1-SAVAŞ BAŞLANGICI

24 7 7
                                    


Ben Alev yazgın babasının intikamı uğruna ölümle kapışan Alev...

Hey, beni duyabiliyor musun?

 Çünkü, ben seni çok iyi duyuyorum... 


...

"Anne! babam niye hala gelmedi? şirkette o kadar işi olmaması gerekiyordu."

"Alev, baban dün sana anlattı ya akşam geç geleceğini bir şirketle hesaplaşması olduğunu"

"Anne, biliyorum ama keşke gitmesini engelleseydik o şirketten nasıl boklar çıkacağı belli değil ki adam öldürdükleri oluyor şimdi babama bir şey ols-"

"HANIMIM! HANIMIM ACİL BİR HABER VAR!"

Endişeyle hızlı hızlı nefes alan  Alya'ya döndüm. "Ne oldu?" diye sordu annem endişeli bir hal içerisinde, Alya kendisini zorlayarak konuşmaya başladı, " Hanımım, Selçuk beye suikast düzenlenmiş!"

İşte bunu bekliyordum. babamın görüştüğü insanlar psikopatın tekiydi. 

Annem elini kalbinin üstüne yerleştirdi ve "Kocama bir şey oldu mu? şu an nerde?" diye sordu.

Alya, " Hanımım Selçuk bey kalbinden yaralanmış şu an hastanedeler" 

"Alya hemen arabayı hazırlat hastaneye gidiyoruz!" diye bağırdım sertçe.

Alya "Emredersiniz." dedi ve hızlıca çıktı.

Annemin ise gözleri dolmuştu. 

Annemin koluna girdim ve "Her şey düzelecek anne sakin ol," diye motive vermeye çalıştım.

"Hanımım araba hazır!" diye ses gelince hızlı adımlarla kapıya yöneldik. 

Annem arabaya binerken kapıdaki askerlere döndüm ve "Ev size emanet" dedim.

Başları ile onayladıktan sonra bende hızlıca arabaya bindim ve son sürat hastaneye yol aldık.

Annem sessizce ağlıyordu, onun elini tutum ve moral vermeye çalıştım. 

Hastaneye geldiğimiz an araba doğru düzgün park etmeden annem inmiş ve kapıya doğru koşuyordu bile, bende sert ve hızlı adımlarla indim.

Görevliler annemi babamın ameliyat edildiği odanın karşısına getirdiler.

Annem görevlilere döndü ve ameliyat hakkında sorular sormaya çalışsada görevliler hiç bir şekilde konuşmuyordu.

Bizimde öylece beklemekten başka çaremiz yoktu.

Bunu babama yapanlardan babamın intikamını alacaktım. 

Eğer bu bir savaş ise ben bu savaşın kazananını olacaktım.

Savaş başlangıcını onlar yaptı bende savaşın sonlandırıcısı olacaktım. 

....

TADATATATA yeni kitaba merhaba diyelimmmmmmmmmmm bu kitap asla yayından kaldırılmayacak ve basılıcak. 

Alev ,Şafak ,Erne ve Batu ile uzun bir yolumuz var. 

şimdilik görüşürüz okurlar.

ÖLÜM DİYARIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin