Ep 11

876 87 2
                                    

Yeol ; ya baeki ငါတို႔ jy
noonaတိုအ​ဆာင္​က canteenကိုသြားရ​ေအာင္​.........

Yeolတစ္​​ေယာက္​ baek ရဲ႕ လက္​ကိုဆုပ္​ကိုင္​ကာ .....

Baek တစ္​​ေယာက္​ yeol ဆြဲ​ေခၚရာပါသြား​ေလရဲ႕.....

At canteen ....

Jy နဲ႔ပါလာတဲ့​ေကာင္​​ေလးတစ္​​ေယာက္​နဲ႔အတူjy chingu

​ေတြက canteen မွာ​အရင္​​ေရာက္​​ေနၾကတယ္​.....

Jy chingu တစ္​​ေယာက္​က jy နားကပ္​ကာ​ေျပာလိုက္​တယ္....

Ya jy...နင္​ဟိုအ​ေ႐ွ႕မွာလာ​ေနတဲ့ အတြဲကိုၾကည္​့လိုက္​စမ္​း.

သူကဟိုတစ္​ယာက္မလား......​

Jy တစ္​​ေယာက္​မ်က္​ႏွာ ခက္​ထန္​သြားပီး......

park chanyeol နင္​အဲ့လိုပံုစံနဲ႔ၾကာၾကာမ​ေနႏိုင္​ပါဘူး

နင္​​ေနာက္​ဆံုး​ေတာ့လည္​းငါ့ဆီကို ​ေရာက္​လာမွာပါ......baeki နဲ႔​ေနၾကည္​့ဦး​ေပါ့....ဘယ္​​ေလာက္​ၾကာၾကာခံမလဲၾကည္​့တာ​ေပါ့....with devil smile.......

Yeol တို႔ jy တို႔န​ဲ့​ေ​ဘးခ်ငး္ကပ္​​​ စားပြဲကိ​ု​ေရြးလိုက္တယ္...​..

Yeol ; baeki ဘာစားမလဲ .....​ေကာ္​ဖီ​ေသာက္​မလား...

ဒါမဟုတ္​...ႏြားႏုိ႔ ​ေသာက္​မလား...အင္​းၿပီး​ေတာ့...

ဘာစားခ်င္​​ေသးလဲ....မနက္​​ေစာ​ေစာဆို​ေတာ့ ..အခ်ဥ္​အစပ္​​ေတြစားဖို႔မစဥ္​းစားနဲ႔ ​ေနာ္​...နင္​ကဗိုက္​ကမ​ေကာင္​းတက္​​ေတာ့ အစားကိုသတိထားစား​ေနာ္​.....

Yeol တစ္​​ေယာက္ jy ျကား​ေအာင္​baeki ကိုဂ႐ုစိုက္​ျပ​ေနတာ ဟိုကအရည္​​ေပ်ာ္​​ေနၿပီးmission ကို​ေမ့​ေတာင္​​ေမ့​ေနၿပီ.....

Yeol ကဒီ​ေလာက္​​ေျပာ​ေနတာ​ေတာင္​ baek ဘက္​ကတံုျပန္​မႈမ႐ွိပဲသူ႔ကို ​ေၾကာင္​ၾကည္​့​ေနတာ​ေၾကာင္​့..

Yeol တစ္​​ေယာက္​ baek ရဲ႕ပါးႏွစ္​ဖက္​ကိုဆြဲကာ......

Yeol ; Oh ..wuri baeki ​ေလး ကိုယ္​့မ်က္​ႏွာမွာဘာ​ေပ​ေနလို႔အဲ့​ေလာက္​​ေတာင္​ၾကည္​့​ေနတာလဲ......

(Yeol ​ေရ ႐ွင္​လုပ္​မွပိုဆိုးၿပီ)

( yeol တစ္​​ေယာက္​စိတ္​ထဲမွာ​ေတာ့ baeki ကို​ေဒါသ​ေတြထြက္​​ေနတယ္​....bor ဒီbaek မငါလုပ္​ မိ​ေတာ့မယ္​.....ခုနက​ေတာ့ သြက္​လတ္​တက္ျကြ​​ေနၿပီးဟန္​​ေဆာင္​တက္တာသူ႔အျပင္​မ႐ွိဘူး

I can't live without youWhere stories live. Discover now