Kitler, Czarna szmata i Zuzia jadą rozpierdolonym autobusem, zykzagami po alei krakowskiej, uderzając w każdego motocykliste jak i każdą samotną matke z trójką dzieci.
-DOOOBRAaaa ŻULA, WEŚ TYY kurwA zobacz gdzie mIESZKA ta jEBana kUrwa z kSIążki.
-alie pliosie pania, ja baldzio lubiee tią altolke.
-ZAmkNIj swojĄ POMIDORową moRde kurwA, ChOdzi mi oTĄ kurWE z WAtPADA. tO o na za tym całym gónwem stoI.
Zuzia wygooglowała imie "Pauli Papaliny" twórcy wattpada. o. Widocznie ktoś z doxxował ją na twitterze po tym jak twierdziła "Dlaczego dzieci z afryki głodują? dlaczego poprostu nie zaczną zarabiać kasy?".
-plosie pania jej adles to "ulica Chujów i pedałów 47"
Julia już nie chciała żyć. Przez pare lat próbowała radzić sobie z tym wszystkim, ale nic nie dało. Branie pigułek już dla niej nie miało sensu. Nigdy ich już nie zobaczy, przytuli. Żyła sama, tylko z nimi. Najpierw Ania znikneła, Potem Antek. Dlaczego? Dlaczego bóg jej to robi? Dlaczego nie przestanie? Bóg mnie nienawidzi. A ja nienawidze jego.
Do psychiatry już nie chodziła, nie miało już to sensu dla niej. Jej sens życia to były jej dzieci. Ale tego już nie ma. Skończyło się. Nie ma i tyle. Po co zatem żyć? Po co się z wszystkim tym męczyć? Po co?
Zatem postanawiam sobię że się zabije. Ale to tylko uśmierzy mój ból. Ja nie chce tego, ja chce znów poczuć. Chce zobaczyć jego, jak leży na podłodze. Jak płacze o pomoc, jak błaga o śmierć. Mój syn może popełnił błąd szukając go. Lecz po nim była wskazówka, kto to mógł zrobić.
"Adolf Kitler", znajde cię, zabije i się zemszcze. Za Anię, za Antka.
Paulina leżała w łóżku i masturbowała się swoim złotym dildosem myśląc o Kubie i jego słotkim głosiku. Wiedziała że ma dzisiaj dużo "pracy" więc nie mogła dzisiaj przyjśc po kapitalistyczny gwałcik. Ale myślała, śniła. Prawie doszła. już tak blisko.
-KURwA WYPIERDALAJ Z TYMM JEBANYM DILDOSEM MAMY TU KURWA DZIECKO. - powiedział kitler trzymający ak-47 po wejściu do sypialni pauli.
Paula wyglądała jak gollum z hobbita, jej gigantyczne anime typu oczy. Jej kurwa jebana podarta kiecka, nogi krótkie, zęby kurwa białe ale takie wykrzywione że żaden dentysta nie mógł by naprawić. Cycki nie istniały. Ogólnie wyglądała na faceta.
-AAAAAAAAAAAAAA - paula krzykneła.
-ZAMKNIJ TEN JEBAAAANY ŁEP TY JEBANA SZCZURO CHUJOWA MATERIALISTKO.
Paula wstała, jej złote dildo jak woda spierdoliło jak najdalej z jej pełnej gówna dupy, lądując na podłoge.
-DOBRA KURWO, A TERAZ SPOKOJNIE OK?
Paula potakneła.
-KTO KUUUUUURWAA JEST TWOIM INWESTOREM CO? JA KURWA WIEM ŻE TY JASZCZURKO SAMAŚ TY TEGO NIE ZROBIŁA CO?
-J-jjja NIE POWIEM. NI---E-E POWIEM NIC!
Kitler strzelił ją w kolano.
-AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAaAaaAAAAAAAAAAA
-ZAMKNIJ TEN JEBANY ŁEP ALBO CIE JESZCZE RAZZZ STRZELE JEBANA KURWOOO.
Paula zamkneła jej szczurasty i gremlinowy łep.
-plosie pania co to tam lezi złotego nia podlodzie? Czi to ziabawka? Ci mogie ją?
-Nie rUsszaj tego Ania, dostaniesz od tego salmolenne kuRwa.
-DOBRA POWIEM PROSZĘ NIC MI NIE RÓB PROSZE POWIem. proszę nic mi nie rób prosze prosze prosze. - paula powiedziała.
-TOOOO ZAMKNIJJJJJJJJ TEN JEBANY ŁEP I MÓWW KURWAA.
-to wszystko jej pomysł. To wszystko ona. Ja nie chciałam.
-NO MÓW KURWA.
-Miałtalia Stalin.
Kitler zamarł. Kitler poraz kolejny w jego życiu usłyszał te słowa. Nie czół niczego w tym momęcie, światł kręcił się. Chciał zwymiotować.
Co ty powiedziałaś kurwa?
Co ty kurwa powiedziałaś?
Ona. To ona mogła to tylko zrobić. To wszystko ona. I ona powróciła. Żeby to zakończyć.
-Dzieci. Do autobusu.
Wszyscy wybiegli z pokoju. Oprócz pauli. Co się kurwa przed chwilą stało?
-Czekajcie dzIeci zapoMniałem czegoś.
Kitler strzelił pare razy w paule.
Paula padła na podłoge. krew leciała z niej jak chuj.
-mm-mój skarbbb. Mójj skaarrbb. Muszee go mięćć. Paula coraz bliżej ręką zbliżała się do swojego dildosa.
Wzieła swojego pełnego gówna dildosa, wzieła go do twarzy i siebie kurwa miziała tym dildosem.
-taaaaaakk, mój kochany skarbb..... mój skarb..............
-PFU, jebana materialista. parsknął kitler.
-DZIECI KURWA, CZAS NA HISTORIE OD KITLERA. ZACZYNA SIĘ OD TEJ JEBANEJ KURWY NAZWANEJ "MIAŁTALIA STALIN" TA JEBANA SZMATA POWINNA SIĘ ZABIĆ, ALE WIECIE CO? JEDZIEMY TERAZ KURWA DO NIEJ, I IDZIEMY JĄ ZAJEBAĆ. - powiedział kitler odpalając autokar.
-pliosie pania? ktio to ta pani obiok cibie?
Obok kitlera stała jakaś pani celującą z pistoletu w kitlera.
-kuRwa, CO Chcesz babo. Nie widzIsz żemy tu kurrrwaaa zajebiemy zara kogoś? - odezwał się kitler trzymający w ręku wódke. Skąd on kurwa ma te jebane wódki? zmaterializowały się??? Przecież on kurwa ma bana w każdej żabce po tym jak pobił na śmierć sprzedawczynię za to że hot dog kosztuje 2 złote więcej jak masz aplikacje. Co za chuje kurwa. Jak ja nienawidzę żabki.
-Dlaczego zabiłeś ich? DLACZEGO ZGWAŁCIŁEŚ MOJE DZIECI? - powiedziała julia.
-WoWOw wow. Kobito. Ja dzieci nie gwałce ok?, ja mogę je zabić czasami co nie ale to przez przypadek i totalnieee nie z mojego powodu.
-ZABIŁEŚ JE KURWA, ZABIŁEŚ JE. ALE TERAZ ZA TO ZAPŁACISZ. Julia już miała strzelać ale kitler rzucił w jej twarz pustą jak zawsze butelke wódki. Julia upadła na podłoge.
-Kobieto gorssza genetycznie. JA. NIE. GWAŁCE. DZIECI. Dobra spoko. ja może jestem pedofilem, ale ja kurwaaa wszyscy mają problemy, nie stać mnie na psychiatre kurwa, więc piję wódke.
-TO KTO KURWA MÓGŁ TO ZROBIĆ JAK NIE TY? ANTEK MIAŁ TWOJE JEBANE IMIE W JEGO NOTATNIKU, POWIEDZ MI KITLERZE. KTO MÓGŁ TO ZROBIĆ?
Kitler po napiciu się KOLEJNEJ JEBANEJ ZMATERIALIZOWANEJ Z POWIETRZA WÓDCE, zastanowił się.
-KURWA. to musiała być ona.
-KTO?! Julia zapytała.
-Zapnij pasy. Jedziemy ją zajebać.
CZYTASZ
Kitler i przyjaciele
HumorHistoria o pijanym kitlerze i o jego śmiesznych (chujowych) przygodach Art zrobione przez : "Nana"