ÖNCEKİ BÖLÜM
*Tık Tık Tık*Sekreter:Merhaba Ceyda Hanım, Girebilir Miyim?
Ceyda:Buyur Zeynep Gel.
Zeynep İçeri Girer;
Sekreter:Ceyda Hanım, Bir Doktor Beyefendi Geldi. Uzmanmış. İş Arıyor ve Sizinle Görüşmek İstedi.
Ceyda:Buyursun Gelsin, Alanı Neymiş Öğrenelim. Doktor Eksiği Var Zaten.
O Sırada Ali İçeri Girdi...
YENİ BÖLÜM
Ali yönetici ile göz göze geldi. Bu sıfatı gözü ısırıyordu, tanıyordu bu sıfatı.
O sırada Ceyda ise önündeki evraklar ile ilgileniyordu ve "Pardon" diyerek önündeki son evrağa da imzayı atarak gözlerini Ali'ye çevirdi.O da gözlerini kısmış bakıyordu Ali'ye. O da hatırlamıştı sanki Ali'yi.
Ceyda: Ali?
Ali: Ceyda?
Ceyda: Ne kadar oldu biz görüşmeyeli?
Ali: Sayamadım, ama çok oldu...
İkili daha fazla oyalanmadan bir güzel sarıldılar. Birbirlerini yaklaşık 16 yıldır görmüyorlardı. İkisi de bir süre sonra saymayı bıraktığı için maalesef ki bilmiyorlardı tam olarak.
Kendileri çocukluklarında çok yakın dostlardı. Ali'nin otizmine rağmen, Ceyda Ali'yi çok seviyordu. En iyi anlaştığı dostu Ali'ydi.
Maalesef ki babası Ali'yi evden attıktan sonra Ali ile görüşememişlerdi. O sebeple uzun bir süre sonra birbirlerini biraz zor tanımışlardı.Sarılmalarının ardından, Ceyda Ali'ye Seslendi;
-(Gözleri Yaşlı Bir Biçimde) Hayalini gerçekleştirmişsin Ali.Ali: Evet Ceyda, ben başardım (Gözleri Yaşlı Bir Şekilde Sırıtarak)
Ceyda: Ee, bölümün ne senin şimdi? Küçükken hep Genel Cerrah olmak isterdin.
Ali: Beyin Cerrahıyım Ceyda.
Ceyda: Aa, neden Ali?
Ali: Adil Hoca'nın bölümünden gitmeyi tercih ettim Ceyda, o, onu kaybettik...
Ceyda: Ne? Ne demek kaybettik Ali? Adil Hoca öldü mü?
Ali: Bir mafya bozuntusu tarafından vuruldu. Eğer önüne atlamasaydı, ben ölecektim...
Ceyda: Adama n'oldu peki?
Ali: Kasıtlı adam öldürmeden müebbet yedi.
Ceyda: Ah Ali, dostum benim, en iyi arkadaşım... Sen neler yaşamışsın öyle...
Ali: Çok şey yaşadım Ceyda, çok şey...
Ceyda: Anlat arkadaşım bana istediğini, içini dök. Rahatlarsın belki biraz?
Ali: Ceyda şu an anlatmaya kalksam, emin ol anlatamayacağım kadar derine girmek zorunda kalırdım. Çok şey yaşadım...
Ceyda: Bi ara haberlerdeydin, hakkında çok kötü söylemler çıktı. Ben inanmadın yaptığına, sen öyle şeyler yapmazsın. Seni tanıyorum Ali, n'oldu? Neden bunlar oldu? Anlatmanı istiyorum bana.
Ali: Zamanı gelince her şeyi öğreneceksin Ceyda, merak etme.
Ceyda: T-tamam arkadaşım, tamam. Ee, sanırım iş arıyormuşsun?
Ali: Evet, hakkımdaki söylemler sebebiyle kabul edilmiyorum hastanelere, çünkü herkes farkında beni alan hastanenin ne kadar tepki göreceğinin.
Ceyda: Bu söylemler ve tepkiler benim umrumda değil Ali, sen benim dostumsun ve seni asla yarı yolda bırakamam. Dostlar, kara günde belli olur demez miydik biz?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Her Şeyimdin Benim
FanficHayatın Rengi Solmuş, Her Şey Siyah Beyaz. Mimiklerim Gülümsemeyi Unutmuş Durumda. Ben İse Bitkinim, Hiç Olmadığım Kadar Bitkinim... Hayattan Bıkmış Vaziyetteyim. Beynim Düşünme Yetisini Sadece Tek Bir Şey İçin Kullanıyor, Eski Arkadaşlarım, Hocalar...