Selamm
Medyadaki araba sedanın arabası bir sonraki bölümde girayın arabası olucakk. Bölüm sonrası açıklamaya belirtilen kıyafetler konulacaktır aklınızda soru işareti kalmasın bu kitapları
derste canım sıkıldıkça deftere yazıyorum eve gelince wattpada geçiriyorum👹👹👹 neyse bbbbbaaaabbay canlarım.Arabayı detaylı istiyenler için modeli: BMW5 serisi 520d xdrive
Seda Özdemir
Giray Özçelik ANA KARAKTERLER..Yıldız atmayıı ve yorum yapmayıı unutmayınn öpüldünüzz💋💋
Medya= Model Değmesin Ellerimiz
Okula gitmek için can atıyordum. Çünkü bugün öğrencilerimden birisinin yaş günü. Küçük hanım beş yaşına girecekti ve annesiyle planı ve organizasyonu yapmıştık. Hira mehtabın en küçük çocuğu ve tek kızıydı.
Lavaboya girdim duş aldım çıktıktan sonra bakım rutinimi yaptım saçımı kurutup hafif dalgalar verdim saçlarıma. Üstüme yıldızlı bir sweatshirt altıma siyah deri bir pantolon giydim. Daha sonra pembe alt tonlu bir makyaj yaptım. Parfümümü sıkıp siyah yıldızlı çantama evin anahtarını, küçük lip glos,cüzdan ve arabamın anahtarını koydum.
Telefonumu elime aldım son olarak siyah hafif topuklu deri çizmelerimi giydim. Evimin kapısını çekip çıktım evden. Arabamın kilidini açıp kapıyı açtım ve oturdum yan koltuğa çantamı koydum telefonumu arabaya bağladım ve spotifiyi açtım rast gele bir şarkı açıldı.
Arabam seneledir hayalini kurduğum bu senenin başında ise aldığım BWM 530i taba rengi ve siyahın efsane uyumu beni benden alıyordu zaten.
Arabada hande yener kırmızı şarkısı çalıyordu. Şarkılar eşliğinde kreşe vardım önce öğretmenler odasına uğrayıp fotokopileri bıraktım sonra sınıfa gittim. Herşey tamamadı tek eksik minik kuşlarım diye geçirdim içimden..
Öğrencilerimin gelmesine son beş dakika kala bahçeye çıktım hiranın annesi mehtabı gördüm. Ve diğer veliler yavaş yavaş gözükmeye başladı öğrencilerimin girişlerindede çıkışlarındada onları sevgiye boğuyordum. Hepsine tek tek sarılarak içeri aldım.
Mehtap yanıma geldi "sedacığım günaydın hirayı bugün dayısı alacak haberin olsun." Dedi "tamamdır mehtapcığım haber veririm ben sana bişey olursa görüşürüz." Veli ilişkisinden çok dosttuk biz her ne kadar dışarıya yansıtmak istemesekte.
Mehtapla lisede aynı sınıftaydık ve çok yakındık üniversitede başka şehirlerde olduğumuz için pek görüşemesekte görüşmeye çalışmıştık. Birbirimize görüşürüz diyip ayrıldık. Küçük kuşlarımı tek sıra halinde süslenmiş sınıfa getirdim ve içerideki sema öğretmen iyiki doğdun şarkısı açmıştı.
Bütün çocuklar özellikle hira çok mutluydu hira yanıma geldi " öyetmenim sişi cookk seviyoyum" peltek konuşma şekli beni benden alıyordu zalımın kızı mavi büyük atlantis gözlerine baktım aynı annesine benziyordu.
"Bende seni çookkk seviyorum minik kuş!" Dedim kısa bir süre sarıldık sonra hira arkadaşlarının yanına gitti. Pasta kesildi ,oyunlar oynandı, fotoğraflar çekildi. Ve gitme sırası geldi:(
Bütün minik kuşlarımın montlarını giydirip ninik çantalarını küçük omuzlarına taktım hepsinin teker teker çıkma zili çaldığında hepsini önüme tek sıra halinde dizdim ve bahçeye çıkardım velilerine verirken sarıldım hepsine ve son kişi hira kaldı etrafa baktım mehtap tabikide yoktu.
"Hiracığım dayın nerde canım?" Hira bana karşıda siyah lamborghinisine yaslanmış bize bakan yakışıklı bir beyefendi vardı. Adam harbi bi içim su neyse pis düşüncelerimi kendime saklayarak hirayı yakışıklı beye doğru götürdüm hirayı dayısına teslim etmeden önce tekrardan iyiki doğdun dedim ve sarılıp dayısına teslim ettim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
• Aşk Öğretmeni•
HumorMelo 💍 kişisinden bir bildirim Melo💍 kişisinden bir bildirim Melo 💍 kişisinden bir bildirim Melo💍 kişisinden bir bildirim Melo 💍 kişisinden bir bildirim Melo💍 kişisinden bir bildirim ...