Mylo & Gabby

0 0 0
                                    

This is based off of me and my girlfriend, whom my parents do not know about. My parents think I am still a girl and think gabby is just a friend. I'm scared to be me.

𝗪𝗵𝗲𝗻 𝗜 𝗹𝗼𝗼𝗸 𝗶𝗻𝘁𝗼 𝘆𝗼𝘂𝗿 𝗲𝘆𝗲𝘀, 𝗜 𝘀𝗲𝗲 𝘁𝗵𝗲 𝗰𝗼𝘀𝗺𝗼𝘀.

𝖬𝗒 𝖽𝗎𝗅𝗅, 𝗌𝗂𝗅𝖾𝗇𝖼𝖾𝖽 𝖾𝗒𝖾𝗌 𝗌𝗍𝖺𝗋𝖾 𝖺𝗍 𝗒𝗈𝗎𝗋 𝖻𝖾𝖺𝗎𝗍𝗒; 𝗉𝖾𝗋𝗉𝗅𝖾𝗑𝖾𝖽 𝗈𝗇 𝗁𝗈𝗐 𝗒𝗈𝗎 𝗅𝗈𝗈𝗄 𝗆𝗈𝗅𝖽𝖾𝖽 𝗅𝗂𝗄𝖾 𝖺 𝗌𝗍𝖺𝗍𝗎𝖾. 𝖫𝗂𝗄𝖾 𝖺 𝗉𝗈𝗋𝖼𝖾𝗅𝖺𝗂𝗇 𝖽𝗈𝗅𝗅. 𝖫𝗂𝗄𝖾 𝖺𝗇 𝖺𝗇𝗀𝖾𝗅, 𝗌𝖼𝗎𝗅𝗉𝗍𝖾𝖽 𝖻𝗒 𝗍𝗁𝖾 𝗌𝗍𝖺𝗋𝗌 𝗍𝗁𝖾𝗆𝗌𝖾𝗅𝗏𝖾𝗌. 𝖡𝗎𝗍 𝗍𝗁𝖾𝗇 𝗒𝗈𝗎𝗋 𝗌𝗍𝖺𝗋𝗋𝗒 𝖾𝗒𝖾𝗌 𝗆𝖾𝖾𝗍 𝗆𝗂𝗇𝖾, 𝖺𝗇𝖽 𝗆𝗒 𝗐𝗈𝗋𝗋𝗂𝖾𝗌 𝖿𝖺𝖽𝖾 𝖺𝗐𝖺𝗒 𝗅𝗂𝗄𝖾 𝗍𝗁𝖾 𝗋𝗂𝗉𝗉𝗅𝖾𝗌 𝗂𝗇 𝖺 𝗌𝗂𝗅𝖾𝗇𝗍 𝗋𝗂𝗏𝖾𝗋.

𝖳𝖾𝗅𝗅 𝗆𝖾 𝖽𝖾𝖺𝗋, 𝗂𝖿 𝗂 𝗐𝖾𝗋𝖾 𝗍𝗈 𝖽𝗂𝗌𝗌𝖺𝗉𝖾𝖺𝗋 𝗐𝗈𝗎𝗅𝖽 𝗒𝗈𝗎 𝗌𝗁𝗂𝗇𝖾 𝖺𝗌 𝖻𝗋𝗂𝗀𝗁𝗍 𝗐𝗂𝗍𝗁𝗈𝗎𝗍 𝗆𝖾? 𝖶𝗈𝗎𝗅𝖽 𝗒𝗈𝗎 𝖼𝗈𝗇𝗍𝗂𝗇𝗎𝖾 𝗍𝗈 𝗀𝗅𝗈𝗐 𝖺𝗌 𝗂𝖿 𝗒𝗈𝗎 𝗐𝖾𝗋𝖾 𝗍𝗁𝖾 𝗆𝗈𝗌𝗍 𝖽𝗂𝗏𝗂𝗇𝖾 𝗍𝗁𝗂𝗇𝗀 𝗂𝗇 𝗍𝗁𝖾 𝗎𝗇𝗂𝗏𝖾𝗋𝗌𝖾, 𝖺𝗌 𝗒𝗈𝗎 𝖺𝗋𝖾 𝗇𝗈𝗐? 𝖮𝗋 𝗐𝗈𝗎𝗅𝖽 𝗒𝗈𝗎 𝗅𝗈𝗈𝗌𝖾 𝗒𝗈𝗎𝗋 𝗌𝗁𝗂𝗇𝖾, 𝗅𝗈𝗈𝗌𝖾 𝗒𝗈𝗎𝗋 𝗌𝗉𝖺𝗋𝗄𝗅𝖾, 𝗅𝗈𝗈𝗌𝖾 𝗒𝗈𝗎𝗋 𝗀𝗅𝗈𝗐? 𝖡𝖾𝖼𝖺𝗎𝗌𝖾 𝗂 𝗆𝖺𝗒 𝗇𝗈𝗍 𝗍𝗁𝗂𝗇𝗄 𝗍𝗐𝗂𝖼𝖾 𝖻𝖾𝖿𝗈𝗋𝖾 𝖿𝗂𝗀𝗁𝗍𝗂𝗇𝗀 𝖿𝗈𝗋 𝗒𝗈𝗎.

𝖠𝗌 𝗂 𝖿𝗂𝗀𝗁𝗍 𝗆𝗒 𝖻𝖺𝗍𝗍𝗅𝖾 𝗒𝗈𝗎 𝖺𝗋𝖾 𝗋𝗂𝗀𝗁𝗍 𝖻𝖾𝗌𝗂𝖽𝖾 𝗆𝖾 -- 𝗒𝗈𝗎𝗋 𝖾𝗒𝖾𝗌 𝗌𝗍𝗂𝗅𝗅 𝗌𝗉𝖺𝗋𝗄𝗅𝗂𝗇𝗀 𝗈𝖿 𝗍𝗁𝖾 𝖼𝗈𝗌𝗆𝗈𝗌 𝗈𝖿 𝗍𝗁𝖾 𝗌𝗄𝗒, 𝖺𝗇𝖽 𝗆𝗂𝗇𝖾 𝗅𝗂𝗄𝖾 𝖺 𝗆𝖾𝗍𝖾𝗈𝗋 𝗌𝗁𝗈𝗐𝖾𝗋 𝖺𝖻𝗈𝗎𝗍 𝗍𝗈 𝖾𝗑𝗉𝗅𝗈𝖽𝖾. 𝖸𝗈𝗎 𝗄𝖾𝖾𝗉 𝗆𝖾 𝗀𝗋𝗈𝗎𝗇𝖽𝖾𝖽 𝖻𝗎𝗍, 𝖺𝗌 𝗆𝖾𝗍𝖾𝗈𝗋 𝗌𝗁𝗈𝗐𝖾𝗋𝗌 𝗆𝗎𝗌𝗍 𝖽𝗈, 𝗂 𝗐𝗂𝗅𝗅 𝖾𝗏𝖾𝗇𝗍𝗎𝖺𝗅𝗅𝗒 𝖿𝖺𝗅𝗅.

𝖳𝗁𝖺𝗇𝗄 𝗒𝗈𝗎 𝗆𝗒 𝖽𝖾𝖺𝗋, 𝖿𝗈𝗋 𝗒𝗈𝗎 𝗁𝖺𝗏𝖾 𝗁𝖾𝗅𝗉𝖾𝖽 𝗆𝖾. 𝖧𝖾𝗅𝗉𝖾𝖽 𝗆𝖾 𝗌𝖾𝖾 𝗐𝗁𝖺𝗍 𝗍𝗋𝗎𝖾 𝗁𝖺𝗉𝗉𝗂𝗇𝖾𝗌𝗌 𝗂𝗌. 𝖧𝖾𝗅𝗉𝖾𝖽 𝗆𝖾 𝗌𝖾𝖾 𝖾𝗏𝖾𝗋𝗒𝗍𝗁𝗂𝗇𝗀 𝗂𝗇 𝗌𝗍𝖺𝗋𝖽𝖾𝗐 𝗁𝗎𝖾𝗌. 𝖳𝗁𝗈𝗎𝗀𝗁 𝖺𝗌 𝗆𝗒 𝗆𝖾𝗍𝖾𝗈𝗋𝗌 𝖼𝗈𝗆𝖾 𝖼𝗋𝖺𝗌𝗁𝗂𝗇𝗀 𝖽𝗈𝗐𝗇, 𝗆𝗒 𝗌𝗁𝗂𝗇𝗒 𝖻𝗋𝗂𝗀𝗁𝗍 𝗌𝗎𝗋𝖿𝖺𝖼𝖾 𝖼𝗋𝗎𝗆𝖻𝗅𝗂𝗇𝗀; 𝖿𝖺𝗅𝗅𝗂𝗇𝗀 𝗍𝗈 𝗍𝗁𝖾 𝗀𝗋𝗈𝗎𝗇𝖽 𝖺𝗇𝖽 𝖿𝗂𝗋𝖾 𝗋𝗈𝖺𝗋𝗂𝗇𝗀 𝗍𝗁𝗋𝗈𝗎𝗀𝗁 𝗆𝗒 𝗌𝗄𝗂𝗇, 𝖨 𝗍𝗁𝗂𝗇𝗄 𝗈𝖿 𝗒𝗈𝗎𝗋 𝗌𝗍𝖺𝗋𝗋𝗒 𝖾𝗒𝖾𝗌.

𝖸𝗈𝗎 𝗅𝗈𝗈𝗄 𝖺𝗍 𝗆𝖾 -- 𝗇𝗈𝗍 𝗐𝗂𝗍𝗁 𝗉𝗂𝗍𝗒 -- 𝖻𝗎𝗍 𝗌𝗈𝗆𝖾𝗍𝗁𝗂𝗇𝗀 𝖾𝗅𝗌𝖾; 𝗅𝗈𝗏𝖾? 𝖭𝗈, 𝗍𝗁𝖺𝗍 𝗆𝗎𝗌𝗍 𝗇𝗈𝗍 𝖻𝖾 𝗋𝗂𝗀𝗁𝗍. 𝖠𝖿𝗍𝖾𝗋 𝖺𝗅𝗅, 𝗁𝗈𝗐 𝖼𝗈𝗎𝗅𝖽 𝗌𝗎𝖼𝗁 𝖻𝖾𝖺𝗎𝗍𝗒 𝖺𝗌 𝗍𝗁𝖾 𝖼𝗈𝗌𝗆𝗈𝗌 𝗅𝗈𝗏𝖾 𝗍𝗁𝖾 𝖻urning fire tainting my soul? How could you, sculpted by angels, love me? For I am imperfect; scars tainting my skin, lips cracked and bruises marking my body?

Though we are apart now my dear, do not fret. For we will meet again some day. We will meet in the stardew hued hills that you helped me see; in the puddles of stars that I see in your eyes.

So wipe those solaced tears; for we will see eachother again.
.
.
.
Made by Mylo on 01/26/24

Please credit if you use this, I am going to release this to TikTok aswell!

Short(ish) poemsWhere stories live. Discover now