiyim.Klasik bir son sınıf öğrencisi gibi hayatım dershaneyle ev arasında geçiyordu.Ha arada okula da uğruyordum.2 yıllık emeğim,dışarıyla kesik yaşantım 160 dakikalık bir sınavla sonuçlanacaktı.Her sene için dershaneye 4.000 ₺ veren ailem bana sonsuz güveniyor ve ellerinden gelen her türlü maddi-manevi yardımda bulunuyorlardı.En çok da bu endişelendiriyordu beni.Onlara layık bir evlat olamamak..."Öykü ne yaptı sınavda" diye soran ancak bayramlar da bile aramayan hısımlara karşı övünerek "İlk tercihi BOĞAZİÇİ ÜNİVERSİTESİ MİMARLIK BÖLÜMÜ'nü kazandı."diyebilmenin mutluluğunu yaşamaları için bütün çabam.Hani derler ya önce kendin diye benim için önce ailemdi.Bu yaşıma kadar tek huzursuzluk yaşamamıştım ve evimizdeki o neşe hiç eksik olmamıştı.Babam emekli olmasına rağmen çalışıyordu.Daha iyi şartlarda yetişebilmem için anlayacağınız onlar için de önce ben geliyordum.
Bütün bu düşüncelerimi 10.sınıfta Almanca hocam sayesinde geliştirmiştim.Beni kendime getiren Hülya Öğretmenim...Sınıfın durumunun kötüye gittiğini anlamış bize hokkalı bir nutuk çekmişti."Hayatınızın yirmi yılını çalışarak geri kalanını ise sefa sürerek mi yaşamak istersiniz yoksa yirmi yılında sefa sürüp yaşlılığınızda cefa çekerek mi sürdürmek istersiniz,tercih sizin."demişti.O dersten sonra artık çalışmam gerektiğini anlamıştım.Yaz tatilinde 9.ve 10. sınıf konularını bitirip 11.sınıfa hazır başlamam çok büyük avantaj olmuştu.Bu nedenle kendime güvenim tamdı.Başaramamam için hiçbir sebep yoktu.Hem o kadar da sıkıcı değildi hayatım.Okulumuzun tiyatro oyununda başroldüm.Voleybol takımında da vardım.Anlayacağınız her şey yolundaydı.Dışarıda arkadaşlarımla da bulusuyordum sadece bu aktivitelerimi sıklıkla değil de arada bir gerçekleştiriyordum.Sınava 2ay kala sadece test çözüyordum.Çok fazla zayıflamıştım.Tek sıkıntım alıp da reddettiğim tekliflerdi.Kendimi ne kadar beğenmesem de bulunduğum ortamda ilgiyi üzerime çekecek kadar alımlıydım.Bu da aldığım teklif sayısıyla doğru orantılıydı.Çok yakın olduğum bir arkadaşım yoktu.Beraber vakit geçirdiğim 6 kişiden oluşan arkadaş grubum vardı.Aralarında en başarılı ben olduğum için rekabet gerektiren bir durum söz konusu değildi.

BALOHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin