Про щасливий кінець

92 11 0
                                    

Холодне повітря щипає ніжну шкіру обличчя аж до болю та почервоніння. Легені буквально завмирають при кожному вдиху, а очі сліплять від білизни навколо. Техьон важко дихає, надовго задихаючись, але біжить вперед, а його ноги по щиколотки провисають у снігу. Зима цього року була лютою, сильною, з морозом, що морозить двері, і нещасні перевертні годинами не можуть вийти на під'їзд свого будинку. Усі ці товсті та важкі дублянки зі справжньої вовни теж не додають веселощів: Техьон до кінця своєї подорожі ледь пересуває ноги. Навіщо йому сюди йти? Якихось пару сотень метрів, які він зараз ледве долає. Це неймовірно розлютило Техьона! Але я все одно дуже хочу на річку...

Блакитне полотно вже мелькає серед чорних стволів. Ліс так швидко змінив яскраві фарби на чорно-білі тони, що Техьон досі звикнутися до цього не може, і яскраво-блакитна стрічка замерзлої води манить його, манить, чортівка. Омега доходить до самого краю, дивиться на цю нескінченну водну гладь, закуту в природні ланцюги, і розуміє, що досяг того, про що думав увесь ранок: умиротворення та спокою. В ці дні навколо Техьона завжди стоїть шум і гам, він оточений натовпом людей, і Чонгук вільностей йому ніколи не дає, доводиться тільки самому тікати та злитися. — Адже Техьон не маленька дитина, за якою треба стежити.

Хоча, можливо, він став пустотливішим. Прямо зараз Техьон, злодійкувато озираючись, попою сідає прямо в сніг біля берега. Знає, що його за це покарають, що сварять, ось тільки попі так сильно хочеться посидіти в сніжці, і Техьон не може цьому чинити опір! Мороз хрумтить, кусається, навколо обличчя з'являються хмарки гарячої пари, а біля ніг — слизька блакитна гладь, красива, ніким не зворушена, ідеальний природний витвір мистецтва. Техьон зітхає, складає руки на животі та споглядає. З якого часу він став поціновувачем неквапливості та тиші?

За ці півроку багато чого змінилося. Сокджин домігся свого і переконав людей у ​​надійності та безпеці союзу двох рас. Налаштовані спочатку агресивно, люди тепер цікавилися перевертнями, бачили у них нові шляхи розвитку. Маленьким дітям більше не вселяли з пелюшок жахи про страшні голодні тварини з темряви лісу і не залякали віддати їм на поживу. Натомість омеги, сидячи вечорами біля дитячих ліжечок, розповідали про магію, що тече в крові вовків. А діти будували величезні здивовані очі, мріючи побачити навернення в реальному житті. Техьон був вражений тим, скільки вдалося зробити всього за шість місяців. Робота була колосальна, і він щиро захоплювався завзятістю Сокджина, який щодня ревно захищав права перевертнів і вів довгі розмови з особливо агресивними і недобрими.

Жовті очі у темряві лісуWhere stories live. Discover now