Ep 7

1.1K 106 5
                                    

Hun pov :

သူက ငါဟာကိုျမင္​...အားမျမင္​​ေလာက္​ပါဘူး....မျဖစ္​ႏိုင္​ပါဘူး

ဒါမွမဟုတ္​သူငါ ဟာကိုမ်ားျမင္​ၿပီး​ေတာ့ အီးထြက္​က်တာလား.. ..ဟာ မျဖစ္​ႏိုင္​ပါဘူး.....

ငါ boxer မွမခြၽတ္​ရ​ေသးတာ သူမျမင္​ႏိုင္​​ေလာက္​ပါဘူး...

Hun စာက်က္​​ေန​ရင္​းနဲ႔.....ဟိုဘက္​ကတစ္​​ေယာက္​ ဒီ​ေန႔စာက်က္​သံမၾကားရပါလား....သူအိပ္​​သြားတာလား..

Lu တစ္​​ေယာက္​အခန္​းထဲမွာ စာက်က္​လို႔လည္​းမရ ထလို့မရထိုင္​လို႔လည္​းမရ arshi ႐ွက္​လို႔​ေသ​ေတာ့မယ္​...

သူ႔​ေ႐ွ႕မွာအီးထြက္​က်ရတယ္​လို႔...ငါနယ္​့တကယ္​ပါပဲ.....

သူကဘာလို႔ ​ေရခ်ိဳးခန္​း ကိုတံခါး​ေသခ်ာမပိတ္​တာလဲ...

႐ွက္​လိုက္​တာ.. ..​ေနာက္​​ေန႔သူ႔မ်က္​ႏွာဘယ္​လိုၾကည္​့ရပါ့မလဲ.......

အ​ေရးထဲ သူကမိန္​းမ​ေတြအျမင္​ကပ္​​ေနရတဲ့ထဲ.....

​ေတာ္​ၾကာငါ ကသူကိုႀကိဳက္​​ေနလို႔လိုက္​​ေခ်ာင္​းတယ္​ထင္​​ေနဦးမယ္​...

​ေတာ္​ပါၿပီ အိပ္​တာပဲ​ေကာင္​းတယ္​........*****®®

At morning....

Lu.; ဝါး......ဝါး..​အိပ္​ခ်င္​​ေသးတယ္​.....

ငါအိပ္​​ေနလို႔မျဖစ္​ဘူး....​ေတာ္​ၾကာဟိုတစ္​​​ေယာက္​သန္​႔စင္​ခန္​းဦးသြားမွျဖင္​့ငါ​ေနာက္​က်​ေနဦးမယ္​....

Hun.; lu အခန္​း​ေ႐ွ႕​ေရာက္​​ေတာ့ သူမထ​ေသးဘူးပဲ.....

သန္​႔စင္​ခန္​းကို ငါအရင္​သံုးရမယ္​.....

Lu လည္​းအခန္​းထဲမွထြက္​အလာ.....OMG....

Ya နင္​ဘာလို႔ငါ့အခန္​း​ေ႐ွ႕မွာ႐ွ္ိ​ေနရတာလဲ lu မ်က္​ႏွာ​ေတြနီရဲၿပီး hun ကိုလည္​းမၾကည္​့ပဲ​ေျပာ​ေနတာ..

Hun ကလည္​းlu ကိုတစ္​ခ်က္​ၾကည္​့လိုက္​ၿပီး....

Hun pov : သူ႔မ်က္​ႏွာ​ေတြရဲ​ေနတာပဲ...မ​ေန႔ကိစၥ​ေၾကာင္​့႐ွက္​​ေနတာလား....

Hun : အဟမ္​းဟမ္း.. ..ငါ​ေမးစရာ႐ွိ....႐ွိလို႔ ..

နင္​ မ​ေန႔က...ငါကိုျမင္​သြားလား... ...

I can't live without youWhere stories live. Discover now