Ep 8

933 97 7
                                    

Yeol;ခုကိစၥ ကနင္​နဲ႔မဆိုင္​ပါဘူး baek နင္​အိပ္​​ေတာ့​ေလ

Goodnight baeki မနက္​က်မွ​ေတြ႔မယ္​​ေနာ္​.......

Baek ; Nardo goodnight

အပန္​း​ေျဖအိမ္​​ယာ မွာ​ေတာ့......

Hun အတြက္​က​ေတာ့ဒီအိမ္​​ေလးကအရမ္​း​ေႏြး​ေထြးလြန္​းပါတယ္​......သူ႔အ​ေမ suho နဲ႔​ေနခဲ့တဲ့အ​ေငြ႔အသက္​​ေလး

​ေတြက်န္​႐ွိ​ေနတဲ့အတြက္​​ေၾကာင္​့​ေပါ့......hun က​ေက်ာင္​းနဲ႔သာနီးရင္​ဒီအိမ္​မွာပဲ​ေနမိမွာ​ေလ........

ခုအပန္​​း​ေျဖအိမ္​က ၿမိဳ႕နဲ႔နည္​းနည္​း​ေဝးၿပီး​တိတ္​ဆိတ္​​ေအးခ်မ္​းတဲ့ ​ေနရာ​ေလးမွာ​ေပါ့.......

Hun သူ ့အိပ္​ခန္​းထဲကိုလည္​း​ေရာက္​​ေတာ့......

Hun မ်က္ရည္​မ်ားတစ္​​ေပါက္​တစ္​​ေပါက္​က်ဆင္​းလာၿပီး.

Omma...... ကြၽန္​​ေတာ္​ omma ကိုအရမ္​းလြမ္​းတယ္

Omma ကိုသား​ေျပာခ်င္​တဲ့စကား​ေတြအမ်ားႀကီးပဲ....

Omma တစ္​ခ်ိန္​ခ်ိန္​​ေတာ့ hun ကိုျပန္​လာ​ေခၚပါ​ေနာ္​.....

Hun omma ကိုအရမ္​းလြမ္​းတယ္​.....omma .....

Hun တစ္​​ေယာက္​ က​ေလး​ေလး တစ္​​ေယာက္​ကဲ့သို႔....

​ငို​ေႂကြး​ေန႐ွာတယ္​​ေလ......

Hun သူ႔အ​ေမနဲ႔အတူတူ ႐ိုက္​ထားတဲ့ ဓာတ္​ပံု​ေလး​ေတြကိုၾကည္​့ရင္​း......သူ႔အ​ေမ ကိုလြမ္​းတဲ့စိတ္​နဲ႔ ငို​ေၾကြး ​ရင္​းအိပ္​​ေပ်ာ္​သြားခဲ့တယ္​.....

Hun တစ္​​ေယာက္​အိပ္​​ေပ်ာ္​​ေနရင္​း ညတိုင္​းမက္​​ေနၾက အိမ္​မက္​ဆိုးတို႔ ​ေႏွာင္​့ယွက္​ မႈ့​ေၾကာင္​့အိပ္​မ​ေပ်ာ္​ပဲ အ​ေတြးမ်ားနယ္​ခ်ဲ့ ကာ အရင္​အတိတ္​ဆီသို႔........

Flash back.. ....

Suho ; hun သား​ေလး ထ​ေတာ့​ေလ ....ဟိုမွာၾကည္​့ပါဦး​ေနမင္​းႀကီး​ေတာင္​ႏိုး​ေနၿပီ....hun ​ေလးကမထ​ေသးဘူးလား....suho ​ေျပာရင္​းဆိုရင္​းအခန္​းတံခါး​ေတြဖြင္​့လိုက္​​ေတာ့ ​ေန​ေရာင္​​ေတြက hun ကိုမ်က္​စိက်ယ္​​ေအာင္​လုပ္​​ေနတယ္​​ေလ.....ထ​ေတာ့​ေနာ္​မထရင္​ omma ကလိထိုး မွာ​ေနာ္​.......

I can't live without youDonde viven las historias. Descúbrelo ahora