Park Chaeyoung okuduğu lisenin popüler sarı saçlı kızı. Her sabah 8'deki dersine 6'da kalkıp saçlarını maşalayarak başlayan Chaeyoung böyle olduğunu düşünüyorsanız yanılıyorsunuz.
Her sınav senesindeki öğrenci gibi ben de çalışmaktan uykuya olabildiğince az zaman ayıran sabahları da bu zamanı arttırmak için her türlü bahaneye başvuran bi öğrenciydim.Benim gibi uykusuna düşkün birinin her sabah 6'da kalkıp güzel bir kahvaltı sofrasında kahvaltı edip ütülenmiş kıyafetlerini giyip saçını ve makyajını yapmasını beklemiyorsunuzdur umarım.
Genç kız her sabah olduğu gibi o sabahta 6:30'a kurduğu alarmı ve beşer dakika arayla kurduğu 6 alarmı erteleyerek okula geç kalıyordu.Gözleri açılmamak için direnirken genç kız zorlukla gözlerine inat etti ve oflayarak yataktan kalktı.
Lavabodaki günlük işlerini hallettikten sonra akşamdan hazırladığı sandviçi alarak odasına gitti.Genç kız sabahları daha fazla uyuyabilmek için bir kaç taktik geliştirmişti.Her sabah kahvaltısını ya okulda yapıyor ya da akşamdan sandviç hazırlayarak hızlıca onu yiyordu.
Chaeyoung okul kıyafetlerini giydikten sonra saçlarını tarayıp dudaklarını nemlendirdi, olmazsa olmaz vanilyalı vücut spreyini de sıktı son bi kez kendini kontrol etti ve odasından çıktı.
Ayakkabılarını giyip çantasını ve anahtarlarını aldıktan sonra evden çıktı.
Okul ceketinin cebindeki telefonunu ve kulaklığını çıkarıp playlistlerinden okula giderken dinleyebileceği bi şarkı aramaya başladı bi kaç dakikalık arayışın sonunda bugün ki moduna en uygun şarkıyı açıp kızlarla olan grubuna girdi.
Kızlarla kısaca mesajlaştıktan sonra gruptan çıktı ve uzun süredir hissetmediği duyguları ona hissettiren kişinin sohbetine girdi.Basketbol takımının kaptanı okuldaki kızların gözdesi Jeon Jungkook 9.sınıftan beri aynı okulda olmalarına rağmen bu seneye kadar sohbetleri olmamıştı hatta kız onu tanıdığından bile şüpheliydi onun aksine chaeyoung onu tanıyordu.
Jungkook kızların dilinden hiç düşmezdi sadece kendisi değil arkadaşları da aynı şekilde. Hepsi okulda ki kızların ilgi odağıydı.Kızların dilinden düşmedikleri gibi aynı şekilde hocaların da dillerinden düşmüyorlardı.Her zaman örnek gösterilen öğrencilerdi o kadar popülarite ve yoğun antrenmanların için de şaşırtıcı bi şekilde çok başarılılardı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝐈𝐍𝐅𝐀𝐓𝐔𝐀𝐓𝐈𝐎𝐍
FanfictionBazen hayatımızda kendimizi bitmesini hiç istemiceğimiz peri masallarının içinde buluruz.Bir anda her şeyimizin tepe taklak olmasından korkarız.Peri masalı bittiğinde de ne hissedeceğimizi bilemeyiz.Park Chaeyoung 12. sınıfın sonunda tam olarak böyl...