Felix-Minji hadi ka- Ana jeongin napıyo burda. Chann koş bak ne kadar tatlılarr.
Chan-Noldu. Jeongin neden burda yatmış ki. Çok tatlılarr.
Chan ve Felix konuşurken diğerleride geldi.
Seungmin-Ben yanıma almamıştım Minjinin yanına gelmiş heralde.
Minho-Evet bende yanıma almamıştım.
Han-Ama çok tatlılar.
Changbin-Evet cidden çok tatlılar
Üyeler bunları konuşurken bende uyanmıştım üyeler gitti kalktım elimi yüzümü yıkadım jeongin hala uyuyordu tekrar yanına kıvrıldım. Chan tekrar geldi.
Chan-Hadi kalkın kahvaltı hazır
İkimizde kalktık jeongin lavaboya girdi bende aşağı indim. Kahvaltıyı kimin toplayacağına karar vermek için taş kağıt makas oynadık ve seungmin kaybetti. Mızmızlansada masayı topladı. O bulaşıkları yıkarken bizde içerde uno oynuyorduk.
Chan-Uno!
Hyunjin-Ya of kesin yine Chan hyung kazancak
Minho-Bencede
Felix-Onu kimse yenemez unoda
Güldük. Chan kazanmıştı unoyu topladık. Seung bulaşıkları bitirmişti. Herkes odasına gitmişti bende dahil. Bir süre sonra sıkıldım ve Felix'in odasına gittim.
Minji-Lixx
Felix-Efendim
Minji-Browni yapalım mı aşırı sıkıldım
Felix-Olur valla bende çok sıkıldım
Aşağı mutfağa indik. Browniyi yaptık. Evi o güzel koku sarmıştı bile. Changbin hemen gelmişti.
Changbin-Ne yaptınız çok güzel koktu
Felix-Browni yaptık
Changbin-İlk ben denicem
Minji-Tamamm
Brownileri bir kaba koyduk ve 2 tanede bir tabağa koyup Changbine verdik.
Changbin-Çok güzellerr
Minji-Ee tabi güzel olcak Liximin eli değdi
Felix gülümsedi
Felix-Bitek ben yapmadım sende yaptın unutma
Gülümsedim. O sırada diğerleride inmişti tabaklara koyup onlara verdim. Hepsi beğenmişti.
Minho-Çok güzel olmuşlar
Hyunjin-Evet çok güzel olmuşlar
Seungmin-Hyunjin ve Minhoya katılıyorum
Hepsi beğenmişti mutlu olmuştum.
Chan-Browniler bittikten sonra havuza girelim mi?
Herkes-Olur
Browniler bitince herkes odasına dağıldı. Havuza gircektik minik bir çanta aldım zaten havuz evin bahçesindeydi. Çantaya havlu, güneş kremi, telefon, su, ve atıştırmalık cips, çikolata ve kola koydum ve havuza indim. Ben indiğinde herkes zaten inmiş beni bekliyorlardı. Hepimiz birer şezlonga yerleştik. Seung tam atlicakken onu ittim ve havuza düştü. Seung dışında hepimiz gülüyorduk. Seung havuzdan çıkıp beni kovalamaya başladı en sonunda kenara sıkıştırdı beni kucağına aldı ve havuza attı. Hepimiz gülüyoduk. Havuzdayken voleybol oynadık. Minho hakem olmuştu bizde 1. Takım minji-chan-felix-seung 2. Takım hyunjin-changbin-jeongin-han olcak şekilde 2 takıma ayrılmıştık. Oyunu bizim takım kazanmıştı. Hepimiz acıkmıştık havuzdan çıkıp şezlonglara oturduk. Ben çantadan atıştırmalıkları çıkarıp ortaya açtım. Atıştırmalıklardan uzakta oturanlarda yanımıza geldi. Yerken arkadan surfin açtım. Sohbet ederek atıştırmalıklaru yedik. Atıştırmalıklar bitince tekrar havuza girdik. Biraz daha yüzdükten sonra havuzdan çıktık saat 16.16 olmuştu. Odama geçtim yorulduğum için biraz uzandım ve uyuya kaldım. Chan beni uyandırdı. Saat 19.45 olmuştu. Karnımda aşırı kötü bi ağrı vardı. Chan canımın yandığını fark etti ve kalkmam için örtüyü açtı. Chan bi bana bi yatağa bakıyodu. Siktir regl olmuştum ve bununla ilgili hiç bir güvenlik önlemi yazmamıştım. Yatağa kan bulaşmıştı. O an yerin dibine girmek istedim. Chan bana destek olarak lavaboya girmeme yardımcı oldu. Kıyafet ve iç çamaşırı aldım ve lavaboda hemen üstümü değiştirdim ve ped taktım. Lavabodan çıktığımda chan yatağımın çarşafını değiştirmiş yatakta oturuyordu. Yüzüne bakamıyordum. Aslında utanmamam gerek biliyorum ama elimde değil utanıyorum. Chanın yanına oturdum. Elim karnımdaydı.
Chan-Ağrın var mı?
Minji-Evet var
Chan-Tamam hemen geliyorum
Chan aşağı indi bende yatakta yastığı sırtıma alarak oturdum. Ağrı çok kötüydü ve ben buna alışık değildim çünkü crde ağrı çekmiyordum. Cidden çok kötü bi histi. Ben bununla ilgili güvenlik önlemi yazmadığım için kendime söverken Chan geldi. Elinde sıcak su torbası ve çikolata vardı. Yanıma oturdu. Sıcak su torbasına karnıma koydu ve çikolatayı bana verdi.
Chan-Umarım işe yarar. Ağrın geçmesse söyle ağrı kesicide getiriyim.
Yüzüne bakamıyordum.
Minji-Teşekkürler.
Yüzümü göremiyordum ama büyük ihtimal kızarmıştı. Chan elini sıcak su torbasının altından karnıma koydu ve yavaşça ovmaya başladı.
Chan-Güzelim utanma. Utanmanı gerektircek birşey yok. Bu doğal birşey ve her kız bunu yaşıyor.
Minji-Biliyorum ama istemesemde utanıyorum. Elimde değil
Chan-O zaman seni bu duruma alıştırmalıyız böylece utanmazsın.
Elimdeki çikolatayı yemeye başladım. Regl olanların ağrı çektiğini biliyordum ama bu kadar olucağını düşünmemiştim. Her ne kadar yeni uyanmış olsanda yavaş yavaş mayışmaya başlamıştım. Biraz yatay hale geldim ve başımı Chanın göğüsüne koydum. Bu an cidden çok huzurluydu. Chan bi eliyle karnımı ovarken bi eliylede başımı okşamaya başladı. O şekilde uyuya kalmıştım 2 saat sonra uyandım Chanda uyumuştu. Acıkmıştım. Chanı uyandırmadan aşağı indim. Üyeler biz uyurken yemek yemişti.
Minji-Chan yemek yedi mi ben uyurken?
Hyunjin-Hayır
Minji-Tamam
Gidip Chanı uyandırdım birşeyler yemesi için. Oda kalkınca ikimiz beraber yedik. Ben ağrım olduğu için odama çıkıp uzandım. Hala uykum vardı. En son yarın neler olcağını düşünürken uyuya kalmıştım.