Gecmis
Ferdi'den
"Yeni okul yeni hayat" dedim kendi kendime. Okulun kapisindan girer girmez o hissi yasadim tarif edilemezdi. Heyecanli degildim hatta cok sıkılmıstım mudurun odasinin onune gittim ve kapiyi caldim. Ryan mudurle konusup kaydimi bu okula almisti cunku o da bu okuldaydi. Mudur beni gorur gormez sıkıntılı bir nefes verdi.
Mudur
Peki Ferdi Erenay Kadioglu sizi okulumuza alicaz ancak herhangi kucuk bir kavganizda sizi okuldan atariz lutfen ona gore arkadaslariniza saygili davranin sizi bu basarili bir okula almamiz bile mucize.Ryan
Cok tesekkur ederiz ulkay hocam. Hic bir yanlisi olmicak bundan emin olabilirsiniz.Basimla ryan i onayladim.
Mudur
Size guveniyorum. Zil caldi siniflariniza gecin.Ferdi
Tekrardan tesekkur ederim hocam.Gulumsedi ve bilgisayarinin basina geri dondu bizde odadan ciktik ve kapiyi kapatir kapatmaz gulmeye basladim agzimi kapatip.
Ryan
Ne guluyon lan sen yat kalk adam sukret seni okula aldi yoksa kalmistin ortada mal gibi.Ferdi
*gulerek* tamam tamam gulmuyorum.Ryan
Bak hala guluyoFerdi
Mal misin gulmuyorum *hala guluyo*Ryan
Yedim oglum seni yedimRyan elini tehtid eder gibi sallarken orta parmak cekip kacmaya basladim o da beni kovaliyordu. Bahceye cikinca daha rahat kosmaya basladim. Ryan bagirarak gel lan buraya diyordu. Arkami donup ona bakmamla telefona bakan birini carpmistim.
X
Onune baksana hayvanFerdi
Bana diyene bak ya.Tanimadigim biriydi ve yere dusmustu. Yerde oturmus bana sovuyordu.
X
Okuz yaFerdi
Bak sabah sabah belani bende arama git baska kapiya hadi yallahRyan yanima gelince sasirmisti ve beni es gecerek yerdeki tahminen benden bir yas kucuk genci kaldirdi ve konusmaya basladi.
Ryan
Arda iyi misin abicim?Arda
Iyiyim abi de bu kimFerdi
Asil sen kimsin amk. Ryan bu kim😑Ryan
Arda bu Ferdi arkadasim Ferdi bu da Arda kardesim.Ferdi
Lan senin kardesin yoktuRyan
Oz kardesim degil zatenBunlari derken ben hala yerden kalkmamistim. Arda denen cocuk elini uzatmisti. Omuz silktim ve kendim kalktim. Yere dusmenin etkisiyle saga dogru savrulan telefonumu aldim. Cami kirilmisti. Hay boyle hayatin daha yeni almistim.
Ferdi
Bak bak *telefonu gostererek* naptin telefonuma daha yeni almistimArda
Onune baksaydin?Ferdi
Sende bakmadin onuneArda
BananeDerin bir nefes almistim of napicaktim simdi telefona umitsizce calistirmaya calismistim Ryan aciliyor mu diye sorunca ona bakip kafami usulca hayir anlaminda sallamistim uzulmustum ya.
Arda
Lan bu kadar uzulme ben yaptiririm telefonunuFerdi
Uzulmedim.Arda
Gozlerin oyle soylemiyor ama