Lexy her zaman olduğu gibi, odasında kilitliydi.
Açlıktan ölemezdi sonuçta erzak saklıyordu, yinede on sekiz yaşına geldiği gibi buradan kaçmak istiyordu.Kapısı açıldı. Babası her zaman olduğu gibi cezasının bittiğini böyle gösterdi. Lexy odasından çıktı, koridorda yürüyordu bu aile için hayal kırıklığıydı. Ailenin tek mirasçısı olmakta gericiydi onun için.
Uzun zamandır parkta oynadığı bir kız vardı, Uzun sarı saçlarından tanıyordu onu. Oyun oynamayı seviyordu ama çok az fırsatı oluyordu, ama yinede bir çocuktu.
Parka vardığında hava yağmurluydu. Ailesi çıktığını biliyor muydu? büyük ihtimal hayır.
-"Selam Lexoş bügün ne oynamak istiyorsun? saklambaç oynayabiliriz zevkli olur!"Amelia önünde duruyordu.
-"Olur! ebe ben olurum sen git saklan."
Ağaca döndü ve gözlerini kapattı, sadece kısa bir süre sonra tabanca sesi duydu.
Amelia'nın ailesi normalde bankta oturuyordu,
kendi ailesini elinde tabanca ve Amelia'nın ailesinin cesetlerini gördü.Herşey karardı.
*
gözlerini açtı.
-"Off uyan! seninle uğraşamam! Tabanca sesi duyunca bayılmazsın sandım." Kanako önünde konuşuyordu.
-"Amelia'nın hayatını ben mahvettim"
-"Tabikide sen yaptın! Herneyse seninle ilgili bilmem gerekenleri bir başkası söyledi. Hannah ve sarışın kapıda onlarla git"
-"Beni kaçırmanın ne anlamı kaldı?"
-"Öğreneceklerimi öğrendim dedimya!"
Kanako, Lexy'yi çözdü başka deyişle zincirden kurtardı.
-"Hannah ne istiyor biliyorsun değilmi? onu iyi dinle."
Lexy kapıdan çıktı, beklediği gibi Amelia onun boynuna atladı. Amelia , ondan şüphelenmiyordu. Ailesinin öldürülme sebebi Lexy'di ama olsa bile önemsemezdi belki.
-"Sana eziyet etmedi değilmi!? umarım sana hiçbir zarar gelmez, sap kalmak istemiyorum!!"
-"Bana bişey olmaz, yinede dünyada çok erkek va-"
-"Hiçbiri senle aynı olamaz özelsin sen!"
Hannah araya girdi.
"Aşk konuşmalarınızı sonra yapın, az önce yaşanan şey daha önemli."Hannah farklı duruyordu biraz geç olsada, farketti.
——————————————————
diyorlarki bu moladan çıktumı evet çıktım ve bunu sunuyorum ve molaya dönüyorum bay!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Birkaç aptalın aptallıkları ^^
RandomAslında Hiç istediğim gibi olmadı ama raskele bir şey takmayın pek