Suntem in razboi

192 17 0
                                    

Insfarsit este vacanta de primavara timpul a trecut atat de repede.Dar partea buna e ca pot sta mai mult cu Will si gasca noastra.
Nu pot sa cred ca Mia nu mi-a spus ca are un iubit.Dar spune ca sunt de o luna impreuna.
Trebuie sa merg cu Will sa ne intalnim cu gasca ca au ceva sa ne spuna.
-Alex de ce ne-ai chemat aici?intreaba Will
-Pentru ca avem ceva sa va spunem.
-Pai spune.
-Suntem in razboi cu o haita de alpha.
-Ce?aproape era sa fac infarct.
-Si ce o sa facem ca noi contra o haita de alpha nu reusim.
-Stiu dar trebuie sa avem incredere unul in celalalt si sa ne pazim spatele unul celuilalt.
-Da dar nu ar fi mai bine sa plecam din oras?
-Nu sa fugi ca un las nu e o solutie.
-Si atunci ce facem?
-Mergem sa vorbim cu Adam spune Will.
-Nu putem ca haita a parasit orasul.
-Stai cum adica au parasit orasul adica au fugit ca niste lasi.
-Da si noi nu o sa fugim ca niste lasi.
-Si atunci ce o sa facem?spun eu
-O sa luptam.
-Da dar noi trei contra o haita de alpha.
-Nu suntem trei suntem patru.
-Stai cum adica?
-Ben poti veni.
-Stai Ben colegul meu cum?
-Eu l-am pus sa aiba grija de voi.
-Da dar cum nu l-am simtit.
-El ii expert in asi ascunde varcolacul din el.
-Bine dar tot suntem putini.
-De asta am mai dat niste telefoane si o sa vina si ceilalti acuma ducetiva acasa.
-Elena dute acasa eu mai stau cu Alex.
-Bine te iubesc.
-Si eu pe tine.
Will povesteste
Am trimis-o pe Elena acasa deoarece imi era frica sa nu pateasca ceva.
Daca ar pati ceva nu mi-as iertao niciodata.
-Deci Alex ce o sa facem?
-Pai nu stiu dar va trebui sa ripostam si sa luptam.
-Dar cand o sa ne atace? intreaba Ben.
-Ei deja planuiesc sa ne atace asa ca si noi trebuie sa gandim ca ei.
AUUUUUU
-Asta e urletul lui Elena.
-Sa mergem.
Imi era atat de frica sa nu pateasca ceva Elena dar eram si asa de furios incat imi venea sa le rup capul acelor alpha.
Cand am ajuns in locul de unde sa auzit urletul numai era nimeni.
Alex povesteste.
Si eu eram atat de furios dar trebuia sa ma linistesc ca sa gasesc un plan in care sa o salvez pe Elena dar nu stiam ce vroiau varcolaci cu ea de ce nu m-au luat pe mine,de ce pe Elena?
Cand am sa aflu cine a rapit-o pe Elena am sa-i rup capul si am sa ma joc football cu el.
-Alex cred ca am un plan in care ne va trebui inca patru varcolaci.
-De fapt cred ca o sa vina mai multi decat patru.
-A bine atunci dar totusi Elena nu are gps la telefon asa i am localiza telefonul.
-Da ai dreptate buna idee Ben.
-Mersi.
Ben povesteste
Inainte sa fiu muscat si transformat de Alex am fost doar un tocilar care nu stia nimic inafara sa învete atata tot.
Acuma ca sunt varcolac pot face orice,pot face sport,sunt mai rapit si nu conteaza ca aveam gheare. Imi place asa cum sunt.
Elena povesteste
Nu stiu unde sunt si asta ma sperie foarte tare tot ma intrebam de ce eu si Will picam mereu in probleme.
Dar nu stiu unde sunt.
Si mie cam foame si nu stiu ce sa fac.
Nu pot face nimic deoarece sunt legata.
Dar bine ca pot sa aud ce vorbesc cei care m-au rapit.
-Max nu avem voie sa ne atingem de Elena vrei sa afle ca suntem colegi cu ea.
Stai nu pot sa cred ca Max ii varcolac si mai ales un alpha si credeam ca ii de treaba dar se pare ca nu ii de treaba si cand o sa afle Will cred ca o sa ii rupa gatul de zece mii de ori.
Sper ca o sa ma gaseasca.
Max povesteste
Cred ca o sa-i dau drumul Elenei si o sa le spun ca nu stiu cum o scapat.
-Elena te rog sa nu tipi o sa te dezleg ca sa-ti dau drumul bine dar sa nu faci galagie.
-Dar de ce imi dai drumul?
-Pentru ca esti de treaba si nu ii vina ta ca esti varcolac.
-Da dar nu o sa plătești ca mi-ai dat drumul.
-Shhhh de asta nu o sa spui la nimeni nici macar iubitului tau bine promiti.
-Da promit.
-Dute nu ma face sa regret.
-Mersi.
-Bine acuma fugi te acopăr eu.
Elena povesteste
Si asa am ajuns acasa si l-am sunat pe Will sa-i zic ca am scapat dar i am spus ca nu am vazut feţele rapitorilor si dupa ce am vorbit cu Will am mâncat,am facut dus si m-am bagat in pat deoarece era tarziu si eram obosită.

Sper sa va placa capitolul asta.Si am postat o carte noua Falling skies sper sa va placa.

Pasiunea adolescentului varcolac(VOL 1)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum