Kroz par sekundi skinuo je majicu te je i na pločicama i grudima imao modrice. Završim sa tim, a zatim predjem na licu te mu se približim. Gledao je ravnodušno u mene, kao da me tek sad prvi put vidi. Usna mu je krvarila te sam polako vatom krenula da brišem istu.
"Opet ste se potukli?" ;upitam ga dok nisam skidala pogled sa njegovih usana.
"Tražio je." ;doda.
"Ponašaš se kao dete." ;izgovorim kada bacim vatu i udaljim se od njega.
"Bitno da o njemu imaš bolje mišljenje." ;doda kada uzme majicu i obuče je. Ozbiljno je ljubomoran?
"Kada sam ja to rekla?" ;upitam.
"Možda nisi rekla, ali misliš tako." ;ustane sa kauča.
"Čekaj, čekaj. Zbog toga što ti misliš tako si napravio problem i tučeš se?" ;upitam ga kada stanem ispred njega.
"Nije morao da se kurči onu noć u klubu, pijan." ;naglasi to, a ja prekstim ruke. "I nemoj da glumiš kao da ti je bitno šta ja radim." ;uputi mi kada mi se približi, te nastane par sekundi tišine dok smo se gledali tako, a zatim on otvori vrata i izadje iz mog stana.
•Nɪᴄʜᴏʟᴀs Cᴏᴏᴘᴇʀ•
"Koji ti je kurac!?" ;upita Eamon kada ga odgurnem čim stignem do njih.
"Zašto se motaš oko nje!?" ;besno ga upitam, te me Darian udalji od njega.
"Opusti se, zajebavao sam se sa njom." ;doda smireno Eamon kada zapali cigaretu.
"Ne želim da te vidim u njenoj blizini." ;dodam kada sklonim Darianove ruke sa mene i udaljim se.
"Zašto? Svejedno si rekao da ne želiš ništa. Mogu bar da je iskoristim za jednu n-" ;pre nego što je završio rečenicu udario sam ga.
"Hej, hej! Dosta Nicholas." ;opet izmedju nas stane Darian.
"Ovo si sad uradio i nikad više." ;uputi Eamon kada obrise krv koja mu je tekla iz nosa, a zatim ode.
"Šta ti se dešava?" ;upita me Darian, a ja sednem na klupu iza.
"Ne znam." ;odgovorim kratko. Zapravo nikad se ovako nisam osećao. Ne mogu da se kontorlišem kada je ona u pitanju ili kada je bilo šta vezano za nju.
"Pa dečko ti si se zaljubio." ;doda.
"Ne gubi se." ;uputim mu, dok je jedan deo mene bio uveren u to što mi on govori. A drugi deo mene je bio u fazonu ma nema šansa.
DU LIEST GERADE
"Ljubav u bojama" // 🔛
Romantik- dvoje umetnika koji su pronašli inspiraciju u ljubavi ❤️🔥