Harmadik rész

144 11 2
                                    

Ahogy a lakás ajtajához értem hirtelen félelem ütött át rajtam.Az ajtón nyitva volt,és hangokat hallottam a lakásból,és egy üzenetet a lábtörlő előtt.

Meglepetés.

-L-

Ahogy az utolsó betűt ki olvastam, biztosítottam magam hogy aki,ezeket írja egy agresszív állat.De úgy döntöttem hogy be megyek,össze pakolok majd,keresek egy hotelt.

A lakást a lehető leghamarabb,a legfontosabb cuccaimmal akartam el menni,viszont az ágyamhoz érve,a tárcám az ágyam közepén hevert,ahogy azt felvettem láttam hogy semmi nincs benne.A pánik kezdett teljesen eluralkodott rajtam,és teljes tanácstalánságba kezdtem,mint hobbi.

Nem tudok mit csinálni,nincs meg a pénzem így,nem tudok hova menni.Az egyetlen ember akit ismerek itt Monacoban az Lando,akitől épp most rohantam el.Viszont,ha megkérném had lakjak nála,veszélybe kerülne,amit egyáltalán nem akarok.

És ha ez még nem lenne elég,a szekrényem ajtaja tárva volt,és a cuccaim negyede a földre volt ki dobálva.Ez volt a hab a tortán,és amint tudtam,elkezdtem keresni a kisebb sport táskám,és bele szórtam pár napra elegendő ruhát,és úgy voltam vele majd vissza jövök értük.

Ahogy kész lettem,a lakás kulcsom a kezembe vettem,majd rohantam is ki az ajtón amit,utána kétszer zártam rá.Az utcára kiérve,azonban a teljes pánik uralkodott rajtam és nem tudtam hova menjek,az egyetlen ember aki itt volt és tudott volna segíteni az Lando.

Ha lett volna más választásom,ahelyett hogy az utcán aludjak akkor nem ezt az utat választottam volna.

Ahogy Lando nevét kezdtem keresni,a nevjegyezekek közt.Tényleg iszonyatosan, szégyelltem magam,nem akartam ezt,mivel ez nagyon megalázó helyzet de,csak pár nap és utána úgy is találok valamit.Lando nevére nyomva,egyből szemeimet le sütve vártam,hogy fel vegye.

-Szia,kellene a segítséged...-Szégyen teljes hangon mondtam ki a szavaimat.
-Mégis miben?-kérdezte flegma hangnemen mire,én fejemet az ég felé emeletem,mivel tudtam hogy nem fogja engedni hogy nála lakjak.
-Nem tudok hova menni,és betörtek a házamba el vitték a pénzem.-Hadartam el teljes pánikonban,mire a vonal végén egy fél perces csend következett.Lando törte meg a csendet.

-Hol vagy?Oda megyek érted.-Mondta, egy sóhajt kieresztve magábol.
-Találkozzunk a pályánál.És köszi.-Mondtam,majd bontottam is a vonalat megsem várva Lando válaszát.

A pálya felé sétálva,nem tudtam mit tegyek.Nem akartam Landot bele keverni,viszont nem tudok hazudni,és ha az igazságot el mondom neki akkor,félek hogy bántani fogják.

A telefonom csipogására lettem figyelmes,ahogy a zsebemből kihúztam telefont,ugyan az,a rejtett számtól jött üzenetem:

VIGYÁZZ nehogy kárt tegyek a drága barátodba..

-L-

Nagyszerű,ezt akartam elkerülni,azt hogy baja essen Landonak,és hogy ez az őrült fel vegye a listájára.

A pálya bejáratánál állt a kék McLaren ami,tudtam hogy Landoé,így remegő lábakkal és ki sírt szemekkel indultam autója felé.

Ahogy az autója elé értem a srác figyelme rám terelödőtt,és ki szállt a kocsiból.
-Mi történt?És az igazságot mond.-Mondta,de tudtam hogy azt nem lehet.

-Nem tehetem....-mondtam,majd arcomat újra könnyek kezdték égetni.
-Oké,egyszer úgy is el mondod,sokáig úgy sem tudod sokáig titkolni.-Vállat rántva kezdett kísérni az anyós üléshez.
-Nem tehetem....-feleltem halk és össze tört hangon.

****

A háza ajtaját kinyitva,maga elé engedett, majd maga után becsukta az ajtaját.

-Nem maradok sokáig esküszöm,és köszönöm.-Mondtam Landonak aki,erre csak bólintva reagált.

Sziasztokkk😻A sztorit a hazug csajok társaságárol mintáztam,mivel imádom😻😻😻Ha tetszet a sztori akkor dobj egy csillagot⭐❤️

"I love you but..."|Lando Norris|Donde viven las historias. Descúbrelo ahora