İçimde bi his vardı kalpten acıtan o an anladım ki aşktı. Bi an duraksadım baktım acı geçer mi olmadı olmazdı.
Bu acı nerden nasıl geliyor diye aradım buldum bu AŞK ACISIYDI. Bu acı nerden geldi biliyo musun o gün ayrıldığım da. Ayrıldık içime bi his düştü acaba neden kalbim acıyor. Bu kalbimin acıması kalpten sevipte ayrılmaktı. Bazıları vardır laf olsun diye çıkmıştır bazısı vardır sevipte. Evet ayrılmıştık acı başlamıştı bu acının adını ben koymuştum AŞKIN GÜCÜ. Yavaş yavaş daha da acıyodu kalbime daha da giriyordu hissediyordum. Bu güç ya bizi birleştirecek yada ayıracaktı.
Benim yanım tabiki birleşmekti ama bilemiyordum.
Zamanla ayrıldığın kişi geliyordu aklına çıkmazdı hiç. Acaba napar bensiz nasıl iyi mi gibi sorular kafana takılır durur. İçinden hiç çıkmazsın takılır kalırsın. Bu güç bitmiyordu artıyordu. Günler geçer giderdi. Aklına tek soru takılırdı "Beni Seviyor mu". Bugünden sonra onu unutmaya başladım. Aklımdan çıkardı ama acısı kalırdı. Her aklımdan gittiğinde acısı yine getirirdi aklıma.Unutmuştum yeni kişi bulmuştum ama onla her mutlu olduğumda acı gelirdi.
Evet bi gün mutlu olmuştum ama bi his vardı yine birileri senden nefret edercesine. Bunu bulamıyordum. Sevdiklerim mi benden nefret ediyor ben mi onlardan bilemiyorum.
Yavaş yavaş içime sindi iki acı birden vuruyordu biri aşk acısı diğeri sevilmemek hissi. Bu his bişe değilmiş gibi görünür ama acı bir histir. Bi bakarsın sevdiğin seni satmış.Aşk da böyle bişeydir. Seni üzen sevipte ayrılırsa onun içinde kötüdür.
Aşk bizi buluşturmayı başarmıştı. Ama bu ben kararsızdım yine aynısı olursa.Aşkın Gücü vurmuştu bana git diye ben dayanamadım gittim fakat olan olmuştu.
Bizden ayrılan yine yaptı yapacağını. Sattı bu sefer acı büyüktü.
Geçicek gibi değildi. Çok acıtıyordu. Anlamıyordum. Acı beni benden almıştı. Başka yerlere götürmüştü.Aşkın acısı kalpten geliyordu ama satmanın acısı kalpten değildi. Daha da fazlaydı. Nereden geldiği belli değildi. Ama bunun acısı ayrı tat veriyordu. İlk ayrıldığın aklına geliyordu. Onunla birlikte olunca daha da acı olucaktı.
Bi güç bizi yine birleştiriyordu. Aynı kişi ile birlikte olmak için. Kalbin küt küt atıyordu. Hem acı hem bir kurgu vardı içinde bilinmeyen. Yavaş yavaş bilinmeyen bilgi arttı. Arttıkça arttı.
Sonra sevdiğin kişi karşına çıkmıştı. Ama kalbini hissetmiyordun. Çıkmıştı sanki. İnanamıyordum gözleri benim gözümdeydi. Sevinmiştim ama belli etmemiştim.
Bizi yine bir araya getiren AŞKIN GÜCÜ'ydü.
Yeni bölüm gelsin mi????