Naveče smo izašli, činilo mi se kao da smo svaki deo New Yorka obišli, u svaki klub ušli. Na kraju smo totalno pijani završili na drugom kraju grada.
"Ko će da pozove taxi?" ;upit Eamon kada se rukom nasloni na zid neke zgrade.
"Ja ne znam gde mi je telefon." ;doda Darian. Pridjem ulici te zaustavim prsvi taxi koji je naišao, odvezao nas je do mog stana te su obojica ovde preslavali.
[▪︎▪︎▪︎]
"Uh, leđa." ;izreči Eamon kada prebaci nogu preko mene.
"Pomeri se!" ;viknem, a zatim se oglasi u Darian.
"Gde smo?" ;upita.
"Kod mene u stanu klošari pijani." ;izgovorim te ustanem i istegnem se jer sam spavao na podu, a zatim odmah zapalim cigaretu.
"Bilo je ludo!" ;vikne Eamon kada ustanem i stavim ruke na ledja te se istegne.
"Ona koka me još radi." ;oglasi se Darian kada se smesti na kauč. Eamon otvori vrata terase te izadje na istu.
"Mogao si da ubaciš nešto u stan." ;doda kada se okrene prema nama.
"Hoću."
"Prilično veliki stan. Šta misliš o ideji da ti igraju striptizete ovde?" ;uputi mi Darian kada ustanem i prošeta se.
"Bolje da uzgajaš neku drogu." :doda Eamon.
"Ipak ću svratiti do prve prodavnice nameštaja."
[▪︎▪︎▪︎]
Bio sam mrtav, ali sam otišao do firme da nastavim da radim na ostalim fotografijama.
"Šef mi je rekao da ti prenesem da kreneš da radiš na stripu od ovog grafita." ;kaže te spusti sliku grafita koji je bio naslikan na zidu zgrade. Momci i ja smo ga nacrtali. On izadje iz mog ureda, a ja krenem da radim na stripu, u početku je išalo, ali je u jednom momentu stalo. Kao da mi je mozak stao ideje su isparile.
[3:23 posle ponoći]
Momci i ja napustimo klub, ali na izlazu istog neka devojka udari u mene, a ja je uhvatim oko struka da ne padne kada se odbila od moje grudi.
"Dobro si?" ;nije odgovorila već se udaljila od mene i otrčala iza sledeće zgrade. Par sekundi nakon toga grupa momaka su protrčali pored nas.
"Koji debil od devojke." ;doda Eamon, a ja se okrenem i laganim korakom skrenem iza iste zgrade gde i ona. Stajala je uz zid dok je ubrzano disala.
"Šta radiš tu?" ;upitam je, a ona me pogleda.
"Isto pitanje bih ja tebi mogla da postavim." ;uputila mi je, te je jedan momak skrenuo u istu ulicu gde smo bili mi.
"Ovde je." ;vikne, a ona pogleda u mene. Uhvatim je za ruku, a zatim odemo iza te iste zgrade i spustimo se u metro. Uhvatim je ponovo oko struka te pribijem uz zid, a zatim joj bliže pridjem, bio je mrak tako da su samo prošli pored nas tražeći nju.
VOUS LISEZ
"Ljubav u bojama" // 🔛
Roman d'amour- dvoje umetnika koji su pronašli inspiraciju u ljubavi ❤️🔥