BÖLÜM 4

28 0 0
                                    

"Gelin bari bir bakalım ortalığı ayağa kaldıracak kadar ne çizdiniz merak ediyorum."dedi ve bizi odasına aldı.Tasarımları incelerken çok ciddiydi.Arada kağıtlara baktıktan sonra bize bakıp iyice inceliyordu.Hepsini kontrol ettikten sonra "Hanginiz çizdi bunları?"diye sordu."Arkadaşım Ahsen çizdi."dedim."Oldukça başarılı en çok şu siyahı beğendim.Ne için olacaktı bu elbise?"dedi."Mezuniyet balosu için."dedi Ahsen."İyi o zaman sabah erken gelin üzerinde konuşalım artık müsadenizle evime gidebilir miyim hanımlar?"diyerek ayaklandı Seren Hanım.İkimizde çok heyecanlıydık.Ahsen heyecandan öyle bir sarıldı ki bana bir an kaburgalarım kırılacak sandım.Moda evinden çıkarken asistana sert bir bakış attık.Karnımızı doyurduktan sonra Ahsen'i kalması için bize çağırdım.Önce mırın kırın etti ama çikolatalı kekime hayır diyemedi.Annesinden de izin aldıktan sonra bize geçtik.Ahsen bizde kaldığında çok eğleniyorduk.Uzun zamandır da sınav dolayısıyla kalamıyordu.Önce keki yaptık sonra da film aradık.Ben aşk filmlerini pek sevmezdim o da bana duygusuz derdi hep.Her zamanki gibi aşk filmi izledik.Ne kadar sevmiyorum desem de çok etkilenirdim o tarz filmlerden.En ağlak kısma geldiğimizde de kendimi tutamam diye mısır patlatmaya gittim."Nereye be en güzel yerinde." "İzle sen geliyorum ben."mısırlarla salona girdim.Allahtan o sahne gecmişti.Film bittikten sonra da odama çıkıp dedikodu yapmaya başladık.Bir erkek arkadaşı vardı yaklaşın 9ay çıkmışlardı.Bir hafta önce de ayrıldılar.Unuttum diyordu halbuki hala deliler gibi sevdiğini biliyordum.Böyle şeyleri söylemekten hoşlanmazdı kendine aciz olarak görüyormuşmuş.Oysaki bu tarz durumlar çok normaldi.Üstelemiyordum.Oğlan artık heyecanın bittiğini eskisi gibi eğlenemediklerini söylemiş.Bu da demek oluyor ki ben başkasını buldum senden daha çekici,daha güzel o yüzden seni bırakıyorum.Sonra Öykü neden sevgili yapmıyor.Bu yüzden abi senden daha iyisini bulduğu an hopp kapı dışarı.Hepsi aynıydı işte.Biraz bu konu üzerinde konuştuktan sonra oje falan sürdük sonra da uyuduk zaten.

BALOHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin