פרק 3

100 3 0
                                    

נ.מ אמיליה.

נהדר. נראה שאני צריכה להכין ארוחה לארבעה אנשים, בזמן שאני מכינה בדרך כלל לשניים וגם זה לא. בזמן שאני יורדת למטה אני שמה לב לטלוויזיה שיש במטבח, אוקיי ואוו. היא הייתה ענקית. התחלתי להכין חביתות וסלטים, טיגנתי כמה פרוסות לחם ושמתי אותה על הבר שיש במטבח. בדיוק שהנחתי את הכוסות אמי ואית'ן נכנסו, "היי איימי" ככה אמא שלי הייתה קוראת לי בסביבת אית'ן, כנראה חשבה שככה נראה יותר מקורבות. ''היי אמא''

הצבעתי על השולחן סלאש בר הזה מראה לה את כל האוכל שהכנתי. היא חייכה. ''תודה לך, לכי תקראי לאלכס כדי שנוכל להתחיל לאכול.'' לעזאזל היא לקחה שיעורי משחק? גילגלתי את עיניי והלכתי לכיוון המעלית לא לפני שבאתי להתחיל שוב את המדרגות, חה חה. זה לא יעבוד עלי. בזמן שלחצתי על קומה שלוש התחלתי להתעצבן. למה אני צריכה לקרוא לו? שכחתי להזכיר לאמא שלי שיש דבר כזה ווצאפ. בזמן שיצאתי מהמעלית שכחתי באיזה חדר הוא, אז עברתי רגע בחדר של כדי לקחת את הטלפון, עד ששמעתי גניחות. וודאפאק?

מתי הוא הספיק
להביא לפה מישהי? טוב, אתם יודעים מה אנחנו עושים עכשיו. עוקבים אחרי הגניחות! יאיי. התחלתי לדפוק חזק על החדר שלו, מעניין לי את התחת אם הוא באמצע זיון. הוא פתח את הדלת באגרסיביות, ''כן?'' הוא שאל מאופק כל כך שזה הצחיק אותי, אבל הפסקתי לצחוק שראיתי שהוא רק עם בוקסר. ''אנחנו אוכלים. אז תעיף את הזונה כי הכנתי רק לארבע אנשים ותבוא.'' הוא עשה לי פרצוץ מוזר, כי אמרתי זונה? פתאום היא הופיעה. ''סליחה?!''

לעזאזל היא צווחנית. היא הייתה מתנשאת לגובה שלי, אולי טיפה יותר גובה. שיער ג'ינג'י אדמדם ועיניים אפורות. לרגע חשבתי שהוא מזיין את אמא שלי. היא הייתה מהממת. וערומה למחצה, רק הלבשה תחתונה. ''מרי תירגעי.'' אלכס אמר ברוגע. ''לא. אתה פשוט תתן לה לקרוא לי זונה?!'' איך לא נקרעים לה מיתרי הקול? ''כן. כי את באמת זונה. עכשיו לכי, סיימתי איתך.'' היא עשתה קול לא מרוצה לקחה את השמלה והנעליים שלה ויצאה,

הייתי מופתעת. ''זה היה אכזרי.'' כיוונתי את האצבע שלי לכיוון גברת מרי. ''אם את לא היית קוראת לה זונה זה לא היה קורא.'' הוא נתן לי מבט נוקב תוך כי שהוא מתלבש. ''היי, אל תסתכל עליי, אני לא זיינתי אותה.'' הוא גיחך בזמן ששם חולצה, הסתכלתי עליו, ושמתי לב למשהו. התקרבתי וראיתי. הטרוכרומיה. היה לו נקודות קטנות שרובם היו בצבע חום וממש קצת בצבע כחול. איך לא שמתי לב? הוא לא הבין למה התקרבתי. ''זה יפייפה.'' אמרתי, או יותר נכון קבעתי. היה נראה שהוא הבין משהוא לרגע ואז חזר להיות אדיש. ''העיניים? קיבלתי אותם מאמא שלי.''

אמר ביובש ויצא מהחדר כאילו עשיתי משהו לא בסדר. ''אני בטוחה שהיא הייתה מהממת..'' לחשתי לעצמי לאחר שקט מביך במעלית יצאנו למטבח, ''מה לקח כל כך הרבה זמן?'' אית'ן שאל. הוא לא ראה את מרי? לא ידעתי מה לענות לו. ''הייתי באמצע משהו אז אמיליה עזרה לי רגע לסיים'' הוא אמר באדישות מוחלטת. גיכחתי וההורים הסתכלו עלינו במבט מוזר. ''טוב זה בסדר, האוכל עדיין חם אז כדי שנתחיל לאכול.'' הנהנתי וישבתי. כמובן שאלכס היה צריך לשבת לידי מכייוון שההורים ישבו ביחד. התחלנו לאכול. אני ואלכס לא דיברנו בזמן שההורים מתחילים לספר לנו משהו. ''אנחנו מאורסים.''

Il suo diamante- היהלום שלו  Where stories live. Discover now