5. Gün Tatil

44 5 9
                                    

Sabah kendimi odamda yatarken ve üyeleri başımda beklerken buldum. Anlamayarak üyelere baktım. Başımda aşırı kötü bi ağrı vardı.  Yavaşça doğruldum.

Minji-Noldu bana?

Changbin-Sarhoş oldun gece.

Duyduğum şeyle şok geçirdim inanmayarak Changbine baktım.

Minji-NE!? NASIL?

Üyelerin hepsi gülmeye başladı.

Changbin-O kısmını tam bilmiyoruz gece 3 falandı. Tak diye yüksek bi ses çıkınca hepimiz uyandık ve aşağı indik. Sen yere düşmüştün ama kahkahalara boğulmuştun. Işığı açtık seni kaldırdık. Bişeyler geveliyordun. Dediklerin anlaşılmıyordı. Seni kaldırdığımızda Felix'in yanına gittin ve "Naber güzellik" dedin. O zaman sarhoş olduğunu anladık. İlk önce sana kahve içirdik sonra seni kıyafetlerinle duşa soktuk. Duştan çıkınca Minho sana bakmadan üstünü değiştirdi. Sonrada seni yatırdık.

Minji-Ben en son su içmeye kalkmıştım...

Üyelerle beraber bende gülmeye başladım.

Minji-Büyük ihtimal su diye rakı içtim. Zaten ağzıma acı bi tat gelmişti.

Hepimiz gülmeyi bıraktık. Gülmekten karnımız ağrımıştı. Üyeler aşağı indi. Bende bi ağrı kesici alıp aşağı indim ve kahvaltı ettik. Üyelerle beraber oturduk ve televizyon izlemeye başladık. O sırada beni kuzenim aramıştı. Hemen telefonu açtım.

Minji-Alo. Efendim Efe Abi?

Üyeler konuşmamla bana bakmıştı ama telefonda konuçtuğumu anlayınca geri önlerine döndüler.

Efe-Minji'm nasılsın?

Minji-İyiyim Efe Abi sen nasılsın?

Efe-İyiyim bende. Sana bi haber vermek için aradım.

Minji-Ne haberi?

Efe-Zeynep Ablanı hatırlıyorsun değil mi?

Minji-Unutur muyum hiç. Noldu bişey mi oldu yoksa?

Efe-Yok hayır. Biz... Biz evlenmeye karar verdik.

Minji-NE?! CİDDİ MİSİN?

Bağırmamla üyeler tekrar bana bakıyorlardı. Büyük ihtimal merak etmişlerdi. Zaten Türkçe konuştığumuz için anlayamıyorlardı.

Efe-Evet. Sakin ol. Düğün pazar günü. Gelebilirseniz gelin lütfen. Davetiye yollayamadığımız için aradım. Yanında üyeleride getir onlarda davetliler.

Gözlerim dolmuştu çünkü duygulanmıştım. Zaman çok hızlı geçiyordu. Üyeler gözlerimin dolduğunu görünce endişelenmilşti.

Minji-Tamam ben üyelerle ve patronla konuşurum olur derlerse geliriz Efe Abim.

Efe-Tamamdır kuzu. Benim kapatmam lazım. Öptüm. Görüşürüz.

Minji-Bende öptüm. Görüşürüz

Telefonu kapattım. Gözümden bi damla yaş akmıştı.

Jeongin-Minji noldu neden gözlerin doldu? Kimdi arayan? Kötü bişey mi söyledi?

Gülümseyerek konuştum. Hem mutlu olmuştum hem duygulanmıştım.

Minji-Kuzenim aradı. Evleniyormuş. Ona duygulandım. Düğün pazar günüymüş. Türkiyede. Adanada. Gelebilirseniz gelin dedi. Sizde davetlisiniz. Siz ve JYP olur derse gidelim mi?

Skz ShiftingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin