Yeol: noona ကိုအိမ္လိုက္ပို႔ေပးမယ္ေနာ္....
Jy- nae wuri yeol ေလးသေဘာ...
Lu & baek တို႔တစ္ေနကုန္ေလ်ွာက္လည္ၿပီး ျပန္အလာ ..
Lu: အန္တီ baek ' omma အန္တီ သမီးlu ပါ ...
Lu နဲ႔အိမ္အကူအေဒၚႀကီးတို႔ baek ကိုကားထဲမွ ဆြဲထုတ္ၾကတယ္ lu ya နင့္အိမ္ေရာက္ေနၿပီ... baek က မူးလာတာေလ...
Baek- ya park Chanyeol နင္ကငါ့ကိုအထင္ေသးတာလား....ငါလည္းမိန္းကေလးပါ ႏွလံုးသားပါတဲ့မိန္းကေလးပါ yeol ya နင္ရက္စက္တယ္...ၾကည့္ေနလိုက္ ..နင္ကငါ့အတြက္ပဲျဖစ္ေစရမယ္.. ..
Lu- ya နင့္အိမ္ေရာက္ေနၿပီ သတိထား ဦး..နင့္ omma ၾကားသြားဦးမယ္.....
Baek အိပ္ရာေပၚေရာက္တဲ့ထိကို yeol ya yeol ya နဲ႔ေအာ္ေနျခင္းပင္...
Xiu: yeobo သမီးlu ကခုထိျပန္မလာေသးဘူးလား...
Chen: ခုနက ph ဆက္ၾကည့္ေတာ့ျပန္လာေနၿပီတဲ့.....
အျပင္မွာထြက္ေစာင့္ၾကမယ္ေလ...အိမ္ငွါးေတြကိုလည္းသြားေမးစရာေလး႐ွိတယ္...
Xiu- အင္းေလ lu တို႔ေတာ့လုပ္ၿပီ..မိဘေတြစိတ္ပူေအာင္.ျပန္လာရင္ေတြဦးမယ္...^_>..
Chen: အမတို႔ေရသံုးတာအဆင္ေျပလား..
ဘာညာ ကိကြ..$$¿*##*$$•(€|©®®$¿#@!%())>>>.. lu တို႔ ကအိမ္ငွါးစားၾကတယ္ေလ ...သူတို႔ျခံထဲမွာ အခန္းေတြ႐ွိတယ္ေလ....အမ်ားႀကီးေတာ့မဟုတ္ဘူးေပါ့.
Lu ျပန္လာေတာ့ appa လာႀကိဳတာလား... wuri appa မြ..lu တို႔ေတာ့အဆူခံရမွာစိုးလို႔ခြၽဲေနတယ္..
Xiu- ဟြန္းမိlu ေတြ႔မယ္ အိမ္ေရာက္ရင္ေတြ႔မယ္..
Lu- appa ကလည္း..ခုလည္းေတြေနတာပဲကို...
Xiu: ေတာ္တန္တိတ္...
Chen - xiu ရယ္ yeobo ႐ွင့္အသံေအာင္မွန္းကြၽန္မသိတယ္ ..လမ္းမႀကးီမွာေအာ္မေနနဲ႔...
အိမ္လည္းေရာက္ေတာ့ xiu တို႔ဆူပါေလေရာ. .မိန္းကေလး ဆိုတာ ညမိုးခ်ဳပ္တဲ့ထိအျပင္မထြက္ရဘူးေလ..