Про надії і вибори

119 11 0
                                    

- Техьон! Техьон, будь ласка, вибач мене!

— Так, Техьон, вибачте нас обох!

Двоє перевертнів кланяються до землі, і Юнгі навіть ніби торкається чолом своїх колін. Вони обидва трохи скуйовджені, з розпатланим волоссям, а Чімін трохи опух і має невеликі синці під очима. Хороша новина полягала в тому, що обидва перевертні тепер були в людській формі і могли принаймні говорити, а не гарчати.

Подивіться на Юнгі зараз, він справжній милий, він схожий на плескату пельменю. Альфа, втративши весь свій серйозний і мужній вигляд, виглядав настільки втраченим і зніяковілим, що Техьон навіть трохи пошкодував його. Очі Міна були повні жалю, і навіть здавалося, що він ось-ось заплаче. Тепер Техьон зрозумів, як виглядає справжнє каяття.

- Я просто жахливий, Боже, — зітхає Юнгі, чухаючи потилицю та шию, — я не міг контролювати себе, і коли я побачив тебе, це було наче пелена перед очима . Я майже нічого не пам'ятаю з тих моментів. Господи, який кошмар! Поводився як справжній звір!

- Я теж, Техьон! - ледь не плаче Чімін. – Треба було зупинити Юнгі, заспокоїти його, але ця дурна тічка... Ні, вона не винна, я не повинен у всьому звинувачувати дурну натуру. Техьон, будь ласка...

Чімін починає гірко схлипувати, а його плечі здригаються, наче в нападі. Чімін справді шкодує, він засмучений і злий на себе. Техьон сильно кусає губи, розуміючи, що омега знову засмучений ним. Якби Техьон не був тут, уся ця дурна ситуація не сталася б, і Чіміну не довелося б плакати!

— Ми можемо якось загладити провину, Техьон? – хрипко запитує Юнгі, обіймаючи Пака широкими руками.

Техьон глибоко й важко зітхає.

- Це не твоя провина , — тихо бурмоче омега, намагаючись полегшити душевний біль у грудях. — Це просто... нещасний випадок. Юнгі, я знаю, що ти дуже любиш Чіміна, і в той інтимний момент, який я зіпсував, ти хотів захистити Чіміна. Твій вовк сердиться, тому що я, незнайомець, доторкнувся до твоєї омеги, це нормально. Це означає, що ти хороший альфа, Юнгі.

Юнгі дивиться на Техьона якось невпевнено, злегка нахмурившись. Йому ніби не подобалися слова омеги, і він хотів з'ясувати, що з ними не так. Чімін знаходить - помилку набагато швидше.

— Техьон, як ти можеш бути незнайомцем! - голосно кричить він, відлипаючи від Юнгі. -Ти мій найкращий друг!

Жовті очі у темряві лісуWhere stories live. Discover now