Sınav sabahı hemen gelmişti.Hazır hissediyordum ama heyecanım çok fazlaydı.Annem de babam da gelmişti benimle.Onlar daha çok heyecanlılardı.Ne kadar çaktırmamaya çalışsalar da...Babam öptü ve her şey senin için dedi.Güvenlerini boşa çıkarmayacaktım.Kitapçık önüme geldiğinde çatır çatır çözdüm soruları.Bildiğim her şeyi aktardım kağıda.Zamanım da arttı son dakikaya kadar çıkmadım ama.Çok güzel geçti sınavım.Üzerimden koca bir yük kalktı.Şimdi mezun olmanın tadını çıkarabilirdim.Pazartesi sabahı da okulda mezuniyet vardı sahte diplomalarla.Okuldaki mezuniyette de düz bir elbise giyecektim.Hep sadelikten yanayımdır zaten.Dışarı çıktığımda annemle babam koşarak yanıma geldiler.Meraklı gözlerle bakıp endişelendiler.Ağlayan çoktu.Yetiştiremediğinden mi istersin,kodlama hatası yapan mı istersin yoksa bütün bir sene yatıp hiçbir soruyu yapamayan mı?İlk şaka yapayım dedim.Suratım asık bir şekilde ağlamaklı gözlerle yavaş yavaş yürüyerek gittim yanlarına.Onların da suratları düştü.Babam içinden teselli sözleri düşünüyordu büyük ihtimalle ki onları daha fazla bu sıkıntıya sokmak istemedim.Sınavımın çok iyi geçtiğini söyledim onlara.Çok sevinerek sarıldılar kocaman.İşte en güzel duyguydu bu.Kolay değildi aile olabilmek.Biz bu zorluğu aşabilmiştik.Birbirini çok seven bağlı bir aileydik biz.Hep de öyle olacaktık.İnsanları mutluluğumuzla daha fazla üzmeden arabamıza binip evimize doğru ilerledik.Babam izin almıştı sırf bugün benim yanımda olabilmek için.Pikniğe gidecektik birlikte.Her şey hazırdı.Eşyaları alıp çıktık.Alan çok kalabalıktı arabaya zor yer bulduk.Önce ilk oturduğumuz yerde güzel bir kahvaltı yaptık.Daha sonra da bisiklet turuna çıktık.Çok eğlenceli zaman geçiriyorduk.Hava kararmaya yakın mangalımızı da yaptık.Çay da içtikten sonra eve döndük.Benim için çok yorucu ama bir o kadar da eğlenceli bir gündü.Duş alıp yattım.Ertesi gün de sınıfça buluşacaktık.Birbirine bağlı bir sınıftık.Gruplaşma yoktu aaramızda.Sabah biraz geç uyandım harika bir tost hazırladım kendime.Sonra da fön için kuaföre gittim.Route'de buluşacaktık.Gittiğimde birkaç kişi vardı.Yarım saat olmadan hepimiz toplaştık.Bir iki kişi sayılmazsa çoğu kişinin sınavı iyi geçmişti.Yemek yedikten sonra uzun süre oturduk.Tabuu falan oynadık.Çok gülüyorduk.Zamanın nasıl geçtiğini anlayamadım bile.Annem saat dokuza gelirken aradı.Ne zaman geleceğimi sordu."Merak etme anneciğim,1saate dağılırız sen merak etme Sametler bırakacak beni."öpücükler gönderdikten sonra kapattım telefonu.Zaten biraz daha oturup kalktık.Baloda görüşmek üzere sözleştik.Ben de dahil birkaç kişinin eşi yoktu.Erkekler de bunu dalgaya aldı.Kısa bir gülme krizi yaşadık arabada.Binanın önüne geldiğimde hepsiyle toptan vedalaştım.Eve girdim.Günümün nasıl geçtiği hakkında biraz sohbet ettikten sonra odama çıktım.Çok yoğun bir hafta geçirmiştim.Onun yorgunluğunu üzerimden atmam gerekiyordu baloya kadar.Yattığım gibi uyudum.Sabah da epey geç kalktım.Bugünümü okuldaki kısa törenden sonra evde geçirecektim.Töreni bitirip eve geldiğimde Ahsen'i aradım.İşinin nasıl gittiğini sordum."Çok yoğunum şekerim,bir bilsen çok iş var ben size uğrarım çıkışta."diyerek aceleyle kapattı telefonu.Tamam bekliyorum bile diyememiştim.İşlerinin nasıl gittiğini merak ediyordum.Yemeğe kadar atıştırdım.Artık aylak değildim.Her gün saatlerce nete takılıp kendimi kaybedebilirdim.Ama benim yapacağım günün yarısını kitap okuyarak yarısını da film izleyerek geçirecektim.O kadar dalmışım ki zilin çaldığını bile duymamışım.Ahsen odama çıktı."Oooooo Öykü hanım bana bir hoşgeldin yok mu?"."Sen ne zaman geldin hiç duymamışım."."Onu görüyoruz.Eee napıyorsun seker?"."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BALO
ChickLitMezun olan bir genç kızın baloya hazırlık maceralarını anlatmak istedim.Umarım seversiniz...