||veče||
"Šališ se?" ;upitam kada izadjem iz njegovg auta koji je bio parkiran ispred kluba. "Znaš da ne volim ovakva mesta." ;rekla sam misleći na to kako je ovaj klub prepun striptizeta, narkomana i slično.
"Ma daj, jednom lepo da se provedeš." ;doda, a zatim me uhvati za ruku i povede sa sobom unutra. Izdahnem, te kada udjemo unutra spustimo se niz stepenice te odemo do šanka. Sednem na stolicu, a zatim Max pozove konobara, naručili smo piće, za početak po jednu tekilu. "Kako ti se čini?" ;upita me Max.
"Znaš šta mislim o ovakvim klubovima." ;prevrne očima na moju izjavu.
"Ma daj Evelyn." ;okrenem glavu napred i ispijem tekilu.
[▪︎▪︎▪︎]
Prošlo je već dosta vremena od kako smo ovde, Max se negde izgubio, te ja ustanem sa stolice i kroz par sekundi neko udari u mene. Okrenem se dok su se muške ruke nalazile oko mog struka. Momak mi je bio poznat, ali ne znam odakle ga znam.
"Divna slučajnost." ;izusti kada spusti pogled niže mog vrata ka dekoleteu.
"Pa.." ;izgovorim tiše kada stavim ruke na njegove i sklonim ih sa sebe. "Žao mi je, ali nisi moj tip." ;izustim, a on podigne obrvu.
"Nisam tvoj tip? Ma pogledaj me samo." ;pokaže rukama od svojih ramena pa na dole.
"Mišljenje ostaje isto." ;dodam. Krzo par minuta prekinuo nas je meni poznat glas, te iza njega ugledam Nicholasa. Sad mi je jasno odakle poznajem tog momka.
"Eamon treba-." ;zastane kada ugleda mene u njegovoj blizini. U sledećoj sekundi skupio je obrve.
"Zauzet sam trenutno." ;doda on, a Nicholas pogleda u mene.
"Mislio sam da si opet negde nestala." ;pridje mi Max kada stavi ruku na moj struk dok mu je košulja bila otkopčana, a on je bio vidno pijan.
"Eamone treba da krenemo." ;obrati se njemu kada skrene pogled sa mene, a zatim okrene ledja.
"Ne znam ni zašto ste prilazili." ;doda Max te Nicholas skupi šaku u pesnicu.
"Max idemo." ;uputim njemu.
"Ko si ti uopšte momak?" ;upita ga Max, te se kroz par sekundi Nicholas okrene i udari ga.
"Oh tuča, to mi treba." ;izgovori Eamon, te nastane tuča izmedju njih trojice, a zatim dodje još jedan momak.
[▪︎▪︎▪︎]
"Da li ste vi normalni!?" ;uputim im dok smo se nalazili na parkingu ispred kluba nalazeći se izmedju Nicholas i njegovog društva i Maxa.
"Nije mu ovo trebalo." ;uputi Max.
"Druže dobro si prošao." ;obrati se Nicholas Maxu.
"Prekinite. Max idemo." ;pre nego što sam mu prišla usmerila sam pogled u Nicholasa, izgledalo je kao da mu nije svejedno.
YOU ARE READING
"Ljubav u bojama" // 🔛
Romance- dvoje umetnika koji su pronašli inspiraciju u ljubavi ❤️🔥