Negyedik rész

141 12 0
                                    

Emma szemszögéből

Lando este körbe vezetett,majd miután le telepedtem az ideiglenes szobámba,gyorsan be iktattam egy fürdést majd,már aludtam is.Annyira emlékszem hogy állítottam be egy ébresztőt,majd az ágyban kb 5 perc alatt el is aludtam.

A korán kelés nem igen az erősségem,de most sikerült időben,sőt még egy órával korábban is fel kelnem mint amúgy kéne,szóval úgy döntöttem,hogy sétálok egyet,veszek reggelit és kávét és legalább addig lesz időm levegőzni.

Egy egyszerű fehér trikó szerű croptoppot vettem fel,egy szürke melegítő nadrág és pulcsi mellé.Miután felöltöztem,a pultra raktam egy cetlit egy egyszerű el mentem sétálni nem sokára jövök üzenettel rajta.Nem tudom keresne  e ha eltűnnék,mert tegnap még elég mérges volt rám,de ez van.

Miután a közelben találtam egy kisebb kávézót,amiben lehetett különféle pékárukat kapni,magamnak egy csokis kekszet,még Landonak 3 csokis muffint vettem és ezek mellé,két kávét.

A "hazáig" tartó út elég nyugalmas volt,mivel olyan 7:30 körül lehetett,csak pár autó ment el az úton,akik dolgozni vagy egyéb helyekre mentek.

Így mivel elég nyugis volt,tudtam gondolkodni hogy hogyan tovább.Nem akarok Lando terhén lenni sokáig tehát,ahogy a verseny hétnek vége,megyek is lakásokat nézni.

A házba belépve teljes csend volt.Nem tudtam hova tenni,hiszen nagyjából 90 perc múlva a pályán kell legyünk.Lando szobája felé vettem az irányt,és remélni tudtam csak hogy, már legalább fent van.

A szobája ajtaján kétszer kopogtam,majd be nyitottam.Lando az ágyán feküdt kiterülve és teljes sötétség volt.Hát ezt nem hiszem el.

-Lando ébresztő!Nem sokára a pályán a helyed.-ébresztettem majd az ablak felé sétálva fel húztam a redőnyt,majd az ablakot ki nyitottam a friss levegő enyhe hiánya miatt.-Lando kelj már fel!-szoltam neki,már egy kicsit eréjesebben,amivel elértem hogy mozgolodni kezdett,és felém fordult.

-Csak még pár perc.-szolt alig hallhatóan,reggeli kómás hangon,mire én csak megráztam a fejem és annyit mondtam "Te tudod."

A szobájából kiérve,az szobámba vettem az irányt,ahol le fürödtem újra,felöltöztem és a hajam ami eddig egy kócos kontyba volt,kibontottam majd kifesültem,és miután jónak tituláltam,egy egyszerű sminket raktam fel,nem sokat de pont annyit hogy a célnak megfeleljen.

A konyhába le sétáltam,majd a csokis keksznek egy tálat kerestem hogy ne legyen minden tiszta morzsa,és nyugodtan tudjak enni és meginni a kávém.Ahogy a telefonom nyomkodtam, léptéket hallottam fentről,majd Lando lépkedett le fele egy szál hosszú melegítőben,így teljesen premierben láttam a kockás hasát,ami elég jó látvány volt.jesszus...

-Ne mond hogy eddig aludtál,kérlek.-Néztem rá kétségbe esett fejjel mire ő válaszul mi nyújtózkodott és ásított egyet
-Király az az enyém?-nézett rám és a muffinokra csillogó szemekkel,mire én csak bólintottam,majd ő már el is ment, keresni egy tálat magának.

-Ugye tudod hogy nagyjából van 30 perced elkészülni hogy időben ki érj?-Kérdeztem a srácot aki ezt meghallva,a tányéron lévő összes muffinal kezdett fel rohanni a lépcsőn,amit én szórakozva néztem.-Még van úgy 45 perced amúgy,csak vicceltem.-Kiabáltam utána szórakozottan.

Mivel úgy voltam vele időben el indulok ezért,amint végeztem az evéssel egy újabb cetliért nyúltam amire fel írtam hogy ki mentem a pályára.A másikat pedig ki dobtam amit akkor írtam mielőtt elmentem a reggeliért.

Az út màr valamennyivel hangosabb volt,de ez már csak Monaco.Végre nem gondoltam arra hogy mi történt az este, végre csak én voltam.A pályához beérve,egy üzenetet kaptam,kitől mástol hanem az ismeretlen L-től.Az üzenetben csak ennyi kapott helyet:

Szinte már mellettem sétálsz lassan,de te még mindig nem tudod ki vagyok...

-L-

Sziasztokkk❤️Sajnálom hogy ennyi ideig nem volt rész csak lusta vagyok😂Ha tetszett a rész akkor dobj egy csillagot⭐❤️


"I love you but..."|Lando Norris|Dove le storie prendono vita. Scoprilo ora