Техьон відчуває, що на нього хтось дивиться. Ні, хтось сидить і відкрито на нього витріщається! Омега лежить і вдає, що спить близько півгодини, а цей хтось сидить і не рухається рівно стільки ж! Техьон навіть по запаху не може визначити, хто поруч, тому що аромати Чонгука все ще витають у відлунні. Ох, ця ніч... Від одного спогаду щоки Техьона червоніють, а живіт — теплим. Вчорашній Чонгук не був схожий на справжнього і правильного Чонгука, якого Техьон звик бачити. Але, чесно кажучи, це була версія альфи, про яку він... мріяв?
Вчора Чонгук подбав про нього. Вчора він дивився тільки на Техьона, він був тільки з Техьоном. І головною турботою Чонгука було його, Техьон, задоволення.
Вчора Техьон пережив найсильніший сплеск щастя за все своє коротке життя. І він хотів би знову поринути у вчорашній вечір, опинитися на березі річки, сидячи в обіймах альфи. Йому байдуже, що вони зараз роблять, йому байдуже розпусність чи поцілунки (хоча насправді світ насолод відкрився лише вчора, і Техьон збрехав би, якби сказав, що не хоче досліджувати його далі) . Але більше за все він просто хоче відчути альфу поруч із собою, посидіти в його обіймах, вдихнути запах його тіла і зрозуміти, що він потрібен Чонгуку.
Омезі стає гаряче всередині від спогадів, але чим більше він думає, тим гарячішим стає його серце. Ця гіркота змушує його танути, і йому терміново потрібно знову з кимось нею поділитися. Її потрібно знову поділитися з Чонгуком. Техьон став надто ненаситним і жадібним для тіла та розуму альфи.
— Не можу зрозуміти, — лунає глузливий голос збоку, — що у тебе у голові твориться. То від тебе пахне напругою і легким страхом, то ти раптово збуджуєшся. Про що ти думав, Омега?
Техьон підстрибує на ліжку, геть забувши про будь-яку змову. Він дивиться на Чонгука, який сидить біля стіни з відкритим ротом. Отже, тут пахло лідером, бо він весь час був поруч?! А Техьон, дурень, думав, що у нього вже галюцинації через надлишок почуттів!
— А ти... А ти сиди та спостерігай за сплячими людьми! - Омега дме губи.
- Чому я повинен стежити за тобою? – посміхається ватажок. - Я прийшов до тебе з добрим наміром, ось штани, — показує, — приніс . І ти говориш про мене такі жахливі речі.
Техьон крадькома заглядає під ковдру й розуміє, що справді сидить без штанів. Довга сорочка, що висить на ньому, як мішок, на щастя, прикриває його стегна. Сорочка не його, Техьон відразу згадує, що Юнгі порвав попередню. А Чонгук вчора повертався до села з голими грудьми...
ВИ ЧИТАЄТЕ
Жовті очі у темряві лісу
FanficТехьон більше не може жити серед людей і біжить уперед, ось тільки в лісах йому теж не раді. Перевертень! AU. Техьон випадково опиняється біля зграї Чонгука. -------------------------------------- ОРИГІНАЛ: автор: Useless goddes знайти: фікбук ...