Babam evde yoktu
İyiki yok
Annem meyve yiyerek televizyon izliyordu. Yüzüme büyük bir gülümseme takınıp salona ilerledim.
Annemde aynı şekilde bana gülümsedi.
Geriye tek şey kaldı
İzin almak
" Annecim bu gün ne kadar güzel olmuşsun"
" Elbisen de cok yakışmış" dedim sarılarak.Beni kendinden uzaklaştırdı. Kollarını göğsünde birleştirdi ve " gece ne diyeceksen de yalakalık yapmana gerek yok "
Nereden anlamıştı. O kadar da oskarlık oynadım
Karşılığı bu mu?" Tamam "
"Anne benim iki saatliğine kütüphaneye gitmem gerekiyor ve bunu dönem sonuna kadar yapmam gerek"
"Gidebilir Miyim?"
Durdu biraz düşündü. Başını bana çevirip," bak kızım sadace iki saatliğine hem baban burada olmadan eve geri gelmelisin"
" Yoksa ikimizde olacaklara katlanmak zorunda kalırız"
Bu sözleri sol tarafımda birşeyleri parçaladı.
Salondan çıkıp koşarak odama girdim. Simsiyah giyindim. Siyah benim rengimdi.
Aynanın karşısında kendimi yarım saat övdükten sonra çalışacağımız kitapları ve defterleri çantama koyup odamdan çıktım.
Annem de salonda televizyon izlemeyi bırakmış. Mutfakta yemek hazırlıyordu. Arkadan ayak parmaklarımız üzerine basarak sessizce anneme yaklaştım.
Plan şuydu sessizce yaklaşıcam, sonrada arkadan sarılarak onu korkutucam.
Çünkü en sevdiğim hobilerimden biri insan korkutmaktır da ondan.
Sessizce yaklaştım ve ani bir hareketle arkadan sarıldım. Annem de bu hareketime karşılık küçük bir çığlık attı.
Beni kendinden uzaklaştırdı ve " sen benim kalbime indirmek mi İstiyorsun?" Dedi.
"Ne alaka annecim" dedim küçük bir kahkaha atarak ve ekledim " hem senin de kalbine hemen iniyor" dedim.
Annem bana yeter artık çık git der gibi baktı.
Bende tıpış tıpış gitmek zorunda kaldım.
Tam kapıdan çıkacakken arkamdan seslendi.
" Kızım bak eğer babandan önce gelmezsen gününü görürsün anladın mı ?"Ahhh şu adama çok sinir oluyorum ya
" Tamam anne geç kalmam merek etme" dedim mutfakta yemekle uğraşan anneme
Merdivenlerden hızlıca indim. Hızlı olmamın sebebi o buz dağını görmek istemem değil babamdan önce eve gelmem. Bunu baştan söyleyeyim.
Sonra yanlış anlaşılmasın.
Kütüphanenin kapısına geldiğimde buz dağı hala gelmemişti. Telefonumu çıkartıp mesaj atmam gerekiyordu.
*
Gece: heyyy bay buz dağı
Gece: sana beni bekletme demedim mi?
Gece: neredesin lan
Gece: hangi delikteysen çık ve kütüphaneye gel
Gece: kız sana diyorum.
*
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ÖDEV ARKADAŞIM | 👉TEXTİNG 👈
General FictionGece: aaaa hep sorumu soruyon sen Gece: hem neden sana yazdığımı merak etmiyor musun? Buz dağı: ediyorum da... Gece: da? Buz dağı: önce kim olduğunu söyle Gece: insan nasıl ödev arkadaşını unutabilir Buz dağı: ödev arkadaşı?