Aşk varya aşk insanı bitiren olaydır. Öyle bi an gelir ayrılmak istemezsin.Öyle bi an gelir ki uzaklaşmak...
Bi gün aşık olursun . Hayata bayılırsın ölmek istemezsin.Sevdiğiden bi mesaj gelir en mutlu insan olursun.Doya doya o mesajı okursun .Hiç ayrılasın gelmez.Konuşur konuşur durursun .Sıkılmazsın. 'BB' mesajı geldikten sonra sıkılırsın. Hiç bişe yapasın gelmez.Bi yere gidersin mutlu olmak aklına gelir . O kişi sıkılmaksızın düşünürsün . Ama şu soru aklına geldiğinde sarsılırsın.'BENİ SEVİYO MU ' bu soru her şeyi bitirir . Mutlu olduğun an üzülmek gelir içinden . Üzüldüğünde bi umut gelir içine belki beni seviyo . Başka bi olaydan ayrılmıştır der durursun sonra aklına AŞKIN GÜCÜ gelir . Birden sevinirsin . Ne olursa olsun üzülmessin. Hayat be der geçersin. Ayrılırsın o kişiye duyduğun güven artar .Evet değişik oldu ayrıldığın kişiden sonra güvenin artar . Çünkü onun aklına girmişsin bi kere çıkamazsın kolay kolay. Der ki biriyle çıkıcam çıkamaz...
Unutucam düşüncesine girer biriyle sevgili olsa bile aklında sen varsın . Sevdiğin kişi de acı çekmeye başlar senin gibi . Kalbi acır durur . Her sen aklına geldiğinde acır durur...
Sıra sana gelir birisini sevme . Unutmuş gibi olursun fakat kalbinden çıkmamış. Kalbin der ona daha seni sevmez ama kalbinde o kişi vardır . Sende de bi olaylar oluşur . Onu sevdiğinden daha çok takip edersin. Aklın onda olur . Başkasıyla çıkarken şu olur 'ONUN CANINI ACITMAYIM ' dersin ama ayrılsan da acıcak...
Ortada kalırsın yapıcağını bilemezsin.Sonra aklına sevdiğin gelir ayrılmak zorunda kalırsın.İkiside AŞK BİRBİRLERİNE bağlıcaklarını düşünür . Bi yere gidersin bağırır çağırırsın başkasına anlatırsın her cümlende ' SEVİYORUM ' kelimesi çıkar . Sonra da AŞK'A BIRAKIRLAR ....
Kitabımı beğeniyosanız devamı gelmesini istiyosanız yorum atar mısınız ....