ryan sen benim ay'im ol, ben milyonlarca yildizdan vazgeceyim

122 14 15
                                    

(Ya ben bu aralar baya sıkılıyom idmanlara gitmiyom kimseye yazmiyom kimseyle konusmuyom okula gitmek istemiyom bana noluyo awk normalde cok sosyal biriydim ben zaten idmanlsra gitmedigim icin hep yedek oynatiliyom yarin ki macta da yedek olucakmisim amk hocasi beni oynatmamak icin mevki sag bek olan kizi sol bek oynatiyo cildiricam ya)

Ryan'dan

Sebastian in dudaklarimdan opmesiyle uyandim.

Sebastian
Gunaydiiiinnnnn askimmmmm

Ryan
Gunaydin guzelim de sabah sabah ne bu enerji

Sebastian
Senin kollarinda uyanan herkes enerjik olur timsah bozuntumm

Ryan
Ama simdi ben o dudaklari opmiyim de napiyim

Sebastian
Opppppp

Demesiyle dudaklarina uzanip optum. Kisa sure sonra ayrildi ve konusmaya basladi

Sebastian
Hadii artik kalk kahvalti yapalimm

Ryan
Tamam bebegim sen cik ben geliyorum

Sebastian
Tamammm

Sebastian odadan cikinca yatak odasinda olan banyoya girip elimi yuzumu yikadim. Ustumu degistirmeden yavas yavas sebastian in oldugu yere gittim. Salonda oturmus instagram da dolasiyordu bu halina gulup koltuga oturdum.

Ryan
Hadi ama sabahtan beri guldugun o sey ne

Sebastian
Bak gosteriyim SDHHSHSHW

Sebastian in gosterdigi seyle bende gulmeye basladim komik bir sey degildi sadece yumurta yere dusup kiriliyordu zaten ona gulmuyordum sebastian in gulusune guluyordumm cok sirin bir ses cikartiyordu. Kapi calinca gulmemiz durdu. Kapiya dogru yoneldigimde sebastian beni durdurup kapiyi o acti. Bakis acima anna girdiginde sok olmustum.

Sebastian
Niye geldin

Anna varosu (kendi yazdigim karaktere sinir oldum awk)
Senin icin gelmedim ryan i burdan alip gidicem.

Diyip eve girip elimi tutup beni kapiya kadar cekistirmisti. Sebastian bana gidicekmisim gibi korkulu bakiyordu.
Kendimi kapinin orda durdurdum ve anna nin elini sertce tutup elimden cektim.

Ryan
Bana bak anna sen bu aralar cok olmaya basladin benim telefonumdsn falan yorum atmalar sebastian a sevgiliyiz demeler sen kimsin ki ben seninle oliyim ha dur sen soylemeden ben soyliyim sen tam bir varossun her gece bir erkegin altinda yatan gunduzleri bana tapan aksam olunca +18 konusan bir varossun. Sebastian la beni sal artik sal ben asla sana asik olmicam ben sebastian a deliler gibi asikken neden seninle sevgili oliyim ayrica o yanindaki cakma sarisina soyle bir daha seni benim ustume iterse artik seni benim ustume aticak cesareti olamaz. Simdi hepiniz siktirin gidin hayatimizdan nefret ediyoruz sizden.

(Ryan adam olmaga basladi)

Diyip kapiyi anna nin yuzune kapatmistim. Sebastian bana bakiyordu gozleri mutluluktan dolmustu.

Sebastian
Ryan-

Ryan
Seb'im ben seni cok seviyorum sadece senin olmak istiyorum. Cokta korkuyorum baskasina bakarsin baskasina asik olursun diye.

Sebastian
Ryan sen benim ay'im ol, ben milyonca yildizdan vazgeceyim.. (enisteniz bana soylemisti bende koyiyim dedkm🤭)

Ryan
Sebastian ben sadece seninim.

Dedim ve sıkıca seb'ime sarildim kokusunu icime cektim cok guzel kokuyordu dalin gibi. Sonra kucuk yuzunu ellerimin arasina aldim ve yuzunun her yerini opmeye baslamistim. Cok guzel bir duyguydu.

Sebastian
Bebegim boguluyorum ama

Kent
Peki peki

Diyip son kez dudagini opup geri cekildim. Kucagima alip salona goturdum ve koltuga oturdum o da kucagima oturmus oldu. Yuzunun her bir zerresini tekrar tekrar ezberledim. Gozleri resmen bana ormanimda bogul diyordu.

Devam edecek..

Ya bunu yazmicaktim gece gece sıkıldım zaten beni oynatmicakmis bende yarin idmands calisirim diye kisa bir bolum attim hepinizi optumm baysssss🤭💋💕






Timsah Bozuntusu~ RyansebHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin