4. gün Tatil

88 8 23
                                    

Bölüm biraz geç geldi k.b 2 gecedir düşünüyom sonunda aklıma bu geldi.

Lütfen yorum yazın ve oylayın.
____________________________________________

Bugün biraz geç uyanmıştım saat 14.00dı. Üstümü değişip aşağı indiğimde üyelerin neredeyse hepsi salondaydı. Seung ve Minho eksikti.

Minji-Günaydın

Changbin-Ne günaydını saat 14.00.

Felix-Tünaydın uyuyan güzel

Chan-Tünaydın güzelim

Han'ın yanına oturdum. Hala nasıl bu kadar uyuduğumu düşünüyordum.

Minji-Seung ve Minho nerde?

Hyunjin-Markete gittiler

Minji-tamam

O sırada kapı çaldı Changbin gidip kapıyı açtı Seung ve Minho gelmişti. Poşetleri mutfağa koyup hemen odalarına çıktılar. O sırada tekrar kapı çaldı bu sefer Han açtı. Kargo gelmişti. Han teşekkür edip kutuyu aldı. Bi tane içki markasından gelmişti. Kutunun içinde rakı ve 9 tane herkese özel isimelerimizin yazdığı bardaklar vardı. Birbirimize baktık o sırada içinde bi not gördüm ve alıp dışımdan okumaya başladım.

"Sevgili Straykids. Başarılarınızdan dolayı tebrikler. Size minik bir hediye yollamak istedik. Umarım beğenirsiniz."

Bu kutunun ne olduğunu anlamıştık. Marka bize hediye olarak yollamıştı. Bardakları yıkayıp tezgaha ve rakıyıda buzdolabına koyduk. Tekrar salona geçtik. Minho ve Seungda geldiler. Minho ve Seunga gelen kargoyu söyledik. Seung Chana bakarak konuşmaya başladı.

Seung-Hyung rakıdan içiçek miyiz?

Chan-Bilmiyorum.

Minho-Ben tadını merak ettim bence hepimiz akşam yemekte 1 bardak deneyebiliriz.

Chan-Olabilir ama sadece 1 bardak daha fazla değil.

Changbin-Minji içmicek değil mi?

Chana baktım.

Chan-Tabiki içmicek daha yaşı tutmuyor.

(Orada 16 yaşındaydım[Linçlicek varsa hiç uğraşmasın bu benim tercihim])

Hepimiz telefona bakmaya başladık saat 15.00 olmuştu.

Minji-Sinamaya gidelim mi?

Herkes-Olur

Chan-O zaman hazırlanın sinamaya gidiyoruz.

Herkes odasına çıktı üzerime bol bir şeyler giydim.

Çantama telefon, şarj aleti, powerbank(yanlış yazmış olabilirim), kulaklık, cüzdan, su, toka, parfüm koydum ve aşağı indim

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Çantama telefon, şarj aleti, powerbank(yanlış yazmış olabilirim), kulaklık, cüzdan, su, toka, parfüm koydum ve aşağı indim. Hyunjin dışında herkes vardı.

Skz ShiftingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin