BÖLÜM 2

59 3 2
                                    

Diğer kızların ise tek derdi 'Mezuniyet Balosu'ydu.Bıkmadan usanmadan ne giyeceklerini anlatıp birbirlerini kıskandırmaya çalışıyorlardı.Tek amaçları herkesten güzel olup kavalyeleriyle dans etmekti.Ben de çok heyecanlıydım balo için ama bütün vaktimi internetten modeller beğenip aralarında tercih yapmak için harcamıyordum.Balodan 2 hafta önce alışverişe çıkmam yeterliydi.Balo için teklif almama rağmen hala bir eşim yoktu.Dershaneden arkadaşımla gitmeyi planlıyordum.Hislerimde yanılmıyorsam o da bana beraber gitmeyi teklif edecekti.Eğer yanılır da o teklifi alamazsam yalnız katılacaktım.
Neyse ki kendimi sınava hazır hissediyordum.Balomuza da 3 hafta kalmıştı.Yavaştan elbise bakmaya başlamıştım.Halbuki benim dışımda herkesin kombini tamdı.Alışverişe çocukluk arkadaşım Ahsen'le çıkacaktım.Akşam konuşmuştuk o da uygun olduğunu bana zevkle eşlik edebileceğini söyledi.Öğlen bulusmak üzere sözleştik.Klasik konu özetimi okuyarak yattım.Akşamları vaktinde yattığım için sabah kalkmakta zorlanmıyordum.
Sabah kalkınca kahvaltımı yapıp hazırlandım.Dışarı çıkarken kendime özen gösterirdim.İlk saçımı yaptım.Daha sonra giyinip çıktım.Avmye biraz erken gelmiştim bankta oturarak Ahsen'i bekledim.
Mesaj Ahsen'dendi.Üzgün olduğunu 10 dakika gecikeceğini otobüsün kaza yaptığını ama endişelenecek bir şey olmadığını yazmıştı.Ben de hiç sorun olmadığını onu beklediğimi ilettim.10 dakika sonra gelmişti.Tekrar özür dileyerek öptü beni.Ben de ısrarla sorun olmadığını söyledim sarılırken.
Artık alışverişimize geçebilirdik.Ahsen bu konuda son derece iyidir.Hangi mağazada ne bulabileceğimizi bilir.Bu yüzden onunla gelmeyi tercih etmiştim.
-Evett Öykü hanim nasıl bir sey istiyorsunuz söyleyin bakalım.
-Yaa aslında aklımda aradığım bir model yok ama sade ve asil olması önemli benim için.
-Hımm o zaman önce üst kattaki mağazaya bakalım.
2saat geçmişti ve ben hala kendime uygun bir elbise bulamamıştım.Burada bakabileceğimiz bir yer kalmamıştı.Yemek yedikten sonra başka yerlere bakabileceğimizi söyledi.Ben de onayladım.Ahsen ne derse uymaya programlıydım.
Caddelere de bakmamıza rağmen düzgün bir şey uyduramadık.Hava kararınca geç olduğunu ve gitmemiz gerektiğini belirttim.
-Ahsenciğim cok tesekkür ederim yardımcı olduğun için yordum seni de kusura bakma.
-Olur mu tatlım ne yorulması bir yardımım dokunmadı ki ama aklımdasın bir seyler ayarlamaya çalışacağım.Otobüsü gelmisti binip gitti.Ben de durakta bekliyordum.Reklam panosundaki afiş dikkatimi çekmişti.Elbiseni kendin tasarla başlığını görünce de okumaya başladım.Sanki benim içindi bu reklam.Kendi tasarladığımız elbiseyi ünlü modacı Seren Festuğ'un moda evine götürüyorduk,beğenilirse dikimi ücretsiz oluyordu aynı zaman da tasarımcısı olarak örneklerini satışa çıkarabiliyordum.Tabii ki moda evi adı altında o kısmı beni ilgilendirmiyordu zaten.Tek yapmam gereken iyi bir tasarım çıkarmaktı.

BALOHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin