Part 1 - Pecah Dara

2.8K 5 1
                                    

Nama saya Erry, berumur 29 tahun. Tinggi 178 dan seorang bottom yang sangap. Bermulanya pada umur 17.

Saya rasa teringin nak konek. Kadang2 rasa ghairah bila tengok pic konek. Jadi saya cuba buka rasa minat nak kenal lelaki. Kenal lelaki seorang bernama Sameed, seorang negro somalia yang merupakan pelajar di universiti tempatan. Dia datang ke rumah saya lalu kita berkenalan. Sesi perkenalan bermula kami main game bola bersama. Selepas itu dia kata ingin bercakap. Sejurus saya toleh melihat sameed, sameed telah mengeluarkan konek berukuran 8 inchi yang hitam legam. Saya tergamam dan malu.

Dia paksa saya pegang. Saya malu. Terus saya ditarik untuk diajar usap. Saya masih dara waktu tu saya tak faham. Tanpa rasa belas kasihan, sameed terus tolak saya dan nak fuck saya. Saya takut. Dia paksa saya dan meraba saya. Cabut spender saya dan tampar bontot saya. Dia cakap "u will love it baby". Dia tekup saya, bukak saya kangkang besar doggie style dan dia fuck saya. Saya menjerit dia tekup mulut saya. Saya kata it hurts, dia balas shh u will love it lepastu dia henjut saya bergegar katil dan saya hanya mampu meronta sakit kesedapan.

Dia akhirnya pancut luar. Dia fuck saya raw. Dia ckp dia puas. Saya di atas katil hanya mampu menangis kesedapan sudah merasa pecah dara moment saya. Sungguh memikat. Lepas itu kami setiap minggu bermain, saya dihenjut dan mula tanam rasa cinta akan bau konek.

Diari Discreet BottomWhere stories live. Discover now