Lexy , gözlerini boş bir odada açtı. Sandalyeye bağlıydı.
-"burası neresi anasını sattığımın karısı!"
Kanako , Lexy'ye döndü
-"Bak , bunu yapma sebebimi bende bilmiyorum. Sen kimin annesine küfrediyorsun yavşak!"
Lexy etrafa baktı , Herhangi bir kaçış yolu bulamadı.
-"Neden kaçırdın beni Fidye mi? Bak ailem asla benim için fidye vermez haberin olsun."
Kanako iki adım ileri yürüdü ve sandalyenin önünde durdu, biraz eğilerek Lexy'nin yüzüne baktı.
-"Belkide işlediğin suçlar , geldiğin aile veya arkadaşların yüzünden"
Kanako'nun eli cebine gitti. Kanako ekledi;
-"Ve eğer konuşursan kafanı parçalarım."
Lexy, Kanako'nun ayaklarına baktı.
-"Kim saçma bir katili kaçırmak için topuklu tercih ederki?"
-"Mal şov olsun diye bu"
Kanako , ayağı Lexy"nin bacağına koydu, uzun süre bakıştılar yinede sonsuzluk gibiydi. Kanako ayağını Lexy'nin dizine koydu.
-"Çok zavallısın"
-"Sense annesinin rahminden çıkar çıkmaz sevişen sarkık memeli bir oruspusun"
-"Ben bir kez bile ilişki yaşamadım Lexy..."
Kanako ayağını yere indirdi.
-"Kanako, Seni sikmemi bekleme"
-"Ney?!"
-"Tamam , beni öldüreceksen öldür"
-"Ölmeyi hakettiğini daha iyi anladım."
Kanako, Lexy'nin karşısında Bir sandalyeye oturdu.
-"bak yaşadıkların ve yaşayacakların için özür dilerim, ama kabalığına olafım yok ilk defa küfür ediyorsun." Cebinden silahı çıkartıp ateşledi.
—————————
Diğer bölümlerde yazım dilini değiştirip daha iyi şekilde yazmaya çalışacağım bu biraz kısa kaldı diğerlerine göre
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Birkaç aptalın aptallıkları ^^
SonstigesAslında Hiç istediğim gibi olmadı ama raskele bir şey takmayın pek