Selam millet okuyucular artıyor fakat okuyan kişiler ne yorum atıyor ne yıldız lütfen oy ve yorum yapmayıı unutmayııınnn sizii seviyoruumm🌸🌸🌸😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭
Evet bu kelimelerden sonra olduğum yerde taş misali kala kaldım ne mimik yapabiliyor ne yerimden kıpıldıyordum.
Ben giraya giray bana bakıyordu. Gözlerim dolmuştu ama çaktırmak yok. Gözlerimi kapattım ve sakinleşip kafamı kaldırdım ve karşımdaki kuş beyinli adama baktım.
"Giray sen salak mısın sence ben senin mesleğini bilmiyor muyum sence ben bu ihtimalleri bilmiyor muyum. Ben bunları bilerek seni seviyorum."
Dedim ve arkamı dönüp gittim sakin kalmaya çalışıyordum fakat bu kadar saçmalaması çok saçmaydı ben bunları bilmesem ne burda olurdum nede giray benim kalbimde olurdu..Askeriyeden hızlı ve kırgın adımlarla uzaklaştım. Konuları uzatmayı seven birisi hiç bi zaman olmamıştım fakat bu konuyu olana kadar uzatıcam buna emin olabilirsiniz.
😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭
Girayın gitmesinin ardından 7 gün sonraŞu an melisayla durum değerlendirmesi yapıyorduk ve melisa şok içinde dinliyordu "işte böyle kuzum bende sinirlendim bişeyler saçmaladım çektim gittim ama bu işin peşini bırakırsam benim adımda seda değil"
"Haklısın kuzum ne yaparsan arkandayım bırakma peşini sırtlanlar kol geziyo valla"
Biraz daha konuşup kapattık doğru söylüyordu ama ne yapayım işte aşık olmuşum bi kere burdan dönüşü yok söylediği şeylere onun gözünden bakınca haklı olabilir fakat asker diye hayatına kimse giremez diye bir şeyde yok.
Yani yoktur herhalde canım(🫣) neyse ben size söylemeyi unuttum biz bu akşam melisayla bara gidicez. Fakat bi sorun var ben daha önce hiç alkol tüketmedim. Benim için bir ilk olucak fakat yapıcak bişey yok bi kere karar verdik.
🪩🪩🪩🪩🪩🪩🪩🪩🪩🪩🪩🪩🪩🪩🪩🪩🪩
Akşam yediye sayılı saat kalmıştı yani bi buçuk saat falan ve hazırlanmam gerekiyordu melisa bana gelicekti burdan taksiyle eve dönücektik. Hemen giyinme odama gittim siyah düz kısa askısız bir elbise giydim cildime kuru yağ sürdüm uzun sarı saçlarıma kalın maşa yaptım hafif nude renklerde makyajımda bitti ve çanta seçmeye gittim siyah bir çanta seçtim ayakkabı dolabımdanda beyaz leopar desenli golden gooslarımı giydim çantama ihtiyaçlarımı koyup parfümümü sıktım.
Kapı çaldı ve herşeyim hazır bir şekilde kapıyı açtım melisa gelmişti "olaysın melom" "ablan taş kız sen kendine bak"
"Taksi gelmiş sedoş kalk"
Hızlıca aşağı inip taksiye bindik güzel bir yolculuktan sonra taksiciye parasını verip taksiden uzaklaştık takside bizden uzaklaştı(😒)
Karşımdaki kocaman bara baktım çok şaşalı gözüküyordu. Melisayla içeri girdik ve barmenin önündeki masaya ve sandalyeye oturduk.
Bir saattir burdaydık ve melisayla tekila yarışı yapıyorduk artık hafif sarhoş olduğumu düşünüyordum hafif derken bacım bir saattir oturmuş içiyonuz siz değil nenem sarhoş oldu- ana kız bizimki gelmiş ne hemen arkamı döndüm ve arkamda o sabah girayın odasına giren tim duruyordu.
Ben şok ben iptal(🤓) girayda hemen arkadan geliyordu altında üstünde siyah polo yaka altında siyah kumaş pantolon kolundaki saati ile mükemmel duruyordu.
İlahi bakış açısı🥂
Seda timi görünce o anın sarhoşluğu ile elini salladı karşı tarafa arkadaşı melisa ise alkole karşı hafif bir direnci olduğu için arkadaşını zorda olsa tutmaya çalışıyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
• Aşk Öğretmeni•
ComédieMelo 💍 kişisinden bir bildirim Melo💍 kişisinden bir bildirim Melo 💍 kişisinden bir bildirim Melo💍 kişisinden bir bildirim Melo 💍 kişisinden bir bildirim Melo💍 kişisinden bir bildirim ...