0.2

367 55 61
                                    

Minho'nun verdiği cevap tüm Güney Kore de ses getirmişti. Han Jisung fanlarının büyük bir çoğunluğu mutluluk ile karşılamış olsa da bir kısmı bunun yanlış olduğunu söylemişti. Fakat Minho onların ne dediğinden çok sevdiğine odaklanmıştı.

Tüm yolları deneyecek ve Jisung'un kalbini alacaktı. Ona olan sevgisi küçüğünün ilk çıkış yaptığı zamanlardandı, hâlâ hatırlıyordu ilk konserini ve onunla göz göze gelişini.

Konserde Jisung dansını sergilerken kısa bir anlık bakışmışardı ve Minho onun güzel kahverengi harelerine tutulmuştu. Gün geçtikçe daha da etkilenmeye ve sevmeye başlamıştı ki sonuna ona aşık olmuştu.

Her konserine gitmişti bir kaç istisna dışında. Sırf onu görmek için bir çok yolu denemişti ama hiç çok yakınında olamamıştı. Şimdi ise daha da yakınında olmak ve duygularını özgürce ifade etmek istiyordu.

Ona olan sevgisini göstermek ve güzel dudaklarını öpmek istiyordu. Kalbi küçüğü için delicesine atıyordu, onu ne zaman görse kalbi çıkacak gibi oluyordu.

Açılış günü elleri temas ettiğinde tüm bedeni karıncalanmıştı ve bunu belli etmemek için çok uğraşmıştı. Her ne kadar soğuk bitirmiş gibi gözükse de içten oldukça sevecen ve tatlıydı.

Siyah arabası ile son sürat giderken yanan kırmızı ışıklarla durdu. Telefonu susmak nedir bilmez bir şekilde bildirim sesi çıkarıyorken tam da tahmin ettiği gibi bu bildirimler verdiği röportaj ile ilgiliydi.

Sarı ışık yanar yanmaz, daha yeşil olmadan gaza bastı ve evine sürmeye başladı. Aklındaki planı düşünüyordu aynı zamanda da.

Jisung bu gün sonra yayın açacak ve sonraki günde ise yeni şarkısı yayınlanacaktı. Alex ile konuşacak ve çekimleri izleyecekti. Planın aksini gitmesini hiç bir şekilde istemiyordu ama olur da bir değişiklik olur düşüncesi ile ikinci bir planda yapmıştı çoktan.

Yayın açılmasa da şarkısı yarın kesinlikle çıkacaktı, Alex zaten Jisung'a olan aşkından haberdar olduğu için izin verirdi, vermezse de ortak oldukları için çekimlere kendinin de katılmasını sağlardı.

Evine gelmesi ile kapısındaki demirler açılmıştı. Lüks arabasını garaja sokup direkt olarak bahçesine gitti. Biliyordu ki yavru kediler onu orada bekliyordu.

Bahçedeki kediler anında bacağına sarılıp ona sürtünürken gülümseyerek duvara sabitlenmiş olan dolaptan kedi mamalarını çıkardı.

Yerdeki bir o yana bir bu yana giden altı kedi dikkatle sahiplerine bakıyordu. Elindeki mama kaplarına mamaları koyup onları yere bıraktı. Yavru kediler yemeklerini yemeye başlarken bahçeden mutfağa açıklan kapıdan içeri girdi.

Kapıyı açık bırakarak evinin salonuna geldi, ışıkları açıp kendi odasına ilerledi. Odasında pek oyalanmadan banyoya girip kıyafetlerini çıkardı. Kısa bir duşun ardından üzerini değişirip mutfağa geldi.

Aslında pek de yemek yapmak istemiyordu, hem de üşeniyordu. Telefonundan pizza ve hamburger sipariş edip gelene kadar işlerinin bir kısmını bitirmek için çalışma odasına ilerledi.

Sadece bir kaç dosya vardı sipariş gelene kadar bitireceğini biliyordu. Koltuğuna oturup ilk dosyayı alacağı sırada masanın üzerindeki çerçeveye takıldı gözü.

Jisung'un tatlı bir pozu ile çektiği fotoğrafı çerçeveletmiş ve masasına koymuştu. Onun varlığı düşünerek işlerini yapmak daha kolay geliyordu onun için.

Çerçevedeki bakışlarını aldığı dosyaya çevirip işlerini halletmeye başladı. İşlerinin bitmesi ile zilin çalması da bir olmuştu, yemeğini soğutmadan yiyip etrafı kısaca toparlamış ve yorgunluk ile yatağına bırakmıştı kendini.

Unique Love  | Minsung Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin