1. Gün Shiftingi Başardım

184 8 0
                                    

Yine her zamanki gibi yatağıma yatmış ve shifting denemeye başlamıştım. Artık başarmak istiyodum başarısızlıktan bıkmıştım.

1-2-3.....98-99-100

Shiftingi başardım, shiftlendim, ailemle beraberim, evime geldim...

Belirtiler çoğalıyordu sonra herşey bir anda durdu sesler kesildi ve gözümü açtım.

Dur bi dakika ne... İnanmıyorum BAŞARMIŞIM!! Sanırım bayılcam. Aşırı mutluyummm. Tamam Minji sakin ol. İlk önce saate baktım. Scripte yazdığım gibi gece 3tü. Aynada kendime baktım sonra merdivenlerden aşağı su içmeye indim. Mutfağa doğru giderken arkamdan Chan seslendi. Evde bitek Chan ve ben vardım çünkü diğer üyeler evde değillerdi bts üyelerine yatıya kalmaya gitmişlerdi. Chan işi olduğu için bende istemediğim için gitmemiştim.

Chan-Minji neden uyumadın tatlım?

Bir yalan uydurmalıydım ve buldum.

Minji-Yalnız olduğumda nadiren olan huzursuzluk hissi oldu o yüzden uyku tutmadı.

Chan-Yanında yatmamı ister misin güzelim?

Minji-Olur.

Dedim ve gülümsedim. Mutfağa gidip su içtim ve odama gittik. Odamdayken Chan tuvalete girdi bende yatağa oturdum. Chan tuvaletten çıkınca yatağın karşısındaki minik masaya oturdu ve bilgisayarını aldı.

Chan-Güzelim sen yat benim bir kaç işim var bende onları tamamlayıp yatıcam.

Minji-Tamam.

Yarım saat geçmişti ama Chan hala çalışıyordu ve bende uyuyamamıştım. Telefonumu aldım ve Chanın fotoğrafını çektim.

Whatsapptan chana fotoğrafı atdım ve altına "tamam en best lider sensin ama bazen best liderlerinde dinlenmeye ihtiyacı vardır yoksa yorulabilirler" yazdım yanıma geldi ve yatağa oturdu

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Whatsapptan chana fotoğrafı atdım ve altına "tamam en best lider sensin ama bazen best liderlerinde dinlenmeye ihtiyacı vardır yoksa yorulabilirler" yazdım yanıma geldi ve yatağa oturdu. Bacaklarını aralayıp önünü işaret etti önüne gittim ve bana sarıldı bende ona sarıldım konuşmaya başladı

Chan-Düşünceli kızım benim. Seni çok seviyorum iyiki varsın iyiki seni tanımışım kimseden görmediğim ilgiyi senden görüyorum benim gibi iğrenç, beceriksiz, çirkin birisini sevip ilgi gösterdiğin için çok teşekkür ederim.

Omzumda bir ıslaklık hissetmiştim. Chan ağlıyordu. Sessizce ağlıyordu. Daha sıkı sarıldım.

Minji-Chan sen iğrenç, beceriksiz, çirkin biri falan değilsin bu hayatta gördüğüm en yakışıklı insansın ciddiyim ve bu dünya için fazla iyi birisin ama tek ve en büyük sorun kendini sevmiyorsun kendini sev sen benim yaşama sebebimsin bende seni çok seviyorum sende iyiki varsın iyiki seni tanımışım hayatıma girip beni mutlu ettiğin için teşekkür ederim. Chan ben seni tanıdıktan sonra hayatım güzelleşti. Her gece umarım Chanla bütün üyelerle uzun süre boyunca beraber kalırım hiç ayrılmayız diye dua ediyorum. Seni gerçekten çok seviyorum sen benim herşeyimsin babam, abim, arkadaşım ve daha birçok şey. Babam öldükten sonra babam gibi gördüğüm tek kişi sensin. Asıl ben teşekkür ederim beni sevip bana ilgi gösterdiğin için. Seni seviyorum best lider.

Bunları dedikten sonra bende ağlamaya başladım. Chan daha şiddetli ağlıyordu. İkimizde biraz sakinleştik. Önceki gibi ağlamıyorduk ama gözümüzden yaş akıyordu. Ayrılıp birbirimizin yüzüne baktık. Çok tatlı görünüyordu ama aynı zamandada onu böyle görünce kalbim acıtıyordu. Chanın konuşcak hali kalmamıştı.

Chan-Teşekkürler güzel kızım seni seviyorum.

Sadece bunu diyebilmişti daha fazla konuşursa yine ağlamaya başlicaktı kendini sıkıyordu ağlamamak için elini yumruk yapıp sıkıyordu bunu sanırım ağlamaya utandığı için yapıyordu. İçine atsın istemiyordum çünkü bu daha kötü olurdu. Ona tekrar sarıldım başını omzuma getirttim ve bir elimi başına koydum.

Minji-Chan kendini tutma ağla içine atma şuan güvendesin ve seni seven biriylesin bir yabancıyla değil. Kendini rahat bırak utanma utancak bişey yok. Ağlamak normal birşey. Seni seviyorum.

Tekrar ağlamaya başladı. Daha şiddetli ve hıçkırarak ağlıyordu. Bende ona sarılıyor ve güzel sözler söylüyordum tabi aynı zamandada sessiz bir şekilde ağlıyordum. İkimizde sakinleştik. Gözlerimiz kızarmıştı. Chan tekrar konuşmaya başladı.

Chan-Meleğim lütfen burda yaşanmış olanları kimseye söyleme olur mu. Başkası öğrensin istemiyorum.

Minji-Tamam söylemicem merak etme. Artık yatalım mı aşırı uykum geldi.

Chan-Olur gel yatalım.

Işığı kapattık ve yatağa yattık. Birbirimize sarıldık. Koynuna iyice sokuldum.

Minji-İyi geceler tatlı rüyalar seni seviyorum channie.

Chan-İyi geceler tatlı rüyalar bende seni seviyorum bebeğim.

Skz ShiftingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin