sebo gotunu verdiysen kalp at

135 17 45
                                    

Ryan'dan
Once onu rahatlatmak istiyordum acikcasi. Ayni seyi tekrar tekrar yapmaya devam ediyordum sebastian ise inlemekle mesguldu. Sebastian yuksek sesle bir inleme birakip elime bosalmisti. Gozlerini sikica kapattiginda siritmadan edemiyordum. Bi kac dakika sonra gozlerini acti cok yakisikliydi. Elimi yavas yavas onun agzina goturdum o da yapicagim seyi anlamis olucak ki elimi agzinin icine alip emdi.

Biraz emdikten sonra elimi agzindan cekip dar deligine goturmustum. Hic beklemeden sokmustum. Yuksek sesle inlemisti. Biraz parmagima alistiktan sonra diger parmagimi da sokup makas hareketi yapmistim. Deliginin buyudugunu fark ettigimde parmaklarimi cikardim ve penisimi deligine ayarladim.

Biraz bekledikten sonra deligine penisimi soktum. Pek cani acimamisti cunku onceden parmaklarimi sokup deligini genisletmistim. Zevkle inliyordu. Bir kac tur daha aynisini yaptiktan sonra en sonunda ikimizde bosalmistik. Sebastian ayaga kalkip dusa dogru gitmeye basladiginda anin yorgunluguyla kendimi yataga attim. Yaptigim seylerden gram pisman degildim. Goz kapaklarim hafif hafif kapanmaya baslamisti. Dayanamayip kendimi uykunun kollarina biraktim.

Sebastian'dan
Utanmaktan duzgun dus bile alamamistim. Evet yaptigimiz cok buyuk bir yanlisti ama tutamadik kendimizi. Daha sevgili bile degildik sahsen neden boyle bisey yapmistik ki? Sanirim yaptigim seyden pisman olucaktim. 10 dk sonra dustan ciktim odaya girdigimde uyuyan bir Ryan gordugumde gulumsedim. Cok tatliydi.

Dolabima gidip ustumu degistirdim. Biraz hizli oldum .cunku bu timsah bozuntusunun sagi solu belli olmazdi. Biraz kasiklarim agriyordu ama idare etmek zorundaydim. Zor bir sekilde yuruyup mutfaga gittim.

2 saat sonra Ryan'dan

Sonunda uyanmistim. Hala ustum soyunuktu hizli bi sekilde dusa girdim. (Iste girdi cikti buralari geciyomm)

Mutfakta bir yandan sarki soyluyor bir yandan da yemek yapiyordu. Kapidan gizlice izlemeye basladim kendi kendine sarkiyi mirildaniyordu.

Doydu kalp kotu tecrubeye

Bebek gibiydi suan tekrar yemek istiyordum aklima gelen fesat seyleri kafami saga sola salliyarak yok ettim ve sebastian in beline sarildim. Biraz korkmus olucak ki yerinde zipladi. Arkasina donup gozlerimin icine dogru bakti. Sebastian i tezgahla(nasi yaziliyo bu amk) arama aldim.

Sebastian
Bi daha boyle bisey olmasin timsah bozuntusu cok korktum.

Ryan
Timsah bozuntusu mu

Diyip gulmeye basladim. Sebastianda benimle beraber gulmeye basladi.

Sebastian
Bak sunlari da masaya koyucam sonra sofra hazir

Ryan
Yardim ister misin bebegim

Sebastian
E bi zahmet

Gulerek gosterdigi seyleri masaya koydum. Sofraya oturmustuk sonunda, cok acikmistim. Yemek yerken sadece onu izliyordum. Cok sirin yiyordu.

Yemekler bittikten sonra sofrayi beraber toplayip salona gecmistik. Telefonlarimizi elimize alinca ikimizde sasirmis ve gulmustuk. Baya bir mesaj gelmisti.

Hako ve kopekleri

Mert
Arkadaslar ryan ve sebi goren var mii

Irfan
Yok askim.

Arda
Seb evdeydi de ryan ne ara okuldan cikti?

Kenan
En son ryan sebastian in evine geldi konusmak istedi bende evden ciktim.

Ferdi
Kenan mal misin?

Kenan
Ne alaka?

Ferdi
O sapikla sebi evde tek mi biraktin cidden

Kenan
Yok ferdi saka yapiyom
Allah Allah

Arda
Sebastian gotunu verirsen haber ver

Attilla
Aga ne abarttiniz alt tarafi konusucaklar

Kerem
Aynen ya
Biraz relax

Altay
Ask bahcem, ryan kesin sikmistir bunu

Kerem
Ne

Dusan
Eh gecmis olsun mesajlara bakmiyorlar
Net sevisiyorlar

Min-jae
Abi sizde mesajimiza bakmiyordunuz?

Edin
Evet siktim.

Dusan
Bebegim niye soyluyon

Arda
Oha oha

Altay
Volkan la emre de sikisiyordur
Burasi iyice sikisenler klubune benzedi

Irfan
Lan baris ve ismail de bakmiyor?

Mert
Yok askim onlar kavga ediyordur
Baris ve tripleri falan

Irfan
He iyi bari

Volkan
Lan iki dakika adam siktirtmediniz
Bildirim sesinden cildiricam simdi

Ferdi
Abi bildirimleri kapat

Volkan
Mantıklı
Ben gidiyom bb

Arda
Emreye uzuldum he

Dusan
Ben uzulmuyom sahsen

Ismail
Bende

Ryan
Bu mesajlar ne amk 99 mesaj var okumaya usendim en asagi indim

Arda
Sebo gotunu verdiysen kalp at

Sebastian
💓🤍💙💛💌💘💝💖💗💞💕💟❣️

Ferdi
Oha awk

Ryan
Ferdi sus.

Ferdi
Git.

Irfan
Cidden seb verdin mi

Sebastian
👍🏿

Kenan
Ne ara aq daha simdi kavga ediyodunuz

Sebastian
Kenan sus. Isine bak.

Kenan
Ok.

Yogun bir gunun ardindan sebastian la beraber yataga girmistik. Benden biraz uzaklasinca belinden tutup kendime cektim. Biyik altindan gulmustu. Boynuna bir kac opucuk kondurdum. Bebek kokusuyla uykuya daldim.

Devam edecek

Ya bu bolum icime hic hic sinmedi yine de atmak istedim ve sunu fark ettim ben smut yazamiyomusum😔
Bunu da erken bitirme sebebim yarin mac var ona calisicamm optumm hepinizii bayyysss💕🤭💋





Timsah Bozuntusu~ RyansebHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin