Bu aşk birleşecekti.Herkez inanıyorudu.Ben inanamıyordum . Kime söylesema ayrıldığımızı inanmazdı.İlkten bende inanamamıştım.Herkez ayrılsanızda birleşirsiniz diyordu.Ben bundan mutluluk duyuyordum. Seviniyordum. Ama sonuç belliydi : AYRILIK.
Yine sabah kalkmıştım.Ama bu sefer aklımda o yoktu. Mutlu olmuştum . Mutlu olmam 5 saniye sürmüştü. Kalbim acımıştı yine . Unutmuştum. Artık sıkılmıştım böle aşktan. Ya seviceksin ya da biticek. Belli değildi . Karar veremiyordum.Kendim sevmekti ama kalbim beni yanıltıyordu.
Artık kalbimi dinlemeyecektim.Karşısına geçip ciddi olduğumu söyliyecektim.Onun kararı da ya beni öldürücekti yada diriltecekti. Aşk acısı bu olması gerekti. Hayır demesi...
Kabul ettiğin de AŞK'IN GÜCÜ ortaya çıkacak ve herkes görecekti . Ya kabul etmesse ...
Kabul etmediğin de ise ölücektin. Kimse seni diriltemicekti.Kalbinin atmaktan korkacaktın.Biri gelicektir. Seni kurtarmaya ama onun gücü yetmeyecektir.Sevdiğin gelir yanına 2 kelime söyler canlanırsın ' SENİ SEVİYORUM '. Bu sözü söyledikten sonra hayata bağlanırsın.Eski gücüne kavuşamazsın.Fakat hayata bağlanırsın. Ama o kişi seni canlandırmak için söylediyse işte onu öğrendiğin zaman canlanma gücün kalmaz. Kalbin ağrır ama bunu kimse görmez çünkü onlar aşkı bilemezler...
Hayata canlandın. Şimdi nolucak. Eski mutluluk olucak sanıyorsun asla daha da zorlaşacak hayat. Artık dayanamayacaksın. Sen ölmek isticeksin fakat çevren izin vermicek.Yalcarcaksın artık bitsin diyeceksin... Bunların kanıtı nedir biliyo musun : BİRLEŞMENİN
Aklına yine AŞK'IN GÜCÜ gelir ama yine inanamazsın.Hayat bunun sonucunda birleştirir.Mutlu olucaksın der ,ilgi duyacaksın ,der gülüceksin der , ağlamıcaksın der , ama sen inanamazsın. Artık görmüşsün hayatı... İnanamayacaksın. Kalbin inanır çevren inanır fakat sen inanamazsın . Kalbin bu sefer yine ağrır bu sefer sevgi ilgi acısı çeker ...
Kalbini hissedemezsin...