BÖLÜM 3

31 1 0
                                    

Küçük çaplı bir araştırma yaptım.Elbisenin uzun ve balık model olmasında karar kıldım.Rengine en son karar verecektim ama ya kırmızı ya da siyah olurdu büyük ihtimalle.Bir kaç deneme yaptım malesef olumlu sonuç alamadım.Yorulmuştum.Dinlenmek için yattım.
Sabah erkenden kalkıp dershane yollarına düştüm.Az zaman kaldığı için kampa başlamıştık bile.Çok sıkı çalışıyor denemeleri olabildiğince kısa sürede tamamlamak için çabalıyorduk.Kontrol etmeye ne kadar vaktimiz kalırsa o kadar iyiydi.Başarımı dershanede de sergiliyordum.200 öğrenci arasından ilk üçten hiç inmiyordum.Bu beni daha da hırslandırıyordu.
Akşam 20.30da kurs bitti.Babam almaya gelmişti.Çıkışta arabanın önünde bekleyen babamı görünce çok mutlu oluyordum.Ne de olsa bütün günün yorgunluğu üstüne bir de eve yürümek olmazdı şimdi.Eve geldiğimizde mükemmel bir sofrayla karşılaştık.Aç olduğumdan abarttığımı düşündüm ilk sonra babamın da aynı fikirde olduğunu görünce annemi kocaman öperek ödüllendirdim.Sohbetimiz sofrada hiç bitmezdi.Annem kliniğe gelen manyakları anlatıyor babam da ofisteki koşuşturmaca arasında nasıl sağlıklı kaldığını ben ise genelde dinlerdim.Daha zevkli oluyor.
-Eee Öykücüğüm balo hazırlıkların tam mı biliyorsun az kaldı.
-Sen hiiiiç merat etme babacığım ben her seyi hallediyorum.
-Bir eksiğin olursa bak çekinmeden söyle kızım.
-Tamam babacığım cok sağol şimdilik bir sorun yok.
Sofradan izin isteyerek kalktım.Odaya gittiğimde Ahsen'in aradığını gördüm.Geri döndüm.
-Aloo beni aramışsın canım salonda yemek yiyordum noldu?
-Sana bir sürprizim var Öykü.Yarın boş vaktin var mı bir buçuk saat kadar?
-Var tatlım noldu?
-Sürpriz dedim ya hayatım sen yine de hazır ol sana bir adres atıcam oraya gelmeni isticem okey?
-Çok merak ettim şimdi yaa ne işler karıştırıyorsun yine sen kızım?
-Yarın öğrenirsin bayyy.dedi ve kapattı telefonu.
Ben de erkenden yattım zaten bugün çok yorulmuştum.Ne olabilir diye düşünürken uyumuşun.Sabah kalktığımda saat çok erkendi.Duşa girmek üzere banyoya yöneldim.Bir saatte oyalanarak hazırlandım.Telefona baktığımda mesaj yoktu ben de adres gelinceye kadar dershaneye gideyim bari dedim.
Etütüm bittiğinde telefonu açtım ve Ahsen'den gelen mesajı okudum.Dershaneden çıkıp dolmuşlara doğru yürüdüm.Doğru dolmuşa bindiğimden emin olduktan sonra Ahsen'i aradım.Verdiği adreste olduğunu beni beklediğini söyledi.Ben de 20 dakikaya orada olacağımı söyledim.
Dolmuştan inerken Ahsen'i gördüm.Beni bir moda evinin önüne getirdi."Dergide bir reklam gördüm,giymek istediğin elbiseyi tasarlıyorsun ve buraya getiriyorsun beğenirlerse dikiyorlar."dedi.O kadar heyecanlı anlatıyordu ki bölüp de haberim var diyemedim."Harika bir fırsat değil mi?"dedi.Ben de kampanyayı buluştuğumuz gün gördüğümü ama bir şeyler çizemediğimi söyledim."Ben de bunu tahmin ettiğim için sana bir kıyak çektim."dedi ve bir dosya çıkardı.Merakla dosyayı açtım ve gördüklerim karşısında kalakalmıştım.Tasarımlar gercekten çok iyiydi.Ama bu eserlerini benim için harcaması çok fazlaydı.Zaten modacı olmak istiyordu.Görünüşe göre de iyi yerlere gelecekti."Ee ne diyorsun sence bunlar iyi mi?"diye heyecanlı gözlerle baktı bana."Kızım deli misin bunlar çok iyi"dedim."O zaman ne dikiliyorsun burda hadi verelim şunları."diyerek çekiştirdi beni.İçeri girdiğimizde baya kalabalık vardı.Sıramızı aldık ve beklemeye başladık.Çok heyecanlıydım ki onun da benden aşağı kalır yanı yoktu.Bacakları bile titriyordu.Daha önce birkaç yere çizimlerini göndermişti ama geri dönmemişlerdi.Bu çizimleri en iyisiydi.1 saat kadar bekledikten sonra sıra bize geldi.Seren Hanım'ın odasına doğru gidiyorduk ki asistanı bugünki görüşme istikhakının bittiğini yarın gelmemiz gerektiğini söyleyerek bizi engelledi.Ahsen son kişiyiz zaten görüşelim dedi.Asistani ısrar etmeden gitmemizi rica etti.Bu sefer Ahsen bağırmaya başladı."1 saattir bekliyoruz böyle bir terbiyesizlik olmaz.Saat geç de değil 10 dakikasını almaz bizimle görüsmesi."Ne kadar engel olmaya çalışsamda susturamadım Ahsen'i.Bağırmaya devam ederken Seren çıktı."Noluyor,ne bu gürültü kafamı şişiridiniz."diyerek bağırdı.Şimdi sıçtık dedim içimden.Ahsen ses tonunu düzelterek 1saattir beklediğimizi bizim tasarımımıza da bakmasını rica ettiğimizi ancak asistanının bizi terslediği açıkladı.Seren Hanım da bugün çok yorulduğunu kimseyi almamasını kendi istediği cevabını verdi.Ahsen mahçup biçimde bir de kendisinden rica etti.

BALOHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin