2.Kader Oyunu

3 1 0
                                    

SELAMLAR ÖNCELİKLE ŞİMDİDEN SÖYLEMEK İSTİYORUM BÖLÜM BİR TIK DUYGUSAL OLUCAK.

UMARIM BEĞENİRSİNİZ ÖPTÜMM.
B🩹
28.12.2023

"Koş Lavin, koş..." koşuyordum. Kazanmam gereken bir vatan şavaşı vardı ve ben ölümüne koşuyordum.

Kurtarmam gereken onlarca sivil varken geriye adım atamazdım, atmazdım.

"Napıyorsun Lavin!" Dedi Ömer kızgın bir sesle.Nefes nefese cevap vermeye çalıştım."dikkatlerini dağıtmam gerekiyor koruyun kendinizi."
Tabi ki cevap gecikmedi.

"Dikkat et." Ne, Ömer böyle bir şey dediyse gerçekten başımıza bir şey gelecekti.

"Hakkını helal et be Ömer." Derken üstüme gelen kurşundan yana çekilerek sıyrıldım. Aynı zamanda nişan almaya çalışıyordum.

"Helal olsun kardeşim, helal olsun."
Hızlıca kendimi bir kayanın arkasına attım.

"Bilgi ver Aslan"dedim nefes nefese."komutanım siviller hala köydeki okulda tutuluyor ve maalesef mühimmatımız yetecek kadar değil acil ekip istedik fakat gelemeyeceğini söylediler."

Güldüm."ölümümüz yaklaşıyor desene aslanım."

Timde gülmeye başladı."siz iyi misiniz tim? yaralı var mı?"

Ömer cevap verdi."Hayır yaralı yok."
Gülümsedim bu iyi bir şeydi fakat ölümümüz yaklaşıyordu bunu hissediyordum.
Le
"Kaç mermin kaldı tim?"
Ömer cevap verdi."8 komutanım."
Ardından aslandan cevap geldi."10 komutanım."

"Atlas sen?""7 komutanım." Benim ise 3 mermim vardı.

"Harcayın mermilerinizi tek bir kaçırma bile istemiyorum anladınız mı?"

Hepsi aynanda "EMREDERSİNİZ KOMUTANIM."
Diyerek bağırınca gülümsedim. Onlar benim her şeyimdi şehit olacaksam onlarla olurdum.

Ve ardından herkes tek tek sıkmaya başladı ben ise kayanın arkasından çıkıp orospu çocuklarını gebertmeye başladın.

Son mermimi de sıktıktan sonra yavaşça doğruldum.

"Bitti."
"Bitti." Dedi Atlas.
"Bitti" dedi Ömer.
Son bir kurşun sesi daha duyduk.
"Bitti." Dedi Aslan.

Kafamı çıkarıp teroristlere baktım.
Bitiremeyeceğimiz kadar çoklardı. Kısacası pusuya düşürülmüştük.

Atlasa yiaklaşanları görmemle yüzüm düştü.
"ATLAS DİKKAT."

Daha sözümü tamamlayamadan Atlas'ın üstüne atılan bombayla öylece kaldım.

Ve bundan sonra tek duyduğum şey büyük bir patlama sesiydi.

Gözlerimden akan yaşlara hakim olamadım. Değer verdiğim kardeşlerimden birini kaybetmiştim.

"Komutanım.." dedi Ömer. "Atlas, Atlas şehit oldu komutanım."

"Biliyorum Ömer, biliyorum."
"Komutanım" dedi Aslan bu sefer.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jun 12 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

KADER OYUNUHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin