Bölüm 7

9 1 10
                                    

"Noldu Lexy korkuyor musun?? Ah ah çocukluktan beri korkağın tekisin ucube herif. Karın olacak kadın bile çirkin."
Kanako ormanda lexy yi sıkıştırmışken söyledi.
devam etti

"Hapse girebilme ihtimalim var. Ama bir süre özgür olacağım değil mi! Eminim Hannah o iğrenç pembe gözlü kızı susturabilir."

"Kanako , bizim gözlerimiz aynı bildiğin sağ pembe sol mavi-"

"Sen en azından pembeyi saklıyorsun mal!"

Kanako , Amelia'yı sıkıştırıp silahını doğrultmuştu. Kızın korkudan bir şey diyemediği belliydi. Ablam gerçekten bunla arkadaş olacak kadar aptal mıydı.

"Lexy bu sahneyi görmeni istiyorum bakalım Amelia *Naimi* var olabilecek mii??" (Burda araya giriyorum Lexy'nin soyadı Naimi)

"Ben suçsuzum! Ailem yüzünden ben senin ablanı öldürdüm."

"Ailene karşı çıkamıyor musun sen! Bu yaşta en fazka 46 kilosundur sen!"

"KIRK YEDİ!"

"SEN SİKİŞTİĞİM ERKEKLERDEN FARKLI DEĞİLSİN SADECE NEFRET EDİYORUM!"

"Sen o işe devam mı ediyorsun?"
Sessizlik

"Ben işimi yapsam ve sen karışmasan olmaz mı!"

"Hayır."

Kanako , Amelia'nın kafasına sıktı. Çok ani olduğu için kimse ne yapacağını bilememişti. Amelia'yı çok tanımıyordu, ama ablasından daha çok ablası olarak görüyordu.

"Ah ne yazık... kafa pat beden pat. Lexy görüyorumda bayılmadın?"
Kanako silahı Lexy ye doğrulttu.

——————-
Biliyorum aşırı kısa özür dilerim ama hızlı ilerliyorum diğer bölüm söz 500 kelime olacak görüşürüz ^^ bu arad burası şey 200 kelime omg

Birkaç aptalın aptallıkları ^^Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin