41

4.8K 281 175
                                    

medya: hanzade

bu bolumun baya uzun oldugunu düşünüyorum acikcasi bi sure size bolum yok shaksmmsams. diğer hafta sonu da pacify her'e bolum yazarım herhalde, bakicaz artik. daha cok yorum yapin lutfen motive ediyo yorumlariniz beni 🥺 iyi okumalar 🤎

----

Hanzade'nin ağzından

Yorgun bir şekilde kahvemle beraber koltuğa oturdum. Birkaç yudum aldım. Evde kimse olmadığı için oldukça sessiz bir ortamdı. Çocukların gelmesine daha bir saat vardı. Beril'in işinin de ne zaman biteceği hiç belli değildi. Bunu değerlendirmek adına kitap okumaya karar vermiştim.

Birkaç sayfa okuduktan sonra açılıp kapanan kapı sesi tüm kitap okuma hayallerimi suya düşürmüştü. Ama gelenin Beril olduğunu bildiğim için içimde tarifsiz bir heyecan belirmişti. Çok heyecanlı olduğumu belli etmemek için kitap okuyormuş gibi yapmaya devam ettim.

"Hanzade evde misin?"

Beril'in neşeli sesi beni daha da meraklandırmıştı.

"Salona gel, burdayım."

Zıplaya zıplaya salona ulaştığında istemsiz yüzüme bir gülümseme yayılmıştı. Sanki karşımdaki kadın hiç 40'larında değil de Devin'le aynı yaştaymış gibiydi.

Elimdeki kahveyi sehpaya bırakarak kitabımı kapattım ve onu da kahvenin yanına koydum.

"Bu mutluluğunun sebebini öğrenebilir miyim?"

"Bana kutlama sözü verirsen elbette öğrenebilirsin."

Kaşlarım çatıldı. Neyi kutlayacaktık?

"Sen ne olduğunu söyle de istediğin kutlama olsun."

Hızla yanıma gelerek koltukta dibime oturdu. İster istemez yayıldığım koltukta toparlanmıştım. Kalbimin hızlı atmasını göz ardı etmeye çalıştım. Yakın arkadaşıma karşı böyle şeyler hissediyor olmak çok garipti, hem de evli olduğundan beridir böyle hissetmem daha garipti. Hislerimi kabul etmeyip inkar edecek yaşı çoktan geçmiştim. Beril'i seviyordum ama bunun doğru olmadığını da biliyordum.

Aramızda inkar edilemeyecek bir çekim vardı. Bence o da bunun farkındaydı. Yine de onun bana ne hissettiğini kestiremiyordum. Ki o kızımın sevgilisinin annesiydi. Durumun böyle olması hislerimi hepten yanlış yapıyordu. Boşanacak olsa bile o hâlâ evli sayılırdı. Bu da keyfimi kaçırıyordu. Elimde olsa o adamı kendi ellerimle öldürürdüm.

"Hey nerelere daldın gittin?"

Kafamı sallayarak kendime gelmeye çalıştım. Yine düşüncelere dalmıştım.

"Kusura bakma, dinliyorum şimdi seni. Anlat, ne oldu?"

"Resmi olarak artık bekar bir kadınım."

Şaşkınlıkla gözlerim açıldı ve vücudumu tamamen ona çevirerek oturdum.

"Şaka yapıyorsun. Ama sizin duruşmanız birkaç gün sonraydı."

"Hayır değildi, sadece sana ufak bir yalan söyledim. Sürpriz olmasını istedim. Bana yönlendirdiğin avukat cidden çok işe yaradı, teşekkür ederim."

Sevinçle kendimi tutamayarak ona doğru atıldım ve boynuna sarıldım. Belimi sıkıca sarmalamıştı. Mutluluktan dolan gözlerimden birkaç yaş aktığında umursamadım.

"Cidden çok mutlu oldum. Sonunda kurtuldunuz o heriften."

"Evet, bu zamana kadar yapmamam hataydı."

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Feb 19 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

barbie | g×gHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin