2.BÖLÜM ANLAŞMA

4 1 0
                                    

Saatler önce uyandım odadaydım. Kahvaltıdan sonra buraya getirlmiştim . Kapı üzerime kilitlenmişti. Ve sanki bana günlermiş gibi gelen saatlerdir buradaydım.
Biraz düşünelim Daltonlar ( beni kaçıranlar.) GCS'yi arıyorlar. (Soykan ailesinin geliştirdiği söylenen bir yapay zeka. Söylenen diyorum çünkü on dört yıldır bu ailenin içersindeyim ve böyle bir yapay zekayı ne gördüm ne de tam manasıyla konuştuklarını duydum.) Varolduğu kesin olmayan bir şey için bu aileye çatmaya değmezdi. Soykan ailesi bir bataklığa benzer. Bir kere girdin mi çıkamazsın. Çırpındıkça da daha dibe batarsın. Onlar niye bu bataklığa adımlarını atmışlardı ki. İlginç.
Sinir katsayılarım artıyordu. İstesem buradan çıkardım . Sonuçta benim her zaman bir planım vardı. Hatta planının planı vardı. Ve son çarem. Yanı A planı ile yola başlardım. B ve C planlarım doğaçlama olurdu. Ve hep son çarem dediğin ve hiç kullanamadığım D planım vardı.(Yakında kullanıcam gibi duruyor.)
Kapının kilidinin açıldığını duydum. Saniyeler sonra kapı aralandı. Karşımda Oğuz Kamacı vardı. "Artık çıkabilirsin."
"Zahmet oldu."
O önde ben ise bir adım arkasında ilerliyordum. Beni salona soktu. Herkes orada benin gelmeni bekliyordu zaten. Oğuz tekli bir koltuğa oturdu. Bana oturmak için tek bir yer kalmıştı. Burak Altuğ, Sanem Taran ve Eren Taren'in oturduğu üçlü koltuğun tam karşısı. Bende oraya gectim. (Ne yani onunla karşı karşıya oturmaktan mı korkacaktım?)
Ortamızda bir sehpa vardı. Üzerinde ise bir sözleşme. Elimle kağıdı göstererek "Bu ne ?" Diye sordum. Burak Altuğ " hayatında hiç mi sözleşme görmedin Gece Soykan."
"Bu ne sözleşmesi."

"Oku."
Kağıdı önüme itti. Kağıdı elime aldım ve okumaya başladım.
Sözleşmenin başlığı Daltonlar olarak atılmıştı.

1.madde: Gece Soykan bu görev sürecinde Daltonlardan sayılacak. Ve onlarla birlikte Daltonlar malikanesinde kalıcak.

2.madde: Gece Soykan görev sürecinde lider Burak Altuğ'un kurallarına uymak zorundadır.

3.madde: Gece Soykan Daltonlar grubuna ihanet ederse bedelini canıyla öder.

4.madde: Gece Soykan kasten bu gruptan herhangibi birinin ölümüne sebep olursa bedelini canıyla öder.

5.madde: Bu anlaşma görev biteseye ve GCS Daltonların eline geçemeye kadar devam edecektir. Sonrasinda taraflar bu olay hiç yasanamamış gibi hayatlarına devam edecektir

Burak" her şey gayet açık. Anlamadığın bir şey var mı?"

"Be de bir madde ekleyebilir miyim?"

"Burada kuralları biz koyarız Gece Soykan. Ki ben sana teklifimi yaptım."

"Her iki tarafında onaylamadığı anlaşma geçersiz sayılır. O yüzden ya benim maddemi de eklersin ya da..."

"Ne yaparsın evlatlık Soykan. Babana mı ağlarsın."

"Ya da bu sözleşmeyi imzalamam."

"Öyle bir lüksün yok."

"Beni dinleyleycek misin yoksa dinlemiycek misin ?"

"Maddeni söyle."

"Eğer Gece Soykan'a Daltonlar tarafından kasten bir zarar gelirse. Daltonlar ve özellikle sözde lider Burak Altuğ bunun bedelini canıyla öder"

KARANLIKWhere stories live. Discover now